
csgy2
Fórumlakó-
Hozzászólások
129 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Göd
csgy2's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Bocsi, eddig nem olvastam a fórumot! Volt, hogy 70 körül mentem a Váci úton tartva a sebességet, volt, hogy hármasban a havas mellék utcában. Aztán másik hiba is kiderült, hogy az akku test kábelén az egyik csavar nem volt taljesen meghúzva, és egy éles kanyarban a központi zár zizegett, le nullázódott az óra, és aztán a motor is leállt. Nem tudtam beindítani, úgyhogy vállal toltam be a parkoló helyre!
-
Csőrös fogót használtam. Még nekem is a 17 éves GM szűrő volt bent. Egy mozdulattal lejött a patent. A bilincs csavarját volt nehéz megoldani. Helyette rozsdamentes hatlapfejüt raktam be. VIGYÁZNI a SOK KIFOLYÓ BENZINNEL!! Még egyszer javaslom az ingujjat könyék fölé tűrni, mert végig folyik a nafta a karotokon!
-
Öt perc a csere, ha a bilincs csavarja nincs berohadva. Tegyél magad alá polifoamot, vagy hullámpapírt. Emelni úgysem kell az autót.
-
Úgy néz ki, nálam meg van a rángatás oka! Az egyes henger gyertya pipája lecsúszik a gyertyáról. A pipában van egy fél gyűrű, ami a helyén tartja, ez a pöckös gyűrű volt eltörve. Csere megvolt, próba még nem.
-
Ha rájövök a megoldásra, leírom! Olasz gyártmányú krossz motorja van a haverom fiának, és párás időben ívet húz a gyújtás kábel. Még akkor is csinálta, amikor gyári újra cserélte! Túl erős a szikra. Igaz, hogy két ütemű, de oda az kell.
-
Érdekes, hogy az új motor egy hétig hibátlanul ment. Tegnap (péntek) este megyek haza, tartom a tempót ötösben 70 magasságában, és nekem is olyan mintha ki-ki hagyna a gyújtás, rángat. Ugyan ezt csinálta később a havas mellékutcában hármasban 30 körül. De ha kicsit felpörgetem abbahagyja. És nem is állandóan rángat. Meg vizslatom a gyújtást, ahogy írtátok, majd a vákuum rendszert is. A motorral együtt jöttek át ezek a tételek, (kivéve az aktív széntartályt) na meg a hiba is.
-
Az 1,2-es motornak semmi baja nem volt. Az 1,4-sel jelentkezett a hiba! Átraktam az alapjárati motort is, beállítottam a távolságát, de semmi. Akkor át kell néznem a vákum rendszert, vagy vissza rakom a 1,2-ét. Korábban írtam, hogy az új 1,4-es motor alig fűt, meg el sem éri az üzemi hőmérsékletet. Termosztát csere megoldotta a problémát! Már 50°C-nál nyitott.
-
P071-nek üzenem, én is azért váltottam C14NZ-re, mert sima városi cirkálásra ugyan jó az 1.2, de ahoz, hogy tartani tudd a forgalom tempóját kell a nagyobb nyomaték. Határozottabban lódul meg a motor, és nem csak úgy hatástalanul pumpálod a gázt! Most is meg kell fontolni az előzést, (legalábbis a 2-es úton) de van esélyed befejezni. Amíg szerelték az autót, addig apám 1.6-os Astrájával jártam. Hát igen ott már jobban érezni a nyomatékot. JOhnninak köszi a megoldást, de nekünk már nincs meg a stroboszkóp.
-
A fűtést talán megoldom. Viszont kellene egy szaki, aki emberi áron, lehetőleg műszerrel be tudja állítani a gyújtást. Rotoros. A jelölés a gyújtás házán hátra felé néz, de az elosztófejen felfelé. Tehát az egyik 3 óra, a másik 12 óra irányába. Ezek szerint már korábban szerelték és máképp kábelezték be. A gyújtás sorrendje jó! Viszont szeretném, ha optimális lenne a gyújtása.
-
Igen beépítésre került! És érezni a különbséget a két motor között! :D Na...nem egy SE, de innen már könnyebb az átalakítás. A radiátor kivezetése a motortérben van, és ott van a fűtéscső rákötve. Meleg jön, de forróság mint korábban már nem. Elvileg ha levegős a rendszer akkor azt magátol kidolgozza. Vagy tévedek? A moto vízhőfok még a 90°C sem érte el. Gyanítom, hogy esetleg kevés a hűtővíz. Viszont a levegőt miért nem fújja a lábhoz? Hallani, hogy a műszerfal mögött süvít a szél, de nem jön ki sehol, amikor a lábhoz kapcsolom a levegőt.
-
Szaisztok! Múlt hét óta nem volt nálam a '94-es öt ajtósom. Most hoztam haza, és hiába kapcsoltam lábhoz a fűtést nem éreztem a meleget, sőt még azt sem, hogy fújná a levegőt! Létezik, hogy csak ami magától kiáramlik jön a lábhoz? Igazából eddig míg nem volt ilyen hideg nem tűnt fel a hiánya! De most fázott a lábam. Fent sem fújt meleg levegőt! Motor cserén volt, de elvileg a radiátorhoz nem nyúltak. A hűtővíz mennyisége megfelelő, elvileg nem levegős! Tehát lent nem fúj be levegőt? A válaszokat előre is köszönöm! Gyuri
-
Köszi! Ha meglesz és kipróbálom, lehet, hogy neki esek és kicserélem a difit! Laccci! Nekem is ez az egyik gond! Néha megakad a kettes! Gyuri