Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Meke

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra H 1,7 CDTI
  • Város
    város

Meke's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszi az infot! Az már biztos, hogy, ha szembe állok az autóval jobb oldalon elöl folyik valahol. Sajnos sötétben jövök, megyek, így még világosban nem tudtam a dolgokat jobban szemügyre venni. Hétvégén már talán okosabb leszek. Köszi még1x.
  2. Szia, Köszi a választ. A válaszodból eredően új kérdéseim lennének: - Ha a két hűtő össze ér, akkor a rázkódástól, vagy mitől koptatják el egymást (vízhűtőt)? - Ez a kidörzsölés látszódik? - Ez a kidörzsölés javítható, vagy csere? Köszönöm.
  3. Sziasztok! Tegnap egyszer csak nem volt fűtés az autóban (Astra H, 17 CDTI / DTH). Motor hőmérséklet felkúszott 105 fokra. Hamar kiderült, hogy a kb. 2 hete max szinten (kiegyenlítő tartály) lévő -26 fokig jó hűtőfolyadék eltünt az autóból. Miután szépen lassan fokozatosan újra feltöltöttem, a fűtés is helyre állt, és a motor hőmérséklet is 85-95 között volt. Haza érve (kb. 1 órás út), megint eltünt a víz, de a motor most (még) nem melegedett 100 fok fölé. A hűtőfolyadékot pótoltam, majd próbáltam, ráutaló magatartást keresni a rendszeren, hogy hol folyathat, de 20 perces motor járatás (fordulatszám emelés, max fűtés, min fűtés, minden) után 1 csepp "víz" nem volt a kocsi alatt és a tartályból sem hiányzott semmi. A hiba jelenség alapján mire tippeltek? (lyukas a hűtő, vagy a fűtőradiátor, vagy) Kösz.
  4. A fenti a kérdésben tud valaki segíteni? Köszi!
  5. Köszi a segítséget. Ez a lend kerék, a kettős tömegű lendkerék a kuplungnál? Ezt lehet (érdemes) szólóban is cserélni, vagy mást is kell cserélni ezzel együtt? Kb. mennyi 10 ezerbe fáj anyag költségben egy ilyen csere?
  6. Melegen is van egy kis hang, de az már kevésbé sem olyan erős. Szóval inkább hidegen.
  7. Sziasztok, - Az természetes Z17DTH motornál, hogy alapvetően hidegen kb. 1500-1900 fordulat között sípoló hangot lehet hallani, vagy a turbo-nak van valami gondja? Mióta megvettem ilyen hang jön belőle, mentem vele kb 6e km-t de nem erősödött, nem csökkent. - Másik kérdésem, hogy egy önindító szerelőhöz elvittem az autót, mert indításnál rövid időre (0,5-1 sec) beragadt az önindító. Ki tisztította, és azt mondta, hogy apró fém forgácsok voltak az önindítóba. Az önindító állítása szerint teljesen rendben van, tisztítás után valóban nem ragad be. De akkor miből kerülhetett, és hogyan oda a fém reszelék? Köszi előre is a segítséget.
  8. Sziasztok! Nyáron vettem használtan 2006-os 1.7 cdti-s Astrámat (elotte 1,4G . Olaj, szűrők, hátsó féktácsa, hátsó fékbetétek, kézifék bovden, kutyacsontok cserélve. Műszer alapján nincs riasztás az autón. Mit érdemés még az autón cseréltetni, megnézetni? Kmóra alapján 105e van benne, szervízkönyv alapján 89e -nél (2009. év vége) volt vezérműszíj cserélve. Októberi hozzászólásoknál olvastam, hogy a részecskeszűrőt automatikusan tísztítja az autó, ha hagyom. Vagyis, ha látom, hogy a pillanatnyi fogyasztásom kicsit megemelkedik, akkor tisztítás van folyamatban. Sajnos az autoban nincs normális fedélzeti computer. Test Módban csak a nagy nullákat látom. Az lenne a kérdésem, hogy miképpen lehet a tisztításról másképpen tanubizonyságot szerezni, vagy a fedélzeti kompjútert egyszerűen beindítani. Köszi előre is a segítséget: Meke
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.