Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Radvany

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    4
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

Radvany's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hú baz+!!! Hát tényleg nem kellett volna megnéznem.... :) A helyzet nálam is ugyanez. Ilyen pusztulatot 10 év feletti kocsinál is ritkán látni, nemhogy egy néhány évesnél!!!! Kissé hihetetlen, hogy a szervizben még nem találkoztak ezzel a jelenséggel. Úgy látom nem egyedi dologról van szó és már 3-4 éves kocsiknál is mutatkozik. Várom "Krisztus" olvtárs fejleményeit ezügyben.
  2. Üdv Csaba! Én úgy értelmeztem (nem biztos, hogy jól), hogy az új egységnél a CAN modulra a multikormányhoz van szükség. A nagyképernyős (én így nevezem) kütyü kifejezettem "OPEL gyári minőségűként" van hirdetve. Mivel nincs multikormányom az alsó egységhez a csatlazozási pont ugyanaz, mint az eddigi CD30-hoz. No majd okosabb leszek, ha jövő héten megnézem Tom59 kolléga kocsiját. Az itt olvasott infók alapján addig jutottam, hogy kedd reggel viszem a kocsit "tempomatozni". Az előzőben is volt (Japán V6 120kW!) és mivel nálam sok az autópálya, a tempomatot sokat használtam és hasznos volt. A jelenlegi 74kW kevesebb, de amire használom, arra tökéletesen megfelel. Az eddigi 3 hónapi használat alatt 2 meghibásodás. Mindkettő elektronika és az egyik eléggé bosszantó: első ablaktörlő jeladó (végül komplett motorcsere, de biztosan meg lehetett volna oldani máshogy is). Kontakthibák - pedig az egész világ a kontaktokon, kapcsolatokon mozog és alakul <_<
  3. Üdv! Először is mindenkinek köszönöm a válaszokat. Már ott tartottam, hogy marad a "T" betűs "ID", de Tom59 hozzászólása elbizonytalanított. Ha ez ilyen formában működne, akkor lecsapok Harmlevi "BID" kijelzőjére. Tom59 mennyire vagy mozgékony Budapesten, megnézném, hogy hogyan működik a kütyü, illetve megnéznéd az én kocsimban, hogy ugyanarról beszélünk-e. Én velük csináltattam: http://www.car-audio.hu/? - több kocsiba szereltettünk már náluk ezt-azt és mindig korrektek voltak. A közeljövőben bemegyek hozzájuk, mert a legutóbbi szervizlátogatáskor a szerelőnek annyira megtetszett a kütyü, hogy nyomogatott rajta mindent, amit csak szerintem tudott, ezért kicsit átállította (pl. a NAVI alatt nem megy a zeném, addig simán ment, csak beállítás kérdése, de az Istenér sem találom a kis okoskönyvében meg nem említik <_< ) Harmlevi: ha Tom59 megmutatja, hogy az érintőképernyőről is működik a BC, akkor határozottan érdeklne a felkínált BID.
  4. Tisztelettel köszöntök mindenkit! Beletelt egy kis időbe mire szinte az összes ASTRA H témát végigolvastam, de nagyon sokat tanultam belőle és köszönöm a jelenlévő szakembereknek a részletes leírásokat. Van egy kérdésem, pontosabban néhány szakmai tanácsot kérek (Harmlevi kollégával már beszéltem róla): CD30 egységemet lecseréltem egy nagyképernyős multifunkciós egységre (ilyenről van szó, csak kicsit más menüvel: ). Felül maradt a TID kijelzőm. Na most, ha én a TID helyett egy BID kijelzőt rakok a kocsiba (fogyasztással, stb. kapcsolatos + információk) akkor azt a CD30 és multikormány hiányában tudom-é vezérelni? Mi mindent tud egy ilyen összetételben, vezérlés hiányában kijelezni a BID? A multifunkciós egységet egyébként eddig kíválónak tartom (3 hónapos tapasztalat). Az egység a TID kijelzőn csak annyit okozott, hogy az alsó sorban csak a dátum jelenik meg, vagy egy-egy indításnál még az sem (nincs összeköttetésben az alsó egységgel). A válaszokat előre is köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.