
Tala
Fórumlakó-
Hozzászólások
21 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Tala névjegye
- Születésnap 1988-03-19
Elérhetőség
-
MSN
talagab@msn.com
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Zalaegerszeg
-
Érdeklődés
Autók, csajok:D, Muai Thai, zene elsősorban:)
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra F 1,4i 16V X14XE
-
Város
Zalaegerszeg
Tala's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Nem autópálya volt, hanem egy frissen felújított út, aminek hivatalos átadója még nem volt, mert pár km-t még nem csináltak meg belőle. Meg a 35 perces utat le kellett tekernem 30 perc alatt (ez volt a terv). A kaszniban egyébként engedélyezett a motorcsere, ha a motor a saját tulajdonod. A kaszni számot ugyebár törvény szerint nem szép dolog átütni,ez attól függ kinek mennyire éri meg... Én összeraknám és már nem válnék meg tőle, csak a végét várnám, hogy kiszolgáljon:) Alvázszám csak az ülés alatt van akkor?
- 15.600 válasz
-
Igen, ezen gondolkodom erősen, hogy egy újat venni, és összerakni a kettőből egy patikát:) De az olcsóbb megoldás fog győzni:) De azért fáj a szívem, mert gondozva volt, 13 évesen kezdett előjönni a szériahibája, a tanksapka melletti rohadás, de az is le lett kezelve. 1,5 éve volt nálam, folyamatosan javítva volt minden hibája:) Az új meg zsákbamacska lesz:( Azért gondoltam kasztnira, mert akkor úgy kezdeném, hogy polírozás, rohadásjavítás, újrafestés.
- 15.600 válasz
-
Bocs, kicsit elmaradtam:) Szóval, a kocsim egy 5 ajtós, 98-as gyártású (frissített verziós) 1.4-es 16V Gl f astra. Röviden annyit, hogy 110-es tempónál szó szerint egy pillanatra nem figyeltem oda, az előttem lévő hirtelen befékezett, én meg észleltem, hogy a féktáv nem lesz elég, ezért fékeztem, és oldalra húztam kicsit a kormányt (közben nem érzékeltem, hogy beblokkoltak a kerekek), több se neki, a kocsi egyből keresztbe fordult és gyakorlatilag 100-110 közötti tempóval az út menti árok földfalába csapódtam, onnét a kocsi meg visszarepült vagy 5-6 métert és az úton landoltam. Nem voltam bekötve, de egy nyakhúzódással megúsztam. A kocsiról csak annyit, hogy lehetőleg komplett donor kéne, mert a baja több van, ma néztem meg a kocsit. A kocsi eleje gyakorlatilag eltűnt. A kereszthíd teljesen eldeformálódott, átlyukasztotta és összehajtotta a hűtőt. A motor hátrébb csúszott, egy tartója letört, hogy az az öntvényen volt, vagy csavar tartotta, még kérdés, mert szét kell vágni hozzá a kocsi elejét, hogy lássuk. A váltórudazat hátracsúszott, a vezetőfülkében felemelkedett és kiugrott a váltókar. A kaszni kapott egy plusz csavarást. Mintha elől és hátul megfogtuk volna és egy picit megtekertük volna. A kipufogóból kb 1 méteres darab kiesett (ez a trailerre rakás közben mutatkozott meg). A fűtómű szintén elment, az egyik kerék jobbra, a másik egyenesen áll. A szélvédőt cserélnem kell, mert a visszapillantó tükörnél és tőle 15 cm-re meg van törve (utóbbit én voltam, a visszapillantóval nem tudom mi lett). KÉpekben: http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/110929/2011092...ltoltes.hu_.jpg Asszem mindent leírtam:)
- 15.600 válasz
-
Rég voltam már erre:) Egy olyan kérdésem lenne, hogy szerintetek egy komplett Astra F kasztniért mennyit érdemes kiadni? Mert sajnos pénteken elszálltam és totál kár lett a kicsike:( 110-el frontba árokfalat fogtam:S Nekem meg szerencsére csak a nyakam húzódott meg.
- 15.600 válasz
-
Képet egyáltalán nem találok róla, sztem ez se mond sokat. Kb. így néz ki a motortéri része: http://n1.vatera.hu/photos/28/b1/9ca_1_big.jpg Reggel megnézem mégegyszer, hátha találok vmi írást rajta.
