
X18XE
Fórumlakó-
Hozzászólások
23 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
-
Legutóbbi látogatók
1.580 profile views
X18XE's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
A rajz szerint a fehér a lefelé, fehér/fekete a felfelé, a sárga és a sárga/fekete a közös szál (mindkettő a "fő" vezetékre van kötve a rajz szerint). Most úgy kötöttem, hogy: barna/piros - fehér (15A-es biztosítékkal) barna/fehér - fehér/fekete (15A-es biztosítékkal) fekete/sárga - sárga + sárga/fekete Így most ha lenyomom a gombot beriasztás előtt, akkor nem nyitja ki, szóval "rendesen" működik.
- 36.168 válasz
-
Megnéztem azt a kp zár rákötést. A barna-fehérre kötöttem a riasztó két sárga vezetéket, és a fekete-sárgára pedig a riasztó fehér-feketéjét. (ezzel a kötéssel idáig azt csinálta, h ha manuálisan felhúztam a gombot bekapcsolt riasztó mellett, akkor a riasztó nyitásánál bezárta az ajtókat... ebből is sejtettem h vmi nem kerek...). Ezt a két vezetéket felcseréltem és most "normálisan" működik a központi. Átállítottam a zárás idejét 3,5 másodpercre.... az ajtók bezáródtak, majd a riasztó "zárás" 15A-es biztosítéka kiment :)
- 36.168 válasz
-
Megcsináltam, köszi a segítséget. Viszont belebotlottam még egy beázásba :) A pedálok alatti legalsó réteg, amin van az a kb 1 centi vastag szivacs.... na az az alsó részén (ami már majdnem vízszintesen van) vastagon vizes :D Mint egy szivacs szó szerint, kilehetett belőle nyomni a vizet. Ez mitől lehet ? Oda hogy juthat el a víz ? Jobb oldalt nem néztem hogy vizes-e.
- 15.600 válasz
-
No, feltöltöttem végre a rajzokat: http://pics.coldline.hu/pics/310717-20110817-RjAYA6.jpg http://pics.coldline.hu/pics/310718-20110817-VeUNeL.jpg http://pics.coldline.hu/pics/310719-20110817-xuATPP.jpg
- 36.168 válasz
-
15 másodpercre is lehet állítani, azzal nem lenne gond. Megkérdeztem hogy akkor tegnap miért mondták azt az aux vezérlés dolgot... Hát a kolléga a másik riasztóra gondolt, az tudja azt, ez meg ezt a hosszú zárás dolgot... Este felrakom a rajzot, de szvsz értelmetlen mert tuti hogy nemtudja a riasztó :) Nemtudom már h a központira hogy kötöttem rá, mert vagy fél éve szereltem be, de megnézem újra ha lesz időm rá mert vmi nem stimmel ott szerintem. 3 szálra kötöttem rá emlékeim szerint.
- 36.168 válasz
-
Leveszem akkor egyben, kizárásos alapon... Egyébként mitől szokott elkezdeni a tetősínnél bejutni a víz? A fúrásnál elkezd rohadni, vagy vmi gumiszigetelések öregednek el? Ha szétszedtem mit szokás vele csinálni? Mondjuk FBS-el szigetelni majd összerakni?
- 15.600 válasz
-
Ez most már kezd vicces lenni... Ismét felhívom őket, hogy hogyan kell beprogramozni... Erre megszólalnak, hogy az egy másik riasztóhoz vonatkozik, az enyém komfortvezérlése úgy működik hogy átállítom a zárás impulzust hosszabb időre (kulcs elfordítva zárás irányba és úgy tartva esete). Az AUX-al azt tudom megcsinálni h külön gombnyomással felhuzatom az ablakokat, és külön bezárom... Kérdeztem ezt a dolgot, hogy a zárás vezetékére egy relét kötni, és azzal megoldani. Azt mondta h próbáljam ki, ha átállítom hosszabb időre a zárást akkor bezárás után a motorokat "elengedi"-e a riasztó, nehogy leégjenek... Átállítottam 3,5 másodpercre, erre ahogy rányomom a bezárást, az ajtók bezáródnak, majd rögtön ki is nyílnak :) Na ennél a résznél kaptam egy kisebb idegösszeroppanást. Ez a visszanyitás normális jelenség lehet, vagy "rosszul" kötöttem rá a kp zárra? (Megtudnátok mondani, hogy a riasztó le, fel és fő vezetékét a gyári kp zár melyik színű vezetékeire kell kötni? )
- 36.168 válasz
-
Mégsem töltöttem fel a rajzot, mert időközben felhívtam a riasztósokat, és rákérdeztem ismét erre a komfortvezérlő dologra. Azt mondták hogy az "AUX" szállal szokták vezérelni a komfortelektronikát. Az első kérdésem az volt, hogy akkor most külön gombnyomással kell majd az ablakot felhúznom, és külön gombbal riasztanom ? Nem-nem, belehet programozni hogy az AUX-ot is vezérelje bekapcsoláskor... Namost itthon nem találtam ilyet a könyvében, szóval holnap ismét felhívom őket, hogy ezt hogy lehet beállítani... Tehát ha minden igaz, akkor van szálam amit a riasztó vezérel. Hogyan tovább ? 1-1 relén keresztül testet adni a motoroknak és kész ?
