
Bernardo
Fórumlakó-
Hozzászólások
135 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Sopron
Bernardo's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Szia, De ha jol tudom a Z17DTL motort 2003-2009-ig adtak ki. Most akkor egy kicsit osszezavartal, ami a kettos tomegu lendkereket illeti:) Masik, hogy ez is Isuzu motor? Koszi
-
Sziasztok! Astra G vasarlasan gondolkozom es ebben szeretnek toletek, G tulajdonosoktol segitseget kerni. - 2000-2003 evjaratokban gondolkozom, 1.4 benzines vagy 1.7 diesel. - Szivem szerint dieselt vennek, mert kevesebbet fogyaszt es nagyobb a nyomatek, de inkabb varosban hasznalnam es nem hiszem, hogy max. 12000 km-nel tobbet belenyomnek evente. (Ezelott egy 1.4-es B Corsam volt es velemenyem szerint a 9-10L varosi fogyasztas nagyon sok. Igaz 21 eves volt es ette is az olajat) - Sokan dicserik az Isuzu motorokat. Melyik jobb, igenytelenebb: Y17DT vagy Z17DTL? A Z17DTL tudomasom szerint common rail befecskendezesu, de nem tudom mennyire megbizhato, illetve koltseges a szervizelese. - Ezekben a 2003-ig kiadott dieselekben is van mar kettos tomegu lendkerek? - Ha megis benzines mellett dontenek, akkor abbol melyik motortipust keressem? X14XE, Z14XE vagy Z14XEP? Esetleg erdemes 1.6-ban gondolkozni? Elore is koszonom a valaszaitokat!
-
A fotengelynel levo jeladot (gondolom arrol beszelsz) is kicsereltek, de ugyse indult. Aztan elottem szepen radugott egy masik ECU-t (igaz, kesobb kiderult, hogy az X16SZ motorra valo) es azzal indult. Majd ezt eljatszottuk 3-4-szer, a sajatjaval csak tekerte, mikor feltettuk a masikat akkor poccre indult. Persze nem ment egyenletesen, de elindult. Nehezen akarom/akartam en is elhinni, foleg, hogy azelott az alapjarati motort csereltem es eleg furcsa tuneteket produkalt a gep.
-
Sziasztok, Nem olyan reg irtam ide azzal a problemaval, hogy nem indul az auto, illetve menet kozben all meg. Eleinte meg kis gazspriccre elindult, de most mar odajutottam, hogy mar azzal se megy. Elvittem szervizbe es kiderult, hogy az ECU-val van baj. Ma en is megneztem, ratettunk egy masik ECU-t (sajnos az en motoromhoz valot nem kaptunk) es azzal elindul. Persze nem jar szepen, de lenyeg, hogy elindult. A sajatjaval csak forgatja, de semmi. Allitolag nincs szikra. A kerdesem az lenne, hogy nincs valakinek ilyen elado ECU-ja? Product nr:16163449, model BFZN. Elore is koszonom.
-
Megprobalom majd azt is. Amit nem csinaltam, hogy nem vettem le az akkurol a sarukat. Olvastam, hogy vannak esetek amikor kell resetalni az ecu-t, h felejtse el az addig beallitott ertekeket. Nem tudom erre igaz-e ez?
-
Az elejen en is gyanakodtam a benzinpumpara, de ha mas jellegu problema lenne, akkor miert oldodna meg miutan babralok az alapjaratival? A masik dolog, h ha inditozas kozben gazolok, akkor beindul es ha tartom a gazt akkor nem fullad le, mivel olyankor ha jol tudom, akkor a pillangoszelepen keresztul tobb levego jut be, igy ha az alapjarati be van blokkalva, akkor is kap levegot. Vagy rosszul tudom? Eddig a potmeter tunik a leglogikusabbnak, aztan ki tudja.
-
C14SE a motor, es eleg maceras leszedni a fojtoszelephazat. Valoszinu elviszem a szerelohoz, csak jo lenne biztosra tudni a hiba forrasat. Meg mitol lehet ilyen problema? A motorhofok jelado okozhat ilyet? Szerk. Az alapjarattal nem igazan van problemam. Ha megy akkor ful szerint normalis. Inkabb akkor van amikor hidegen inditom. Olyankor kicsit mintha rangatna is.
