-
Hozzászólások
82 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
cinke névjegye
- Születésnap 1986-01-11
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
-
Skype
cinke86
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Magyarország
-
Érdeklődés
Szinte minden, ami műszaki téma.
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra K Enjoy B1.4XFT
-
Város
Göd
Legutóbbi látogatók
2.123 profile views
cinke's Achievements
-
Na meghajtottam. 130-nál 2800 körüli a fordulat. A 3000-es alatti vonás fölött van egy kicsivel. 6.-ban 2500-as fordulatnál 117-el megy a gép. És 1.4T 150LE, nem start-stopos, mert azokban más a váltó.
-
Egészen biztos, hogy 1.4-esem van. Délután kimegyek vele a pályára megnézem már. Lehet, hogy 5.-ben volt, amikor 3000-et láttam? :D
-
Én csak írtam, amit javasoltak a kereskedésben. Abból bajom nem lehet, ha betartom. Nem tudom mennyi a fordulat 110-nél. 130-nál 3000 környékén van. Most már hajtom. Negyedikben szép hangja van amikor felhajtok az autópályára és 150ig gyorsítok Igen, egyébként elég hosszú a 6. is. Bár mondták, hogy nem kell mindig hinni a kijelzőnek, mert csak az legspórolósabb fogyasztáshoz nézi a fokozatot. A hosszabb élettartam érdekében érdemes kicsit még fölé húzni. Nekem már 80-nál jelzi a 6-at, de javasolták, hogy 95-100nál tegyem át, akkor nem fog erőlködni stb stb. Én szeretem, jól megy és ez a lényeg
-
Üdv a klubban Nekem jó tapasztalataim vannak. A családban kettő is van, nekem egy 5 ajtós, apámnak pedig egy ST, mindkettő 150LE motorral. A 125 és a 150LE gyakorlatilag ugyanaz a motor, csak a 125 szoftveresen le van szabályozva, így sosem fogod tudni rommá hajtani.... állítólag :D Én is sokat olvasgattam az új olajról, az első csere után már olyat kaptam. Az ST már elve azzal jött ki a gyárból, ahogy a tied is úgy fog. Egyik autónál se tapasztaltunk semmiféle rángatást, csörgést. Pedig két különböző stílus. Apám visszafogottan kíméletesen vezet, én meg eléggé sportosan hajtom. Ugrik, ahogy kell, semmi probléma. Szerintem egy titka van, be kell tartani amit javasolnak a szervizben: az első 3000km alatt 110nél gyorsabban ne nagyon menj, sűrűn váltogass, ne húzasd mint a veszedelem. Akármilyen technológia is van, akkor is össze kell kopnia az alkatrészeknek. Nekem most van benne 5000km, és érezni a változást az elejéhez képest. Most már bátran lehet hajtani Szóval nálunk minden rendben. üdv, cinke
-
Én Gödöllőre járok a Gaálhoz. Az elmúlt 15 évben semmi negatívumot nem tapasztaltam náluk.
-
Az enyém 4ezer km-t ment a régi olajjal. Most már az új van benne. Ennek ellenére nem hiszek az egészben. A cégnél van 4db lassan 2 éves Astra K, dexos2 olajjal, és eddig minden rendben van velük. Az olaj szerintem csak marketing. Bár tény és való, sokaknál jelentkezik a hiba, de az Opel szerint az eladott K Astrák kb 5%-ánál volt panasz eddig. Mindenesetre én a sajátomnak is tolom ami a csövön kifér :D
-
Az olajjal az volt a baj állítólag, hogy "túl vékony" volt, bejutott az égéstérbe ami még nem is lenne baj, de nem bírta a kompressziót és a hőhatást és a kohóhatás miatt bekormolta a szelepeket s a dugattyúkat. Aztán vagy így van vagy nem, én ezt hallottam. Csak az a fura, hogy akiknek 2 éve K Astrájuk van, nekik miért nem jött elő ez a probléma? Szinte csak a 2016-osoknál van. Lehet, hogy ez is csak marketing. Főleg, hogy a gyártó kijelentette, hogy ha a régebbi olajjal használod (dexos2), akkor is vállalja a garanciát, tehát nem fogja azt mondani, hogy így jártál, miért nem cseréltél olajat. Igaz Magyarországon bármi megtörténhet és annak az ellenkezője is :D
-
Fékhez csak annyit tudok hozzászólni, hogy szerintem itt is megvan, mint az előző G Astrámnál az elnyújtott fék érzése. Olyan, mintha nem akarna megállni az autó, de végül meg fog. De lehet, hogy csak én érzem így.
-
Személyes tapasztalat, hogy a kagylós kút új V-Poweréből tankolva átlagban 1 literrel csökkent a fogyasztásom. Ezt 3 teli tank után is produkálta De a gépkönyv akkor is a sima 95-öst javasolja, csak hogy tartsam az álláspontot :D
-
Látom a vitát. Hála az égnek semmit ilyet nem tapasztalok. Állítólag az új olaj (az enyémben már az van) segít a problémán. De én azt a megoldást választottam (másik fórumon más is javasolta), hogy nem kell alacsony fordulaton váltani és padlózni. Vagy lassan kell gázt adni, vagy 3500 fölött kell váltani és semmi csörgés. Minden esetre nekem semmi probléma az autóval. Egyébként igen én is olvastam az angol fórumon a problémáról. Bízom benne, hogy így is marad Igaz még csak5 hónapos a gép
-
Aztán minek? A gyári könyv is a mezei 95-t írja. Vagy csak azért, hogy többe kerüljön a tankolás? Parasztvakítás a 95. Pár autón már kipróbáltam és sajnos az a tapasztalatom, hogy egy dologra jó: többet fogyaszt belőle kb. 1 literrel. A céges taligákon mindig ezt tapasztaltam, még a dízeleseken is. Azt javasolták 4-5 tankolás után kapjon 20 liter prémiumot aztán elég az neki. És sose volt bajom abból, hogy megfogadtam ennek a kereskedésnek a tanácsait az elmúlt 15 évben De kinek mi jön be és ki miben hisz.
-
Ma tankoltam, a tanknak több mint a fele autópályán ment el tempomat 145-ön. Utánaszámolva 6,8 jött ki, a kijelző szerint 6,4. Gondolom attól is függ milyen üzemanyagot tolsz bele. Én általában Shell vagy OMV kúton tolom bele a sima 95-öst, néha kap egy kis prémiumot.
-
Az szép. Bár a kereskedésben azt mondták, hogy 7 liter feletti átlagot még senki nem mondott. Én autópályázok 150-el tolom neki, akkor felmegy 6,8-ra. Vegyesben tartja 6,4-nél.
-
Szia! Szerintem nem normális a az ingadozás. Én semmi ilyet nem tapasztalok, és a rángatást se. Azt, hogy mi lehet az ok, nem tudom.
-
Németek és angolok nagyon mondják, hogy a 150LE turbó motornál 3000-től mintha nem is lenne turbó. https://www.astrakforums.co.uk/viewtopic.php?f=11&t=984 https://www.astra-k-forum.de/index.php/Thread/1820-150-PS-ohne-S-S-ruckelt/?s=05deed4db8e05b1b6100419960aa41809b7d80cc Nekem is 150LE turbo van, de egyelőre még nem tapasztaltam hasonlót.