Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

PROKINCS

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    22
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Bp

PROKINCS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Megőrült a fordulatszám mérőm. Néha mutat rendesen néha visszaesik nullára. Nem csúszik az ékszíj, egyszerűen leesik nullása és valamikor magához tér. Paraszti ésszel úgy gondolom valamilyen elektromos jeladóféleséggel lehet a gond. Itt mindíg jó ötleteket kaptam, mit tegyek? Most menne eladásra a kocsi, lekopogom egyenlrőe ezen kivül semmi baja, de ez szembetűnő idegesítő probléma. 1.5 TD
  2. Sziasztok! Hátsó nyúlvány javító elemre lenne szükségem, hol keressem? Már annyira rohad, hogy a rugó majd beleroppan. Egyáltalán gyárottak ilyet és lehet kapni, vagy bontóban kikéne vágna egy kaszniból?
  3. Tegnap egyik pillanatról a másikra elment a feszültség az akkumulátoromból. 10 perce még vígan forgatta az önindítót, most meg alig nyekereg. Az akksi nem zárlatos. Egész éjjel töltöttem mégis ugyan ez a probléma ma reggel is. A generátor alapjáraton 23 v- ot tölt ( tudtommal 14 et kéne). Lehetséges, hogy a feszültség szabályzóm rossz, és ezzel megölte az akksimat?
  4. 94-es évjáratban a vezetőoldali ülést fel lehet cserélni az anyósüléssel? Nagyon megkopott már a vezető oldalon és lassan ki fog szakadni, gondoltam, ha felcserélhető, akkor az elkövetkező években a másik ülést koptatnám.
  5. Sziasztok! 1994-es 1.5 TD motornak mik a gyári szelep hézag értékei? A szívó részen szinte semmi hézag sincs, a legkisebb etalont se tudtam alá dugni, ilyenkor lehet hozzá venni különböző méretben korongot, vagy el kell vinni síkköszörűshöz lehúzni belőle? Vagy esetleg bontókban van rá esélyem hogy kukázok pár nekem valót??
  6. 1.5 TD T4EC1 motorba víz került, 1-es hajtókar és dugó K.O. minden más szerencsére oké. Szereztem új hajtókart dugóval, betettük motor elforog, látszólag minden stimmel. Az új vezérműszíjat úgy állítottuk ahogy a régit, de lehetséges, hogy a régi már eleve elugrott 1 fogat. A vezérlés miatt kérnék segítséget, hogy a gyári állapotba hogyan kéne állítani? Elvileg az adagolónál van egy lyuk, azt lehet rögzíteni + a szelepeknél is van egy lyuk, azt is rögzítettük, de a főtengelyt hogy kell alapba beállítani?
  7. Sziasztok! Valakinek van bontott hajtókarja? B Corsa 1994 1.5 TD 4EC1 -hez való. 1 db-ra lenne csak szükségem a többi ép! Víz került a motorba és csak az egyik sérült. Köszönöm, de egész motor nem érdekel, és főtengellyel együtt sem. / max ártól függően, ha valami sérült motor nevetségesen olcsón/ Csak 1 db hajtókar kéne. Ha valakinek van bontásra szánt motorja, vagy elfekvőbe 1 hajtókar valami csodával határos módon, az írjon, fontos lenne, pizzafutár vagyok, minden nap számít! + kérdés: A sima D és a TD hajtókarja azonos?
  8. Sziasztok! 5 ajtós Corsa B hátsó doblemez javító elemet lehet kapni valahol, vagy létezik ilyen? Küszöböt találtam kb. 6000-7000 ft körül, de a doblemez is már igen rossz állapotú.
  9. Gyári riasztóm aktiválás után amikor önellenőrzést végez 10 másodpercig villog, de elvileg folyamatosan világítani kéne ezalatt a 10 másodperc alatt, majd csak utána villogni. Ajtókat ellenőriztem, be vannak zárva. Milyen hibát mutat akkor a riasztó? Elvileg működik, mert ha el akarom indítani beriaszt, de akkor meg mi ez a hiba jelzés?
  10. Váltóba mennyi olaj kell? Úgy halottam hogy élettartam olaj, nem kötelező cserélgetni benne, de biztos ami tuti, kitudja hány km van benne már és ártani nem fog. 94-es 1.5 TD.
  11. Na már kiderítettem, szétszedtük, hidrotőkés, viszont erre azt mondta az autószerelő ismerős, hogy nem kell állítani semmit. Csak nem akartam szétszedni ha nem muszáj. Más kérdés, hogy milyen motorolajat ajánlanátok? Gyári opel 10W40-es nem folyna ki ilyen öreg dízelesből? 10W40 es Vavoline Max life vagy valami más 15W40 es nem lenne talán jobb? /94 1.5 TD /
  12. Hello! 1994-es Opel Corsa B 1.5 TD Hidrotőkés vagy szelepes, nem tudjátok véletlenül?
  13. A használt étolaj dolgot, meg még körüljárom jobban, ez azért nem egy zöldséges merci, télen semmiképp, nyáron talán kipróbálom, ha addigra minden kérdésemre kapok választ, de állitolag simán 50-50% ba lehet járni vele, csak az a kérdés, hogy a kis adagoló meddig bírná.
  14. Kösz a segítséget. Tudom hogy nagy a cumi az öreg dízellel:S De napi 250-300 km-eket megyek pizzafutárként, és benzines 1.0 szuzi eszik 8 litert napi kb 8000 Ft költség ez a corsa reményeim szerint 5.5-6 körül eszik igy 5500-6000 Ft költség. + állitolag nyáron használt étolajjal is elmegy, az meg lenne bőven, bár attól kicsit tartok. DE sima dizellel is napi szinten 2000 Ft körül fogok rajta, az már havi + 40.000, remélem havi 40et nemkell az autóra rákölteni, eddig a szuzi bírta egész jól, remélem a dizellel se lesz akkora gond.
  15. Na utána néztem 1997-2000-ig gyártották az X15DT motorral. Tehát valóban akkor kamu műszaki van rajta, de talán bevállalható, hogy valakit 2 év múlva kell keresnem aki megadja újból a kéket erre is, bár nem örülök neki. De mivel ebben a hónapban vissza kell mennem dolgozni, megnézem ezt a kocsit hétvégén. Mit tudnátok ajánlani, mire kell KÜLÖNÖSEN figyelni ezeknél a B Corsáknál? Első nyúlványról halottam, hogy rozsdásodik ennél a típusnál. Típushibának említettétek, hogy generátor és kuplung problémák gyakoribbak, ezen kívül valami esetleg?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.