Hali mindenkinek!
Friss fórum tag vagyok, és nem régi Opel tulaj. A G astra -m 2 éves múlt. Két gondom van vele!
Az egyik ahogy látom nem új keletű, de inkább leírom pontosan mi a gond és akkor remélem pontosabb választ is kapok rá valamely szakitól :D
A futómű fekvőrendőrröl való leérkezéskor amikor a súly az első tengelyekre nehezedik egy "nyekkenő, reccsenő" hangot ad.
Ismerős szervizben nézték, öreg szaki azt mondta túl új fiam az a baja :lol:
Egyik alakalommal ugyanígy fekvőrendőr után lassú guruláskor égtelen, a kerék forgásával ütemes fémes hangot adott olyat mintha a kocsiban egy bovden vagy egy drót feszült volna szakadás közeli állapotig. Megálltam mert azt hittem szétesik, vagy kiesik belőle valami. Benéztem a kocsi alá de semmi. Üresbe téve toltam egy kicsit visszafelé és a feszülő recsegő hang továbbra is a kerék gurulásával ütemesen hallatszott. Egy két méter után elhallgatott. Elindultam vel és azóta semmi, csak a régi megszokott hang maradt a fekvőrendőröknél.
Sok mindent mondtak már nekem is: kutyacsont, szilentek, csapágy. Szerintetek mi lehetett az és a már megszokottá vált reccsenő hangot mivel lehetne eltüntetni?
Másik:
Főleg hideg, éppen beindított autónál, de még ha pár percig járatom is, egyest nem igazán akarja venni. Hátramenetet kapcsolva full kinyomott kuplungnál is reccsennek a fogaskerekek mikor beveszi a sebessséget. Ha elindultam, egyesben kipörgetve, pár másodpercig nem tudom kivenni és kettest kapcsolni, mintha satuba lenne fogva a sebváltó, ha gyengén csak két három ujjal fogom a kart és gyngéden húzom ki egyesből, van hogy félúton megakad és ismét talákoznak a fogaskerekek recsegve.
Harmadik évben van a gép minél előbb lépni akarok ez ügyben, de ha előtte tudnátok valamit segíteni azt megköszönném, cserébe én is szivesen segítek mobiltelefonos kérdésekben (mobil szerviztechnikus vagyok)
:D
előre is köszönöm
Tomee