Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vaklárma

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    6
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

vaklárma's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hali, én is úgy gondolom, hogy szépen eladogatom. Nagyon sok kiváló alig kopott alkatrész még használható, mert én keveset hajtottam és csak autópályán. Kb 4 hét múlva elkezdem szétszedni.Ha majd szükségetek van valamire vegyétek fel velem a kapcsolatot. Motor: x14xe. F astra kombi, barna. Pontosan még nem tudom, hogy mi használható még a motorból. Az első futóműből szinte semmi.
  2. Sziasztok ! Gondoltam ide írom a nagy bánatomat és örömömet. Egy idióta totálkárra törte az én kicsi F astramat. Az utasom bokatöréssel én pedig sértetlenül úsztam meg a dolgot. Utolsó lehelletével vigyázott ránk ez az igavonó. Szóval az öröm az, hogy élünk. Most mit csináljak vele?
  3. A cromax és néhány bontós is beszélt Velük.azt a választ kapták, hogy nem gyártják. beszélek Velük azért én is. Köszi...
  4. Sziasztok ! X14XE ecotec motoros az én kis járművem. Nem tudok hozzá szerezni egy bizonyos alkatrészt. Szóval eltört egy levegőcső, pontosabban, ami a levegőszűrő-ház és az injektor között van. Közvetlenül az injektornál a lefogató bilincs felett az egyik fele elvált. Ebben van a légtömeg mennyiségmérő, és a kartegáz cső is ebbe megy bele. Ennek a csonkja is el van törve. Kb 6 opelbontóval beszéltem , de nem is hallottak ilyenről. Annyit megtudtam, hogy nem gyártják. Egy képet találtam a neten, amin jól látható, hogy miről van szó. Ha esetleg tudtok valahol ilyet azt nagyon megköszönném...
  5. Köszönöm a választ ! Jó ötletnek tűnik. Könnyen hozzá lehet férni? Az olajpumpán van rajta, ha jól gondolom. És az hol is van? Le kell venni a vezérlés műanyag burkolatát ? Ha csak simán alá kell feküdni és kiteker - beteker, akkor nem viszem ez miatt szerelőhöz. Szóval hol is van az olajgomba?
  6. Kedves Fórumozók ! Nekem egy 1996 - s X14x4 motorkódú F kombi astrám van. Jelenleg több problémával is küzködök, de a legfontosabb megoldásra váró az olajnyomás visszajelzéssel van. ( remélem csak a visszajelzéssel ) Úgy gondolom, hogy az olajgomba a rossz, mert úgy kezdte a dolgot, hogy gyújtásnál nem világított a piros lámpa. És járó motornál sem. Aztán később ( kb. 400 Km ) már világított gyújtásnál,és úgy 1500 - as fordulatig. Aztán érdekesség képpen meleg motornál szinte mindig világít nagyobb fordulaton is. Az olaj mennyisége , minősége rendben van. Most nem igazán merem használni, mert nem bízom a visszajelzőben azért, mert úgy kezdte a problémát, hogy gyújtásnál nem világít. Szerintetek is a gomba lehet a szar? Ha igen, akkor azt ki lehet cserélni házilag? Mert egyébként nem nagy összeg. Segítségeteket köszönöm !
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.