-
Sziasztok, A kovetkezo lenne a problemam: Kb 1-2 honapja kezdodott, hogy hidegen nem akart indulni, vagy elindult es fulladt is le az auto. Aztan ha inditozas kozben gazoltam, akkor beindult es igy jaratva egy kicsit, utana ment. Eloszor azt gondoltam, h valami mocskot felszivott a tank aljarol, mivel azelott epp, h elertem a kutig. De sajnos a jelenseg egyre gyakrabban jelentkezett. Kesobb mar menetkozben is megallt (altalaban kuplung benyomasakor, de nemcsak.) Kiszereltem az alapjarati motort, kityegett-kotyogott, a tengelye es szethullott. Mondom megvan a hiba. Aztan a szerelom adott egy hasznaltat tesztelni, betettem, jo volt. Persze mostanaban sokat nem autozom, ugyh sokat nem teszteltem. Kozben megneztem mennyi az uj, nem volt draga hat vettem egyet. Beszereltem, jo volt. Aztan nem sokra ra, menet kozben megallt egy pillanatra, majd gazolva ujra beindult. Ma a tunet csak fokozodott. Kiszerelem a motort, hat latom, h a dugattyu kintebb van a kelletenel. Visszarakom amit a szerelotol kaptam, inditom, megy. Az ujnak a dugattyujat kicsit benyomom, ugy szerelem be, azzal is megy. De amikor indulnek, megint megall. Alapjarati motor ki, megint kintebb van a dugattyu. Visszarakom a szerelojet. Ujra megy, elindulok, es ut kozben ujbol megall. Egy parszor gazolassal ujrainditom. Sokat nem haladok, ujra megfullad. Mivel mar remenytelen volt, felrehuztam, alapjarati ki, vissza, inditom es ugy ertem haza. Velemenyem szerint biztos az alapjarattal van gond, hisz a masik motor szet volt hullva, de nem ertem meg mi csinalja a problemat? Ahogy azt sem, h a szabalyzo miert tolja ugy ki a dugattyut, ha utana pont emiatt nem indul be. Esetleg a potmeter okozhat ilyen bajt? Hibakod nincs. Bocsi, h ilyen hosszura sikeredett, de gondoltam konnyebb lesz rajonnotok mi lehet a hiba, ha az elejetol leirom.
-
Sziasztok! Az lenne a problemam, hogy a napokban elkezdett vmi nagyon zugni a motorterbol. Olyan csapagy hang, mint mikor nincs kenes. Amit megfigyeltem, hogy ha benyomom a kuplungot, akkor megszunik a hang, tehat sebessegben kell legyen es olyan 40 km/h-nal mar hallatszik. En nyomocsapagyra gyanakszom, de varom a ti velemenyeteket is. Illetve, hogy ennek a csereje mennyire surgos? Masik kerdesem, hogy a magas alapjaratot mennyire befolyasolja a potenciometer szenzor? Megtisztitottam az alapjarati motort, de meg most is magasnak tunik nekem az alapjarat.
-
Probalgattam mar mindenfele de nem akar kijonni. Meg jo, hogy taviranyitos a kozpontim es van riaszto, igy taviranyitorol zarom. Viszont a csomagtartot nem tudom nyitani. Kis segitseget tudnal adni, hogy lehet kiszedni a gyujtaskapcsolot ha javitasra/cserere kerulne a sor?
-
Sziasztok. Beragadt a kulcs a kontakthazba es nem tudom kiszedni, mivel nem tudom visszaforditani a 0-as pozicioba a kulcsot. Valaki talalkozott mar ilyen problemaval? Mi a megoldas?
-
Sziasztok! Tobb mint valoszinu, hogy a katalizatorom tonkrement, mert nagyon csorompol. Az lenne a kerdesem, hogy igaz az, hogy ha kiiktatom a katalizatort, akkor megno a fogyasztas? En oszinten nem latok osszefuggest, mivel ebben a modellben (corsa B) nincs 2. lambda ami bezavarhatna. Valakinek vmi tapasztalata?
-
Nem, nem ismerostol lenne, hanem egy aukcios oldalan arulja egy fazon potom 2000ft, egy astra G-bol van kiszedve es allitolag sok tipusu autoba talal. (nem ellenoriztem le, de a foszer tablazata szerint citroen, volvo, fiat, opel stb mind jatszik)