- 36.168 válasz
-
Akkor most kicsit elvesztettem a fonalat :) A riasztónak nincs külön komfortzárás kimenete. Ha segítesz h hogy tudok képet berakni, megmutatnám a bekötési rajzát. Annó amikor vettem, kérdeztem a riasztósokat h melyik vezetékre kell kötni a riasztót h felhúzza az ablakokat... ekkor kioktattak h F astrában ezt felejtsem el, és amúgy nincs külön kimenet, hanem a zárás impulzust kellene átállítani 0,5 másodpercről hosszabb időre. Megnéztem még egyszer a kezelési könyvet és a 37. oldalon van a következő: " Az elektromos ablakemelőt (kivéve Cabrio) kívülről is bezárhatja. Ehhez tartsa a kulcsot az első ajtózár zárási pozíciójában több mint két másodpercig." Pl BMW E36 ban ugyanígy működik a dolog: kulcs zárba berak, elfordít zárás irányban, ott tart, majd kb 2 másodperc múlva az ablakok elindulnak felfelé egészen addig amíg a kulcsot zárás pozícióban tartom.
- 36.168 válasz
-
A tetőkárpit leszedése mekkora munka? Kell hozzá vmi spéci szerszám ? Vagy csak a hátsó felét kell "lebontani" ? Leszedés után vissza lehet normálisan rakni a kárpitot, vagy kellenek hozzá patentok vagy hasonlók ? Köszi!
- 15.600 válasz
-
Köszi a gyors segítséget! Mindkét oldalon ha a gombot egy másodpercig nyomom, akkor magától le-fel megy, tehát akkor a komfortelektronika rendben van. :D Szóval ha jól értelmezem, akkor a kp zár "zárás" vezetékével ha egy relét vezérelek, majd a vezérelt relével negatívot küldök a motor 6-os csatlakozójára, majd a riasztót átállítom hogy 15 másodpercig adja a jelet a kp zárnak, akkor az ablak beriasztásnál felhúzódik ? És ezt gondolom mindkét ajtóban el kell végezni értelemszerűen, nem ? Vagy rosszul értelmeztem ?
- 36.168 válasz
-
Sziasztok, A 97-es autómban gyári elektromos ablak van, és a kézikönyv szerint ha elfordítom a bezárás irányába a kulcsot és ott tartom, akkor az ablakok felhúzódnak. Tehát ez elvileg komfortelektronika. (Az én záram szét van hullva, éppenhogy tudom az ajtót nyitni-zárni, tehát kipróbálni nem tudom h valóban felhúzza-e..) Ahol a riasztómat vettem azt mondták, hogy F astrában nincs komfortelektronika, és felejtsem el hogy a riasztó felhúzza az ablakokat. Tehát megoldható az ablakfelhúzás riasztóval, vagy valóban felejtsem el? Erről a riasztóról van szó: http://www.autoriasztok.hu/riasztok/m-max/m-max_1.htm
- 36.168 válasz
-
Sziasztok, Van egy 97-es caravan-om, és beázással van gondom :) Esős időben a bal hátsó tetőkárpit környéke nyirkos, vizes. Most mostam le, és a bal hátsó üveg belső oldalán vízcseppek lettek :S Létezik, hogy a tetősín-karosszéria találkozásánál jut be a víz? Vagy máshol is van lehetősége beázni ? Előre is köszönöm.
- 15.600 válasz
-
Megoldódott az immó gond. A bontóstól akitől vettel a motorvezérlőt és a tartozékait, kb 3 szor megkérdeztem, hogy ugye ez össze van "párosítva" csak összedugom és megy. Ugye? Ugye. Hát rohadtul nem. Rádugták egy gyári gépre, és utána indult az autó... Köszi mindenkinek a segítséget és az ötleteket!
- 36.168 válasz
-
Három szerelőnél is volt az autó, egyik sem tudta mi a baja. A harmadikhoz vittem egy bontóban vásárolt (a bontós szerint 100% hogy jó) motorvezérlőt, immót, és hozzá tartozó chipet. Összerakta, és ugyan azt csinálja az autó mint idáig. Villog a lámpa és nem indul :P:(:P A gép mindkét vezérlőnél azt írja ki hogy az "immó jeladó és jelfogó" nem kommunikál. Valaki megtenné nekem azt, hogy kipróbálja, mi történik neki olyankor ha a kulcsból kiveszi a chipet, és anélkül próbálja meg elindítani? Köszönöm. Lassan egy ideggyógyászra lesz szükségem, nem szerelőre... :angry:
- 36.168 válasz