Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vectra_c16nz

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    18
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

vectra_c16nz névjegye

  • Születésnap 1987-02-26

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    miskolc

MOTE klubkártya

  • Város
    Miskolc

vectra_c16nz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok A héten meghegesztették az autómon a hátsó váznyúlványt mert a rugótányér alatt el volt rohadva és a rugótányér be volt süppedve. Miután elhoztam az autót, alánéztem és megdöbbenve tapasztaltam hogy valami nagyon nincs rendben, mert a rugó nem úgy áll ahogy a másik oldalon. A felső rugótányért nem jó helyre hegesztették, szerintem legalább 2 cm-rel odébb van mint kéne. Emiatt a rugó nem fekszik fel teljesen, és az alsó és a felső gumi ütköző sincs függőlegesen egy vonalban. Megpróbálok beszúrni egy pár képet, amelyeken látszanak az egyik oldali eredeti és a másik oldali hegesztett rugók. Nagyon zavar hogy ilyen szarul csinálták meg. Szerintetek befolyásol ez valamit az autó viselkedésében, működésében. Befolyásolja-e a rugó vagy a futómű élettartamát. Vigyem vissza, vágassam szét és hegesztessem újra? Ezek után nem bízom bennük, nem tudom hogy meg tudják-e normálisan csinálni. Kérlek adjatok tanácsot. Segítségeteket előre is köszönöm.
  2. Sziasztok! Lehet hogy nem a legjobb helyen teszem fel a kérdést, de hirtelen nem találtam jobb topicot. Autóvásárlás előtt állok. Kinézetem egy szép állapotú c20xe motoros szekeret. Olvastam jót is meg sajnos elég sok rosszat is, hogy nagyon érzékenyek ezek a motorok. Konstrukciós hiba miatt némelyik hengerfejes lesz. Ha hozzám kerül, a kíméléssel nem lenne probléma,nem szeretném széthajtani, csak félek hogy előtte nem biztos hogy túl jól bántak vele. Mire figyeljek a vásárláskor? Vagy inkább kerüljem el ezt a típust? Segítségeteket előre is köszönöm.
  3. Sziasztok! Lehet hogy nem a legjobb helyen teszem fel a kérdést, de hirtelen nem találtam jobb topicot. Autóvásárlás előtt állok. Kinézetem egy szép állapotú c20xe motoros szekeret. Olvastam jót is meg sajnos elég sok rosszat is, hogy nagyon érzékenyek ezek a motorok. Konstrukciós hiba miatt némelyik hengerfejes lesz. Ha hozzám kerül, a kíméléssel nem lenne probléma,nem szeretném széthajtani, csak félek hogy előtte nem biztos hogy túl jól bántak vele. Mire figyeljek a vásárláskor? Vagy inkább kerüljem el ezt a típust? Segítségeteket előre is köszönöm.
  4. Gondolom a vezérműtengely házat teljesen felesleges leszedni, mert alulról nem lehet kiszedni. Vagy úgy csinálom ahogy írtad, vagy kiszedem a vezérműtengelyt... jól gondolom? :D köszi...üdv
  5. vectra_c16nz

    Motor

    Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. Hidrotőkéket szeretném kiszerelni és megtisztítani. Hogyan férhetek hozzá? Le kell venni a hengerfejet? Vagy csak a vezérműházat? Vagy talán még azt sem kell, elég ha csak a szelepfedelet leszedem és onnan is hozzá tudok férni? köszi
  6. Sziasztok. Egy kis segítségre lenne szükségem. Hidrotőkéket szeretném kiszerelni és megtisztítani. Hogyan férhetek hozzá? Le kell venni a hengerfejet? Vagy csak a vezérműházat? Vagy talán még azt sem kell, elég ha csak a szelepfedelet leszedem és onnan is hozzá tudok férni? köszi
  7. Valakinek nincs ötlete azzal kapcsolatban hogy az 1.2-es motor mitől ilyen iszonyatosan és aránytalanul(a nagyobb motorokhoz képest) gyenge gyárilag?? Hol lehet lefojtva?
  8. Az előző injektoros problémámra tudna valaki valamit mondani? Mert ha az úgy nem jó,( a spriccelés) gondolom akkor kezdhetek is új injektort keresni. Vagy valami injektortisztító szer segíthet? Persze ha ez egyáltalán rendellenes működés amit tapasztaltam. köszi
  9. A ventillátornak 100 foknál kell bekapcsolnia, 95 foknál pedig ki. Az én corsám szerelési útmutatójában ez áll.
  10. Van egy vectrám is, csak abba bele van gyógyulva a szonda. Nem sikerült még kiszedni. Viszont most kiváncsiságból megnéztem hogy járó motornál hogy spriccel az injektor. Nem tudom hogy milyen a normális, de mintha kicsit darabosra porlasztana, nem csepeg belőle függőlegesen, csak nem porlaszt olyan nagyon apróra, ha jól láttam. Ez lehet esetleg a gond?
  11. Vízhőfoknak nincs ideje felmenni 90-re. De hosszabb távon természetesen felmegy. A lambdára ez van írva: SNG se1-15 b Ez lenne a márkája? <_<
  12. Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni, a következővel kapcsolatban. Van egy 94-es "b" corsám, 1.2-es (x12sz). Jelenleg a fogyasztása városban 11-12 L körül van.Gondolom ez nem normális. Kb. 5-7 km-eket megyek vele. Tudom hogy ez idő alatt nem nagyon melegszik be, pláne így hogy tél van.De ez a fogyasztás számomra elég extrémnek tűnik. Lambda szonda nemrég lett cserélve, termosztát jó. Motorhőmérséklet érzékelő is rendben van. Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
  13. Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni, a következővel kapcsolatban. Van egy 94-es "b" corsám, 1.2-es (x12sz). Jelenleg a fogyasztása városban 11-12 L körül van.Gondolom ez nem normális. Kb. 5-7 km-eket megyek vele. Tudom hogy ez idő alatt nem nagyon melegszik be, pláne így hogy tél van.De ez a fogyasztás számomra elég extrémnek tűnik. Lambda szonda nemrég lett cserélve, termosztát jó. Motorhőmérséklet érzékelő is rendben van. Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném.
  14. lehet kábel miatt ez? Hogy az alapjárat szórakozik? Mert magasabb fordulaton nincs gond, szépen húz. Nemrég vettem a kocsit. Gyertyák elég újnak néznek ki. NGK. De az opel alkatrészboltban azt mondták nekem hogy csak a gyárit tegyem bele (GM Opel). Meg hogy szép barnára kell kiégnie. Nekem meg fekete :lol: .
  15. A modul környékén még nem néztem szét (pedig megtehettem volna amikor rotort cseréltem), de az lesz a következő. köszi
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.