-
Üdv ismét mindenkinek:) Ma érdekes dolog történt. 3-4 napig nem használtam a kocsit, bent állt a garázsban, véletlenül rajtamaradt a belső világítás, ami lemerítette csontra az aksit. A riasztóm eddig nem működött a kocsiban (nem reagált a távirányítóra), de amikor rádugtam az aksira a töltőt, a riasztó egyből csippant és üzemképes állapotba állt, a világításkapcsoló melletti ledje is világított. 5 percet hagytam a töltőnek, utánna beültem, hogy elindítom a kocsit, de csak akartam. A gyújtást ráadta, de ahogy tovább akartam fordítani, a visszajelző lámpák elhalványultak, motor nemidult, a riasztó közben csippant egyet. Ezek után ahogy levettem a gyújtást, a riasztó elkezdett riasztani. A távirányítójával gond nélkül kikapcsoltam, majd ezen felbuzdulva (láss csodát jó a riasztó távirányítója) megpróbáltam ki-be kapcsolni a riasztót. MIndez faxán is működött, de ugyanúgy nem tudtam elindítani a kocsit (gondolom a riasztó blokkolta a motorindítást). Ezek után kicseréltem az aksit egy pótaksira, ami fel volt töltve. A kocsi pöccre indult, de a riasztó azóta se működik. Valakinek van vmi ötlete, hogy mi a franc lehet ez a jelenség? A kocsiban LAserline riasztó van. A pontos fajtáját egyenlőre keresem neten. A távirányítója pontosan ilyen, de gondolom ez nem sok infó: http://www.dsmworld.net/forum/ecu-und-elek...ung-taster.html
-
Köszönöm a helpet. Igen, nem a gyári rádió van benne, így hoztam már az autókerből.
- 3.324 válasz
-
Kipróbáltam a 2 gombos dolgot :o 7 km/h-val többet mutat az óra. De elötte kiírt nekem 2 hibát. Valaki megtudná mondani, hogy melyik hiba mit jelent? A keresőt próbáltam használni, de reménytelen. Beírtam neki, hogy 95 hibakód, erre hibaüzinek kidobta, hogy a kereséshez minimum 3 karaktert kell beírni... Szóval ezt írta nekem hibaként az F után: 12,95
- 3.324 válasz
-
Jah én meg asszem az elektronikát csak én fogom basztatni a kocsiban. Autószerelő korábban összeérintette alul a 2 vezetéket nekem a külső hőmérőnél, én néztem a kijelzőt. De azt egy szóval se emlitette, hogy korom feketére oxidálódott a vezeték... akkor jöttem rá, mikor össze akartam forrasztani, én nem fogta meg a cin... Na mind1, a lényeg, hogy működik a hőmérséklet kijelzésem :o
- 3.324 válasz
-
Ne úgy fogd fel, hogy kibasztak veled, hanem úgy, mintha te lennél a kiválasztott (egy a sok közül) :)
- 3.324 válasz
-
Akkor nekem TID-em van:) Nem tudod, valahol leírta a fórumon, hogy hogyan varázsolta rá a plusz adatokat, vagy ne kereskessek utánna? :o
- 3.324 válasz
-
A TID az micsoda? :o A BC-t tudom, hogy Board Computer. Szóltam, hogy lehet néha hülyeségeket fogok írni (még1x bocs érte), mert még kezdő vagyok :)
- 3.324 válasz
-
Megráztam. Kb 3-4 cm-es kilengéstél koppan a kipuff oldalirányban, felfelé pedig kb 2 centi a fonóhorog vasához, ami utólagosan lett felszerelve rá.
-
Emberek vkinek nincs vmi tippje, hogy mi zöröghet nekem hátul. Akkor jön elő, mikor már bemelegedett a motor/kipufogó, és elkezdek vele tolatni, vagy rázós úton jobb kanyart veszek. Hátramenetben addig hallatszik, amíg nagyobb sebességgel tolatok, és el nem engedem a kuplungot. Azóta hallatszik, mióta a kipufogó meg lett hegesztve. A hangból tisztán hallatszik, hogy fém verődik fémhez nem túl erősen, de gyors ütemben (kb. 2-3/mp)
-
Látod, megfázott a sok kinti hideg levegőtől :D Valamelyik nap majd sort kerítek a kijelző szétbontására, csak holnap megyünk Nagykanizsára, hétfőn meg Zalaegerszegen lesz sírlátogatás:/ Azt jól tippelem, hogy a Computeremből olyanokat, hogy pillanatnyi fogyasztás, megtehető út, nem lehet előcsalogatni, vagy igen? :o
- 3.324 válasz