Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

opelmann

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    16
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Somogyudvarhely

opelmann's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. opelmann

    Motor

    Azt gondolom, hogy zárjuk rövidre a motor mosást! Abszolút nem fétisem magas nyomással veretni a gyújtás alkatrészeket csupán érzékeltetni szerettem volna, hogy nem áthúzás, hajszálrepedés, vagy effélék okozzák a gondot. A magánvéleményem, hogy az Astra F motorját a nagy többséggel szemben bátran meg lehet mosni! Ezek az autók ebből a szempontból rendesen össze vannak rakva. Négy éve rendszeresen tartom így karban, sosem volt még gondom ebből, viszont jó látni amikor szép tiszta a motortér! Egyébként előtte 15 évig E Kadettem volt és annál sem okozott soha problémát!
  2. opelmann

    Motor

    Köszi a tippet végignézem!
  3. opelmann

    Motor

    Trafóra várnom kell, a gyújtókábelkészlet új. És nem egy hete, hanem kb. 2 hónapja szo**k. Nem idegesít a dolog, előbb vagy utóbb a végére járok! Viszont az autóval minden nap melózom, és csak a hétvége marad.
  4. opelmann

    Motor

    Jelenleg a trafó olyan távol van minden fémes elemtől, hogy biztosan örül ha a gyertyán adhatja le a szikrát mint 5-6 cm-re áthúzzon. Bármi lehet, viszont magasnyomású mosóval telibe mostam többször a motort, különös tekintettel a trafó és gyújtókábelek környékére. Utána szinte csak meg kell neki mutatni a kulcsot és mint a kis angyal egy pöccintésre duruzsol. Lehet, hogy komolyabban ki kell vesézni a keverékképzést! Hátha ott rejlik a megoldás.
  5. opelmann

    Motor

    Valóban jól vezeti a hőt de amiről szó van az egy szinte a végletekig perforált öntvény. Szinte csak a három furatot köti össze. De ez már mindegy is mert nemez lett a megoldás. Gondolhatod, hogy nálam jobban senki nem kíváncsi a megoldásra! Amint megoldódik közzé teszem, hogy más ne szenvedjen vele ennyit!
  6. opelmann

    Motor

    Sziasztok ! Ma kiderült, hogy a trafó elemelése a hengerfejtől nem oldotta meg a problémát, tehát úgy tűnik nem trafó hiba lesz. Legalább is nem a trafó melegedése.
  7. opelmann

    Motor

    Köszönöm a tanácsot, viszont tényleg sokat segítene a szenzorok adatlapja. Sajnos én nem találtam még meg. A TIS2000 csak közösít, a VIVID-ben pedig nem szerepel. Legalábbis az enyémben. Szóval ha valaki tud segíteni jólesne! És még egyszer mindenkinek köszi a tippeket!!!
  8. opelmann

    Motor

    Köszi a tanácsot, levettem a trafót és a hengerfej és a trafó között gyárilag van egy kb.8mm-es aluöntvény távtartó, ami vszinüleg ezt a célt szolgálja mert nem tömör, hanem csak egy vékony profil. Ennek ellenére elfordítottam a trafót 90 fokkal felfelé és így csak egy csavar tartja. Holnap kiderül mit lép rá az autó!
  9. opelmann

    Motor

    Azt sajna nem tudom mert nyitott motorház tetővel próbáltam és a motortérből kezeltem a gázt. Gondolod menjek vele lehúzott vezetékkel?
  10. opelmann

    Motor

    A trafóra én is gondoltam, sajna még várnom kell míg tudok egyet kölcsönözni. Köszi a tippet!
  11. opelmann

    Motor

    Lambda szonda vezetékét lehúztam, akkor is csinálja.
  12. opelmann

    Motor

    Sziasztok! Segítség kellene! Az autó Astra f kombi 1997-es évj. x14xe motorral. A hibajelenség: hidegen minden OK!, ha kezd melegedni akkor alapjáratról elindulva dadog ha nyomom a gázt, ha visszaveszek a gázból akkor megindul és eljátssza minden intenzív gyorsításkor. Viszont nem mindig csinálja. Tíz gyorsításból kb. nyolcszor! Gyertya, gyújtókábel készlet, üzemanyag szivattyú, üzemagyag szűrő csere megvolt. EGR szelep lezárás, szívótorok tisztítás, injektor tisztító adalék az üzemanyaghoz, alapjárati motor tisztítás megvolt. Mi lehet még? Ötlete valakinek?
  13. Sziasztok! Segítség kellene! Az autó Astra f kombi 1997-es évj. x14xe motorral. A hibajelenség: hidegen minden OK!, ha kezd melegedni akkor alapjáratról elindulva dadog ha nyomom a gázt, ha visszaveszek a gázból akkor megindul és eljátssza minden intenzív gyorsításkor. Viszont nem mindig csinálja. Tíz gyorsításból kb. nyolcszor! Gyertya, gyújtókábel készlet, üzemanyag szivattyú, üzemagyag szűrő csere megvolt. EGR szelep lezárás, szívótorok tisztítás, injektor tisztító adalék az üzemanyaghoz, alapjárati motor tisztítás megvolt. Mi lehet még? Ötlete valakinek?
  14. opelmann

    Elektromos

    Szia! Érdekel a dolog! Mi az ára és mit tartalmaz a csomag?
  15. opelmann

    Elektromos

    Szia! Igen, igazad lehet, de az OpelTech2- vel kezdtem amit a Racing bazáron keresztül vásároltam, 15 e. forintért, de ahhoz nem tudtak drivert adni amit felismert volna az XP. Megjegyzem mi sem tudtunk találni hozzá a neten. Nagy nehezen visszaadták az árát. Szóval a RacingBazáros leckét megtanultam, többé nem rendelek onnan semmit! Visszatérve az ELM 327 interface-hez, ezt az eszközt egy ScanMaster progival használnám, a progin belül van külön OPEL adatovasás, és még manuálisan is be tudom állítani az ISO 9141-2 protokollon kívül a -3,-4,-5. protokollt is de eredmény nincs. Most azt próbáltam, hogy csak a 4,5 (test) a 16 (+) és a 7 lábakat kábeleztem össze. Eredmény u.a.! Lehetséges, hogy a 15-ös lábat is kell használni?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.