Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

szucs76

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    17
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

szucs76's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Köszi a sok lelkesitő pozitiv hozzászólást,ha el múlik ez a takony idő bele meg alá ásom magam test meg mérés ügyileg és szét boritom az egészet. Ez a biztositékos dolog meg csak sajnos a nagy hibákat hivatott ki védeni , mert a gy,ri erősitő is ijesmi dolgokat művelt ,de némi kábel le kötözgetés,forrasztgatás után ki adta magát és rá találtam. Ott is egy kábel a kalalptartó alatt dörzsölödött ki.
  2. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Ez a "kicsi kezeddel" eléggé cinikusan jött át! Csak ne menjen át "tele fossa" meg " anyázásba" az nem az én műfalyom! Egyébbként már le irtam hogy csináltam át hidalást az akku és a motor TÖBB pontja között is,de ugyan az,és az ertékek sem lettek jobbak,de ennek ellenére meg akartam vizslantani a gyári össze köttetést a motor és a kasztni között.Ezért kérdeztem hogy merre találom. Szerintm itt mindenkinek van valami különlegessége az Omegájának,vagy már talált rajta valamit.Van akinek be jön, van akinek nem!Nekem már kezd nem be jönni ez a különleges mérnöki tákolmány.
  3. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Generátor-akku között elég nagy a különbség. Emlékeinm szerint a generátor felujjitás elött kb 12,7 volt a töltés,és utánna is az akkun mérve. A generátor kivezetésén mérve 13 fölött volt. A motor és a kasztni között mi vezeti át a testet? A lamellákat szerintem is valami motor mozgatja,mert le állitott motornál is lehe változtatni a be fúvás irányát,hacsak nem egy erre a célra oda tervezett vákum szivattyú állitja elő a vákumot.
  4. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    JA! És ezt a motort hol találom amelyik a szélvédő felé tereli a "jégmentesitő lamellát"? Köszi!
  5. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Szevasztok! Szerintetek létezik hogy a TECH 2 szerint "jégmentesitő lamella" mozgató motorjának a hibája okozza? Mert csak ezt hozza ki a diagnosztika hibára. Létezik hogy ez a "jégmentesitő lamella" ami a szélvédőre irányitja a befujt levegőt valamit változtatna az állásán hirtelen gyorsitásnál,vagy terhelésnél? Alul át néztem az autót még ezek után de test kábelt nem találtam a motor-váltó és a kasztni között. Merre találom? Köszi!
  6. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Ezekre gondoltam én is ezért le kötöttem az általam összesnek itélt pozitivot-negativat és direktbe adtam neki az akkurol és.... Csoda! Ugyan AZ! Itt keseredtem el. Azóta tanácstalan vagyok. De át futom ezeket még egyszer
  7. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Köszi a sok gyors ésszerű ötletet, a feszültségre majd rá mérek még egyszer. A generátor most lett fel ujjitva és cshnálta elötte is meg utánna is, és nem hirtelen fordulatszám növekedésre jön ki ez a probléma, hanem "erölködésre" pl járdára fel állás, emelkedőn való el indulás pl mély garázs, menet közbeni hirtelen gyorsitás de csak ott ahol még érezhetően húz. És amikor ezt csinálja és közben el veszem a gázt akkor rögtön abba hagyja a jelenséget. A generátor teste és az akku között mért különbség 0.1 - 0.2 volt. A gen poz-akku poz közti különbséget nem tudom de mostanában akkor arra is rá mérek.
  8. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Ok. Váltó és a motor hol van át testelve hol keressem mert aknám az nincs,csak egy krokim,az is még kölyök,de valahogy alá kúszok, úgy is hátsó tárcsákat kell cseréljek.
  9. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Már el játszpttam minden lehetőséggel a testet illetően-közvetlen test akkumulátorrol--akkumulátort közvetlen rá testeltem a motorra több ponton is,hátha....de nem jött be ez sem. Kérdés:TECH 2 tudja mélyrehatóan diagnosztizálni a klimát? Vagy csak felületesen,mert le kapcsolásnál a höfokok helyére ki teszi a -- jelzést,és valahol azt olvastam hogy ez valami hiba jelzés akar lenni.
  10. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Köszi! Tényleg drága lenne! A helyi mágusokkal meg az a baj,hogy igazábol fingjuk nincs hogy mi mit csinál,miért van ott,és hogy működik csak bontanak. Aki meg Opel szerelő az meg azt sem tudja hogy az Omegában hogy kell a váltó olajat ellenőrizni. Tisztelet a kivételnek! Csak én azt még nem találtam meg pedig mióta meg van az Omegám azóta jártam pár szerelőnél,bontós-"omega specialista" nál. De egyiktöl sem voltam el szállva. Na mindegy,ha esetleg van valakinek ötlete akkor ne kiméljen! Amit el felejtettem: nem minden időjárási körülménynél csinálja! Amikor kicsit párásabb az idő akor nem jelentkezik ez a furcsa hiba!
  11. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    A töltésre már rá mentem! Generátor fel ujjitva csinálta elötte is,csinálja utánna is!Nem tudja valaki hogy megy _e valami kábel a váltó környékére a klima vezérlésétöl? Esetleg aki már bontott Omegát,és nem csak egy "tyúk belet" lát a kábel kötegekben? Vagy ha valaki aki ért hozzá és nem akarja a számát ide be irni akkor itt az én számom,dobjon egy SMS-t és fel hívom! Tel: 30 306 21 23 Köszi!
  12. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Budapesti vagyok,és minden megoldásra nyitott! Ha küld valaki tel számot azt szivesen fel hívom,hátha úgy gyorsabb a találgatás, és hamarabb születne megoldás! Köszi!
  13. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    MID nélköl nem megy a digit klima, ennyi köze biztos van hozzá, no meg az a sárga csati pont olyan mint a MID nek a sárga csatija. Kb 20-25 vékony szál tehát valami érzékelők száljai vannak benne, de már 3 szálanként azokat is ki iktattam és ugyan ugy produkálta a hibát,csak akkor nem csinálta amikor az egész csati le van húzva.Egyébként én is a váltó irányába gondolom a hibát,hogy valami ott testel le vagy szakad meg amikor a nagyobb nyomatéknál meg billen valamelyik irányba a váltó háza.csak az a baj hogy én még ennyire szét szedve nem láttam az omegát hogy tudjam hogy megy e eggyáltalán valami kábele a klimának arra. Már gondoltam test hibára,hogy valamelyik fő test kábel a motornál vagy a váltónál le van rohadva,ezért csinálja,de már ezt is ki szürtem úgy hogy több ponto át testeltem a motort a kasztnira,az akkumulátorra,+direktbe a klima vezérlö állandó negativ be vezetésére úgy,hogy közbe az eredeti negativ be vezetését le kötöttem. Az elektromos rajzokra holnap rá keresek meló után! ÜDV!
  14. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Panel alatt mit értesz? Középen a kijelzős nyomkodható vezérlő egységet, vagy valahová még van be kötve valami vezérlő egység? Mert középen a nyomkodhatót ,meg a MID et már cseréltem= ugyan az a hiba
  15. szucs76

    DIGIT-KLÍMA

    Ja, a csatit nem a MID röl huzom le, hanem a klima vezérlöröl (a sárgát ami a bal oldalon van).az tudtommal összeköttetésben van a MID el.-Igen, ilyenkor nem csinálja!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.