Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ákoscampo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    29
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Mezőtúr

ákoscampo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. hali Karcsi a könyvben van kapcsolási rajz megpróbálom beszkennelni és majd felteszem ide. nem tudom, hogy levegős lehet-e a kuplung majd megnézetem.. azért gondolnám, hogy a kézigáz bowdenes mert van egy 123-as w mercim és az ilyen megoldású.. de majd nézd meg a motornál, hogy a gáz rudazatánál csatlakozik-e egy bowden, ha nincs akkor más lehetett a kivitel. ezt még nem kellett megismernem közelebbről..
  2. hi én szintén zöldfülű mi az a kipufogó fék? neked milyen a kuplung rövid az útja úgy értem? az enyémet kicsit durvának érzem . mintha alig lenne holtjátéka 2-be erővel kell betenni meg adni kell neki egy gázfröccsöt és amikor esik vissza a fordulat akkor veszi be könnyen. egy olyan könyvem van ami: OPEL/ VAUXHALL FRONTERA címmel angol nyelven íródott... sztem a kézigáznál bowden szakadás lehet.. szia ákos
  3. Köszönöm az infókat! láncot sárban is lehet használni? azt mondta vki, hogy nem .. mit jelent az , hogy vigyázzak a hajtás ne törjön? az ,hogy felületfutózott = újrafutózott? a pápait már néztem.. jó drágák ezek a gumik szia ákos
  4. [qu köszönöm ELNÖK ÚR UTÁNANÉZEK persze sok olyan lenne, hogy 180 km aszfalt 5 km terep de az olyan terep, hogy sárban hegynek fel méheket vontatva pl. nagy körmös gumik kellenének nem feltétlenül újak. gondolkodom abban is, hogy acélfelniket is kéne venni és akkor tunám cserélni mit jelent az opel kedvezmény? :D üdv ákos
  5. elnézést kérek nem volt szándékos....... miért is nem lehet "képpel idézni"? köszönöm
  6. köszönöm szépen az infót! mennyibe kerül a puma / yokohama ? nemtaláltam ilyet én
  7. ja isuzu motoros és van benne egy kapcsoló ami a motor hidegjárati idejét csökkentené? vagy mi erről mit tudsz? méheid hogy telelnek? nekem három szép erős tegnapelőttre kiment :D fiasuk nem volt sztem elanyátlanodtak, felették a mézet aztán helló. szomorú
  8. VÉGRE KOLLÉGA.. két váltókar van az utastérben a kisebbiken 2h 4h 4l állások kapcsolhatók, vmint a kerékagyakat össze lehet zárni ha az ember kiszáll és manuál öszzezártam és ledifferált :D ma sárban tolattam volna és addig nem tudtam kijönni hiába 4h ill 4l amíg össze nem zártam az első agyakat ezeknek free és lock állásuk van ért. szer lock állásban zár többet vártam volna gumikat honnan vegyek szerinted. jó körmös gumik kellenének. danke
  9. rengeteg, ahhoz a 7 -hez képest amiről mindenki ír a neten totalcar meg a többi pedig 60-70 körül jártam és nem húzattam egyáltalán. arra gondoltam lehet, hogy nem tud bemelegedni mert kb 6 km-t megyek aztán leállítom. ilyen messze lakom a várostól. TEGNAP MEG ELAKADTAM VELE lezártam elől a kerékagyakat mégis ledifferált ez, hogy lehet? traktor húzott ki .../:
  10. dikmá' hogy pereg ez a fórum! amúgy lemértem a fogyasztást és 12 liter jött ki pipa vagyok
  11. SZIASZTOK megint én vagyok újfennt... most olyan kérdésem lenne, hogy használt-e már vki az ún. "gyorsmelegítő rendszert"? egy gombbal kell kapcsolni az utastérben. ilyenkor nem keringeti a vizet? és többet eszik? a kézikönyv nem ad kielégítő információt. köszönöm ákos
  12. ezek most olyan 1 millától vannak
  13. szerintem az enyém utáni széria kb 1998 v. 2000-től ezekben már szervokormány is van meg sok egyéb extra. itt már bent az utastérben zárod össze a kerekeket. (?) nem tudom biztosan.. <_<
  14. nem tudjátok véletlenül, hogyan lehet megmozdítani egyáltalán (előredönteni, hajtani) a hátsó üléseket a kampóban?
  15. ű Annyira pancser vagyok , most látom csergő itt hirdet lennt...... :D
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.