
zsombi01
Fórumlakó-
Hozzászólások
26 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Ózd
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra H
-
Város
Ózd
zsombi01's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Nekem a rúgó nem fekszik fel a fékbetéten, most néztem meg és a rézpasztának sem láttam nyomát a fékpofák környékén! Szerintem mind a két első muzsikál sajna. Holnap leveszem a kereket csinálok képet, addig is köszi a segítséget!
-
Azmegmiaz? Nem tudom pontosan mire gondolsz? A fém lemezekre ami a betéteket tartja a helyükön, a tárcsa belső oldalán? Ma néztük őket, állítottunk is rajta, hogy erősebben tartson, de ugyan úgy nyekereg mint előtte! A külső oldalon a rúgók elég feszesnek tűnnek, stabilan állnak a fékpofák! Köszi a tippet! Más javaslat esetleg valakinek?
-
Arra a vékony téglalap alakúra gondolsz ami lefelé "lóg"? Most még egyszer megnéztem, nem ér hozzá semmihez ami forog! Én is gondoltam rá!!! Az berezonálhat enyhe fékezéskor???? Az őrületbe kerget!!!
-
Erre nem figyeltem konkrétan, holnap megteszem. Köszi!
-
Köszi mindenkinek az eddigi hozzászólásokat! Nem hiszem, hogy a hűtőbordák miatt csinálja, mert a kb. 5-10km/h sebességnél tudja produkálni. Csak fékezéskor hallatszik, de nem erős fékre kell gondolni, inkább csak polírozzák a fékpofák a tárcsát amikor hallatszik. Nem jelentkezik erős, intenzív fékezéskor sem, csak egy bizonyos erősségű fékpedálnyomásnál, olyan mint amikor berezonál valami, ami nincs lerögzítve rendesen. Ja, hátrafelé menetkor történő fékezéskor csendben van a bitang!
-
Üdv mindenkinek! Segítséget kérek! Nyomtávrúd, féktárcsa és betét csere / Textar/ után, az első fékek felől kb.150km megtétele után, enyhe fékezéskor furcsa hangot lehet hallani az első kerekek irányából. Arra emlékeztet, mint amikor a kerékpár megforgatott kerekeinél a küllőhöz érintünk valami fémet. Szerelőnél ismét átnézve minden, fellazulva nincs semmi, bele nem ér forgó alkatrészhez semmi. Fékhatás jó, a hang egyre erősödik. / Az első féktárcsa hűtött kivitel, motor 1.6XER , 100.000km.-nél. csere után futóműállítás szervizben megtörtént. / Mit keressünk rajta, mi okozhatja a hangot????
-
Sziasztok! Egy régebben - http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1102&st=1820#entry835569 -már feltett kérdésben segítsetek! Caravanomba nincs függőleges csomagtérelválasztó háló, illetve annak csatlakozása nincs kialakítva a tetőkárpitban. Elvileg utólagos beszerelő szettel orvosolható, de ennél többet nem tudtam meg az ügyben. Érdekelne ezzel kapcsolatban minden infó ( szett cikkszáma, esetleg valaki aki csinált már ilyet tapasztalat, kárpit alatt csatlakozás kialakításra került-e gyárilag...). Ózd közeli szakszervízek eddig nem tudtak segíteni. Valakinek ötlet? Köszi előre is!
-
Szia! Sajna kb. annyiba fog fájni. A gyári köteget meg, ne tudd meg! Nekem tavaly egy vezetékforrasztás után nem tették vissza helyi szervizben - nem Opelos - azt hittem idegbajt kapok! Nekem azt mondták elhagytam menet közben. Javítás után hazamentem megnéztem és lógott az ajtóból minden! Hogy eshet ki egy zárt - felfűzött elemekből álló - rendszerből bármi is? A köteg mind két vége rögzítve, a műanyag elem szintén zárt (legalábbis gyári állapotában össze pattintva)! A szerelés helyén nézz szét, esetleg ajtóban kárpit alatt,ha le volt véve, a kocsiban ülés alatt. Én is néztem a G Astráét, évjárat függő, 2006-tól azt hiszem stimmel (enyén 2007 H Cravan) én is abból szereztem. Vauxhall esetleg megoldás lehet! Arra vigyázz. hogy a gumiharang szépen beviszi neked a nedvességet a kábelköteg mellett a kocsi belső részéhez, ami nem szerencsés. Valami nem stimmel! Kimentem megnézni a kábelt. Biztos, hogy a kék gyűrű hiányzik? Az fix az aljzatban, a csatlakozón van még egy közdarab ami a gumit és a csatit magát tartja az ajtóban. A kék gyűrűt csak ki feszegetni lehet, azt körmök tartják az aljzatban. Ha benyomod akkor csak a csatlakozót oldja, a gyűrű a helyén marad. Nem a szürke kör alakú elem hiányzik, ami a "gumiharangot" is tartja? Az a műanyag karika két fél elemből áll, egyik oldalon nyitható-zárható kis körmökkel rendelkezik a le és felszereléshez, miután beteszed a helyére a csatlakozót nem tud kiesni a helyéről. Ha kell teszek fel képet, addig nézd meg mi hiányzik - a másik oldalihoz képest! Üdv: zsombi01
- 9.936 válasz
-
Üdvözöllek! Én ezt hajtom minőségben és méretben 2009 óta, alu felnikre vannak szerelve. Nem csúszkál, nem zajos. Az igaz családtag a vas, nem gyilkolom. Caravan a lelkem és gyakran van fenn tetőbox is rajta, de nincs panasz! Lassan ugyan csere érett, de egy szezont még elmegy. /Évi 13-16 ezres km. futás, persze téli garnitúrára cserélés mellet! / Zsombi01
-
Szia Robee! http://kepfeltoltes.hu/120121/DSCF1451_www.kepfeltoltes.hu_.jpg A képen látható bal oldali rész van a hátsó ajtóban, a jobb oldali az odavezető kábelköteg. Csak a kék színű műanyag gyűrű alakú részt kell ütközésig benyomni és a jobb oldali részt érzéssel ki lehet belőle húzni. A két elemet a kis műanyag körmök tartják egymásban, ami a nyomás hatására kioldható. A képen nincs rajta, de tartozik még bele egy spirál rúgó és egy szürkés színű műanyag "O" gyűrű, előbbi gondolom az elektromos kontaktus míg utóbbi a gumi szigetelés helyben tartásáért felel.
