-
Hozzászólások
40 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Chief névjegye
- Születésnap 1980-06-14
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Tatabánya
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Astra van 1.7CDTI
-
Város
Tatabánya
Chief's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Amikor megvettem a verdám, elég langyi levegőt fújt a ventilátor...... nekem is a bowdenház volt kipattanva .
-
Talán a Te hozzászólásod a legrövidebb a témához, de talán a legjobb is! "Vannak előnyei és vannak hátrányai" .....de inkább több az előny! Egy biztos! Ha valakinek már segített az ABS, az szeretni fogja!
-
Nekem se volt gond! Bár mindig volt nafta a szűrőházban! És nem kellett sokáig indítóznom se! No gáz, csak alapjárat és minden ok! :D
-
Ez valahogy így van...... Bár az utolsó mondattal nem igazán értek egyet!!!
-
Tényleg kár vitáznunk! Nem érzékelem a problémát? Látom sokat olvasol, és hiszel a leírtaknak, ami nem feltétlen baj :D ......én szerelő vagyok......és a saját, és ismerős kollégák tapasztalataira hivatkozom.......... ez a probléma megvan más autógyártónál is, toyotába dolgoztam 9-évet, nem 1 blokkot cseréltünk garancia idő alatt 60-70-80e-km-nél olajfogyasztás miatt, de a vw-nél is megvan ez a jelenség, ki sem bírja következő olajcseréig.....megeszi :) .......de még sorolhatnám ......és garanciaidőn belül!!!! Gyár által előírt olajjal! Abban igazad van hogy nem az olaj a felelős hogy eltűnik a motorból! De ha ennyit olvasol, gondolom akkor azt is tudod hogy a mostani motorok-autók, már nem olyan minőségiek mint néhány évvel ezelőtt. Sajnos az autógyárak is spórolnak, és egyre rosszabb autók gördülnek le a futószalagról. Bizonyos típusoknál nem is lehet javítani a blokkot mert a henger fala fémszórással van ellátva, ha megfúrod már el is tüntetted a kopóréteget.......De ez már más téma!!!! Csak azért írtam le mert ilyet nem olvashatsz sehol :D .....De ha szerzel egy két ismerőst márkaszervizben.... nem értékesítőre gondolok....és beszélgetsz velük.... na akkor hallhatsz majd érdekes dolgokat! :) Feltéve ha elhiszed amit mondanak és nem csak a leírtakat :P
-
Nem kívántam beszállni a beszélgetésbe de ha már nekem is írtál, válaszolok :D ........gyári előírás??? Hmm! Gyár gondoskodik róla hogy a szervizeinek legyen munkája! A 30000km-es szervízciklus is "gyári előírás".....csak azzal nincs tisztába senki hogy 30000km a változó geometriájú turbónak kicsit sok! Meg mindennek! És amikor cserélni kell mert belesült az kormos olaj és megszorulnak a terelőlapátok akkor mindenki csak vakarózik!!!! Mindazok mellett már új korától csipegeti a 0w-30-at nemde? Kihangsúlyozom saját véleményem és tapasztalatom!!!!!!! 10w-40 castrol......csere 10000km-ént!!!! Igen! 10000-km!!! Ez az ami jó az én motoromnak! Mert nincs olaj ami 15000km-nél többet elmegy!!!! Pláne dieselbe! 60000km-el vettem, azóta beleraktam+120.000km-t, és nincs gond! Tapasztalatból beszélek és nem csak bemásoltam a neten talált dolgokat!!!! :)
-
Egyetértek.......sokaknak sajna nem megy :D
- 19.232 válasz
-
A 28-as biztivel nekem is vannak problémáim!......nem találtuk meg a hibát!!!!......lehet valami típushiba?.......Kiszereltük az összes belső villanyt mégis volt fogyasztó! Még annyit tudok hogy azon a biztin van még az a diagnosztikai csati is!
-
Ok! Írj privit milyen kell, hány darab, stb.....és küldök!
- 19.232 válasz
-
Valami lámpaboltban nézd meg, biztos kapsz! Nálunk Tatabányán van üzlet ahol minden méretben és színben kapható!......Nem is!....Csak sárga, piros, kék, és zöld! :D
- 19.232 válasz
-
Hát tessék! :D http://www.audiosystem.mobildata.hu/index....t&Itemid=62
- 19.232 válasz
-
:D adapter: átalakító, átalakító kábelköteg......... nem nézted a linket??? :) De ha újonan veszed a "cuccot" akkor adják hozzá tartozékként!!!!
- 19.232 válasz
-
Nem csak a pioneer.....mindegy milyen rádiót veszel, szakműhelybe kell beszereltetni csak akkor él a gari! De most neked új a fejegységed? Akkor járna hozzá adapter! :D
- 19.232 válasz