Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

kalap

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    26
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

kalap névjegye

  • Születésnap 1989-08-25

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Kisbágyon
  • Érdeklődés
    Opel

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Opel Vectra C, Opel Combo Tour
  • Város
    Kisbágyon

kalap's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nem nincs benne. A srác a motort adta csak oda belőle nekem. Az 500 ezer volt. 137 ezret fizettem a munkadíjért. A többi az anyag költségek olaj szűrő stb. meg amit a rendőrnek kellett fizetnem. Mert amikor beszart az autó még az is megbüntetett.....
  2. Sziasztok! Kész lett az autóm kemény 1 hónap után. Szerencsére egy ismerősöm németországból hozott be egy 2006 évjáratú opel meriva 17CDTI személy autót és abból lett kivéve a komplett motor és lett beépítve a Comboba. Tehát a meriva motoja 100%ban megegyezik minden bekötéssel együtt a Comboba és a Corsába is. Remélem bevállik majd, a donor autó múltja ismert, minden papírral és szervízszámlával kaptam meg 125.000km van benne. Úgyhogy van egy motornélküli komplett meriva ha valakit érdekel alkatrészbelőle. A javítás mindennel együtt 700.000 forint körül állt meg......... Csak ezt szerettem volna veletek megosztani. Ja és belett mérve a porlasztó és tényleg az okozta a dugattyú elolvadását. További szép napot! Üdv.
  3. Hát remélem jó lesz bele, mert már úton van a donor. A befecskendező ebben is denso. A szíjat megkérdeztem és cikszámra ugyan azt adta ki a merivára mint a combóra. Köszi a válaszod! Üdv!
  4. Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne hozzátok hogy, a 2006 évj.Opel Meriva Z17DTH 74kw/101/le motort bele tudom -e rakni 2005 évjáratú Opel Combóba amiben szintén ugyan ez a paraméterekkel bíró, típusú motor van. ( de megadta magát). Mert én úgy gondolom hogy ugyan az mind a kettő , de esetleg befogatási változások lehetnek-e?
  5. Nem tudna valaki véletlenül egy jó állapotú 1.7 cdti motort Combóba? Mert a gyári felújított elég húzós árban van.......
  6. Ma voltam megnézni az autót, mivel hívtak hogy nem kicsi a probléma. Az 1 henger dugója elolvadt. Mint ha egy műanyagot meggyújtanál és összeolvad. Egyik része a hengerfejre olvadt, másik része pedig a hengerbe égett. Nem tudni hogy mi lehetett a hiba okozója, ők arra gyanakodnak hogy beszart a porlasztó és telenyomta a hengert üzemanyaggal és a nagy berobbanás valamint a hő hatása miatt adódott, de ez még nem biztos. (vezérléshiba tehát kizárva) Úgyhogy motor csere lesz a kicsikében........ :devlish: :devlish:
  7. Azt elfelejtettem írni, hogy a szíj nem szakadt el, semmi külsérelmi nyom nem volt rajta. :lol:
  8. Hát majd iderül hétfőn milyen súlyosak a károk, mert a motort majd akkor szedik szét. Remélem hogy valamit elfogadnak garanciába, mert annak oka volt hogy átugrott a vezérlés. Akkor lesz még szép, ha kuka a motor. Egyébként gyári GM vezérlés készletre cserélték az előzött.
  9. Sziasztok kedves fórumozók! Eddig azt hittem igaz a mondás hogy Opel sosem kopel. Tegnap viszont este az Opel Combom 1.7 CDTI megadta magát az autópályán. :lol: :D 120 as tempónál olyan volt mintha elfogyott volna az erő és leállt a motor. Kuplung ki és legurúltam a leállósávba. Be índítani nem tudtam, mert az önindító nem bírta átfordítani a motort... Szerelőműhelybe (hivatalos márkakereskedés) történő szállítása után ma kiderült hogy átugrott a vezérlés. Visszatették a vezérlést és az autót beindították amiből olyan füst jött hogy megszólalt a tűzjelző a szervízbe. Az 1 es henger nem működik. Szerintem kapa a motornak. A vezérműszíj csererét ők csinálták azóta ment az autó kb. 6000 km. Ekkor cserélve lett a vezérműszimering is. ( lehet olyan hogy fel lazzúlt a vezérműszíjtárcsa és megforgott?) Kérdezni szeretném véleményeteket hogy mi okozhatta hibáját. Én arra gondolok hogy valami anyag hiba miatt elszállt valami a motorba, vagy a vezérműcserére vezethető vissza. A cég 2 év garit adott akkor a csére. Autóba 110 ezer km van. Gazdája második vagyok. Válaszotokat köszönöm, és megírom mik romlottak el ha szétszedték a motort. Üdv.
  10. Na akkor válaszolok magamnak a Z1.7DTH CDTi Combo reggeli inditási problémára. Érdeklődtem több helyen is, a vége a szivattyún lévő nyomástartó szelep cseréjéhez vezetett. Ára Unixban 49500 Ft , az Opel kereskedésben nem is kapható külön.... Egy kedves ismerősöm segítségével sikerült szereznem egy vadi újjat 15000-ft ért. Azóta indul az autó, és észrevehetően jobban is megy. Üdv: kalap
  11. Sziasztok! Kérdésem a következő lenne. Nincs véletlenül valakinek vagy esetleg nem tud Astra G-hez duda kürtöt? Köszike előre is.
  12. Hello mindenki! Valaki nem tud véletlenül Denso nyomástartószelepet ami a magasnyomású szivattyún van. A motor Z1.7DTH. Köszi előre is :)
  13. szia! http://www.opel.hu/content/dam/Opel/Europe...H_model_9.0.pdf Itt van pdf-ben használati utasítás ugyan nem corsa hanem combo, de végül is ugyan az :)
  14. Valamiért nem kapcsol be a riasztóm a Corsában. Központi zár bezár és utána nem reteszel még egyet ha rányomok így a riasztót sem aktiválja. A riasztó pedig jó mert kipróbáltuk adtunk neki áramot és működik... Valaki nem találkozott ilyennel?
  15. Ja ja olyan van benne... 6 hangszóróval.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.