- 9.936 válasz
-
Szia! Valóban jó megoldás a márkaszerviz, csak ahová én be tudok menni, ott a szerelő olyan szutykos volt, és nem "szerelő koszos" ami érthető egy ilyen helyen, hanem annyira, hogy attól csak az volt szebb, ahogy megjelent! Az orrát túrta a kedves, amikor kijött az ügyféltérbe, mert szóltak NEKI, hogy segítsen, mikor lehet vinni a kocsit. Persze udvariasan megköszöntem, de az én ( bocs BANKOCSKA) kocsimba ilyen ember ne nyúljon semmihez, így nem is vittem oda. Másik szerviz meg 60km, és ha nem tudják aznap megcsinálni, akkor két nap szabit kell kivennem. Egyébként én is zsugorcsöveztem forrasztás után, talán 200.-huf anyagköltségben.
- 9.936 válasz
-
Szia! Nagyon szívesen! Remélem segíteni is tudtam, engem itt okosítottak a többiek, és még sok munkájuk lesz!!! Egyébként mi volt a hiba ok és mi a megoldás? Tanksapka kérdést passzolom, de ilyen üzemanyag árak :rolleyes: mellett nem nagy baj ha nem kerül kinyitásra! :huh:
- 9.936 válasz
-
Szia HuOrso! Az enyém is tudta ezt!!!!!!! Evett is az ideg miatta rendesen! Nekem a végén a jobb hátsó ajtóba átvezető kábelkötegben volt elszakadva egy /piros színű/ vezeték, az ajtóhoz közel eső részen! A gumi " harmonika " szigetelésbe annyira bele szorul a vezeték köteg, hogy saját magát elszakítja, ahogy összetapad és mikor nyitjuk az ajtót, a vezeték lemarad az ajtóról. Persze látni nem lehet, mert a gumi takarja. A csatlakozót összerakáskor jól rakjátok össze, mert nekem a "szakik" ezt nem tették meg és elhagytam menet közben egy alkatrészt, ami a gumit tartja a helyén! A hiányzó elem talán 500,-huf értékű, de csak kábelköteggel adják vagy 20.000,-huf ellenében. Szerencsére egy "G" donorból kinyertem, hála a segítőmnek baráti áron. A javítás után én szilion olajat fújtam bele a gumiba, azóta nem tapad össze. Az ajtót addig be tudod zárni mechanikusan, de akkor csak belülről nyílik- saját kilincsével mint a régi Ladák -, DE A GYEREKZÁRAT KAPCSOLD KI, mert ha nem teszed, akkor már sehonnan! :lol: Ha nincs más ötlet kivesézem neked a munkamenet, üzenj! Ja, meg a kulcson lévő gombok nyomogatásával és ezzel egy időben a kilincs nyitott-zárt állapotában /meghúzott állapotában/ lehet tanítgatni a vasat, a végén meg azt sem tudod mi az eredeti állapot. Csuda dolgokat csináltam a -10 C fokban az udvaron. Utána saru levesz és alapra minden visszaállítódik - persze a bezárt ajtót te is fogod tudni kívülről nyitni, mintha bentről tennéd, vagyis nem csináltál semmit. Márkaszervizben azt mondták 6.000,- + munkadíj és - idézem- programot javítanak az ajtózár elektronikában. Nem győztek meg! Egyébként javaslom mindenki nézze meg a saját verdáját időnként, a fenti hiba miatt, mert a központi zár szépen kattan záráskor, minden tuti. Amikor meg a kilincset megnyitjuk kívülről, minden ajtó nyílik, oszt a fene megeszi, ha ezt más csinálja amikor nem vagyunk a közelben!!!!!!!!!!
- 9.936 válasz
-
Sziasztok! Megoldódott az ajtó zárási gondom. Ajtóm nyílik, záródik, mint új korában! Az igaz, hogy gyakorlati segítséget is kértem, de megoldódott. ;) Az ajtóban futó vezeték kötegből egy piros színű vezeték volt elszakadva!!!!!!!!!!! Ezt, hogy tudták így kiszámolni Opeléknél???????? Megoldás tehát: 10cm. piros vezeték / toldásnak /, zsugorcső, forrasztó apparátus, és jó idegrendszer a helyszűke matt. És ismét köszönöm a segítséget! Ui.: Lassan fel a téli gumikkal / kerekekkel / és álljon át mindenki téli üzemmódra, sok baleset volt az elmúlt pár napban, vigyázzunk magunkra és egymásra!
- 9.936 válasz
-
Szia! Köszi! Én csak egy csillag csavart találtam az ajtó alján, de holnap megnézem. Nagyon nem merem bontani a gépet, mert nem értek hozzá. Némi műszaki érzék szorult belém, csak az autó nem az én világom. Na meglátjuk!
- 9.936 válasz