Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

krino30

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    bölcske

krino30's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. ja és 1993-as évjárat...nem mindegy :D
  2. sziasztok! Keresek 1.2 opel corsa b dízelhez egy komplett motrot, vagy érdekelne egyben egy forgalomból kivont összetört corsa is! valaki tud segíteni?
  3. 2 hónapja kapott riasztót kb de nem lett annyira rákötve...kizárt hogy az lenne a baj idő közben találtam egy videót amin látszik mi a baj... ott alul írja is a csávó a megoldást hát nemtom mint nő...ehhez nulla vagyok
  4. Végülis igen a rézcucc esélyes...mert ugye nem húzza be a mágnest ...az a kattanás...húzza de nem annyira hogy beindítsa a motort...tudni kéne mi húzza be...az nem kap elviekben feszkót.... én sem értek hozzá...csaj vagyok :D köszi azért a tippeket! rendes tőled!
  5. nem mondod... agyvérzést kapok akkor. olvastam egy cikket az autódoki oldalán erről mi a vélemény? Van egy kis problémám '93-as évjáratú 1.4 NZ motoros Astrámmal. Pár hónapja az önindító felújítására került sor. Az akkori hiba az volt, hogy csak kattogott az indítómotor a kulcs elforgatásakor, de nem forgatta meg. Levettem az indítót, szétszedtem, elmostam, kicseréltem a behúzómágnest, a bronzkeféket, óvatosan megtisztítottam a forgórészt, majd újra összeraktam az indítómotort. Visszaszerelés után prímán működött és az indítási idő is lerövidült valamelyest. Pár napja újra jelentkezett a hiba, az önindító csak kattogott, de a motort nem forgatta meg. Másnap csak úgy kíváncsiságból újra megpróbáltam elindítani a kocsit, és azonnal felpörgött az indító, a kocsi beindult. Elvittem az önindítót egy autóvillamossági szerelőhöz, aki megnézte (szétszerelés nélkül) és azt mondta, hogy a kocsiba épített riasztó reléje okozhatja a problémát. Kérdésem: az előbb leírtak alapján, szerinted mi lehet a hiba? Szerinted ki kell cseréljem a forgórészt is az indítóban(nem láttam rajta sérülést szétszedett állapotban) ? Valóban okozhat ilyen hibát a beszerelt riasztó gyújtásletiltó reléje? Segítségedet előre is köszi. Attila (2001. 11. 06.) Attól függ, mit is tilt a riasztó. Ha az indító motor működését, akkor kattannia sem szabad, mert az már a mágnes kapcsolását jelenti. Általában az elektromos AC-t, vagy a gyújtó elektronikát tiltják. Tehát az indítónak mennie kéne! Ha kattan, húz a mágnes. Ekkor kéne áramot kapnia a + kefének. Ha kap ÉS nem indul, lehet zárlatos forgórész, szelethibás kollektor, kontakthibás kefehíd, vagy egyéb, mind-mind kimérhető dolog. De az sem lehetetlen, hogy megszorult valamelyik kefe. Na, egy egyszerű voltmérővel, vagy próbalámpával mindegyik hiba kimérhető. szerinted?
  6. sziasztok! segítséget szeretnék kérni egy opel corsa b-hez. itt pöccre tudtok megoldást még egy két autószerelő csak vakerál nos a gond az önindító. elfordítom a kulcsot és kattan egyet de nem indul. aksi jó, feszkó van. 2 napja szétszedtük összeraktuk pöcc röff. ma megint cserben hagyott minket melóba indulásnál. betolva elindul de azért nah...nem állapot :D nos várom a válaszokat köszii
  7. nos először is toltunk bele vízkőoldót, attól van már fűtés de még mindig csak a langyosat fújja...ötletek?
  8. sziasztok! segítséget szeretnék kérni opel corsa b fűtés ügyben... nos a fűtő csövek melegek,a venti biztos jó de a kocsi mégiscsak hideget fúj semmi mást...vezető oldalon lennt van fűtőtest de nem tudtuk egyenlőre kiszedni pedig már darabokban az autó.az egész konzolt le kell venni hogy hozzáférjünk?eddig kiszedve a kalaptartó része, óra része, hamus része, váltó része és még ígyis fogja valami...ötlet?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.