
miki.3
Fórumlakó-
Hozzászólások
34 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
miki.3 névjegye
- Születésnap 1983-03-12
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Szabadkígyós
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Vectra C 2.2 DTI COSMO
-
Város
Szabadkígyós
Legutóbbi látogatók
1.252 profile views
miki.3's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok. Meg tudja nekem vki mondani,hogy miért van az,hogy a kiegészítő fényszóró nem mindig végzi a dolgát? A másik kérdésem az lenne,hogy a tempomat kapcsolóm vajon miért nem működik?Most cseréltek a főtengely fordulatszámmérő jeladót,fékkopás jelzőt. Lehet ezeknek vmi köze hozzá? Köszi
-
Dízel motorokkal kapcsolatos problémák, kérdések
miki.3 replied to busójárás's topic in Vectra C, Signum
Sziasztok!Az auto egy 2004-es 2.2dti vectra c.Most az a gondom vele,hogy olykor fogja magat es bedadog +kidobja az esp es a villaskulcs piktogrammot.megallok es utana nehezen indul be,ha be is indul,akkor mintha egy vagy tobb henger nem menne.erolkodik es hangos a motor is.ja,es olyankor a fordulatszam mero 0-n van.a vizhofokot pedig 95 c kozelebe engedi.aztan mintha mi sem tortent volna,megjavul es a hangja is szep lesz.mi lehet a baja vajon? mostanaban lett elso fekbetet cserelve?lehet annak valami koze hozza? koszi a segitseget! -
Lásd a 2012. 12. 22. 15 óra 36 perckor írt hozzászólásomat
-
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
miki.3 replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
Lásd: elektronikák,elektromos kérdések menüpont alatt a 2012.12. 22. 14:36 hozzászólást -
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
miki.3 replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
Sziasztok! Nekem egy 2.2DTI Vectrám van. Nekem is hasonló gondom van, mint " vectra 1970 "-nek. Hideg motorral nem indul. 2 indítás után indul kb., utána szürkés füst távozik a kipufogóból. Mikor viszont kijelzi az izzítót, akkor beindul, de ezt sem mindig jelzi a műszerfal. Általában 5 fok alatt izzít. Meleg motornál viszont egyből indul. Olvastam a Hella tanulmányát. Én előizzító relére tippelek, legalábbis a hibajelenségek erre utalnak. Előre is köszönöm a segítséget mindenkinek! -
Szia! Nekem is volt ilyen problémám a 2004. évjáratú, 2.2DTI Vectrámmal. Nekem az Opel szervizben mindent ki akartak cserélgetni. Cseréltem egy turbónyomás szabályozó szelepet ( 40 e Ft. ), intercooler csövet ( 45 e Ft. ), turbó csövet( 10 e Ft ). Aztán elvittem a mostani szerelőmhöz, aki látatlanban azt mondta, hogy szívósor, szívótorok tisztítás lesz a dologból. Szétszedte és tiszta korom volt a torok is meg a sor is. Azóta, fél éve, rendeltetésszerűen működik. Remélem tudtam segíteni!
-
Nem vettem sértésnek. Csak el voltam foglalva a nagyobb hibákkal. Jövő héten el is viszem, mert én inkább nem nyúlok bele. A szerelőm meg úgyis ért hozzá. Megbontás nélkül is látszik, ha a cső el van öregedve? Köszi a segítséget és a tanácsokat!
-
Nekem ezek a képek nem nagyon mondanak semmit. Majd elmegyek a szakimhoz, ő úgyis tudni fogja. Köszönöm!
-
Pontosan. Csak még ott volt nekem egy turbónyomás szabályozó szelep csere. Továbbá egy intercooler csere. Vagyis nekem csak a fekete csövet kellett volna kicserélni, mert azon volt egy 3-4 centis szakadás. Az Opel-ben azt mondták, hogy ők csak kompletten tudják cserélni. Úgyhogy elvoltam a 90.000 Ft-os javítással. Erre nem szántam " időt, kedvet ". Majd most, mert egyre nehezebben indul.
-
A napi első indításnál csinálja ezt, meg, ha még nem meleg a motor a többinél is. Láttam anno a linket, csak biztosra akarok menni, hogy mit cseréltessek vagy javíttassak ki benne. Lehet, hogy hülye kérdés, de, ha el van a cső használódva, akkor annak lyukasnak kell lennie, nem? Mekkora tétel ez a csővel együtt maszeknál?
-
Nekem nem csinálja a rángatást 2800-nál.Egyenletesen húz. Nekem valami résolaj csövet magyaráztak. Vagy túl sok üzemanyagot kap indításkor? Fogalmam sincs mihez kéne nyúlni.
-
Sziasztok! Olyan problémával fordulnék hozzátok, amivel már az autó megvásárlása óta küszködöm. Ez egy C Vectra 2.2 DTI, 2004. Hidegen nem indul a kocsi elsőre. Az önindító teker ( nemrég cseréltettem benne bendix-et. A szénkefe vagy bronzkefe is jó benne ) de viszont nem indul. Másodjára szokott beindulni általában. A fogyasztás nem nőtt. Vegyesben 5.5 l/ 100 km. Azt mondták, hogy, ha az injektor rossz, akkor nőne a fogyasztásom és érezhető hibája lenne menet közben. Az izzítógyertyákat kimérettem. Azok is jók. Igaz, hogy nem szedték ki, hanem benne mérték ki. Gondolom az nem baj. Lehet, hogy túl sok áramot vesz fel? Mikor beindul, akkor egy kis füstfelhőt nyom ki a kipufogó. Menet közben viszont nem füstöl. Ebben kérném a segítségeteket, nem akarom legyilkolni az önindítót tekerés közben. Köszönöm!
-
Sziasztok! Remélem tudtok segíteni egy probléma megoldásában. Az utastér légbeömlőimből nem jön levegő. A szellőző ventilátorra, ventilátorokra gondolok mint hibaforrás. Lehet esetleg biztosíték? Hiába tekerem a 7-esre, nem nyomja a levegőt. Így a klímát sem nyomja. Köszi a segítséget!
-
Benzines motorral kapcsolatos problémák, kérdések
miki.3 replied to forumadmin's topic in Vectra C, Signum
Köszi a tanácsot! Majd megnézetem. Üdv!