Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

J_Gab

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    152
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Pécs

MOTE klubkártya

  • Város
    nem adom meg

J_Gab's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Nem hiányos... viszont ha az üvere szoritom a kezem simán letolom az ablakot kívülről nagobb erölködés nélkül... jelenleg ki van támasztva a kurbli emiatt
  2. Már néztem semmi nemlátszik..
  3. Hali! Az ablakemelő szerkezeten lehet állítani valamit amitól nem megy le az ablak ha 2-3x becsukom az ajtót nem vészesen megy le csak ha nem veszem észre lehetnek belőle gondok pl.: eső
  4. :D:D ne már ez eszembe se jutott... mostmár mind1 :D Éppen ma reggel cseréltem ki a komplett gyújtást, trafót (modullal), Ecu-t :) Azóta megy is rendesen csak kicsit mintha máshogy járna a motor, és kicsit máshogy reagál gázadásra is, valamint kicsit mintha lomhább lenne... ő úgyanoda tekertem a gyelosztót mint a régin, lehet azzal kéne játszani? A másik, hogy rá let rakva ilyen hibakódolvaso vagy mi (OBD) aztán ott írta hogy ECU rom hiba cseréljen Ecu-t... szerencsére találtam egy ugyanolyat...
  5. Igazándiból relé kattog akkor is mikor nem indul... a pumpa meg a kattanásig fügyül mint mindig ebből gondolva szikra nincs.... holnap ha az időjárás engedi egy az egybe cserélek mindent.. gyelosztó, trafó(modullal), Ecu... aztán a régieket meg bedobom a biztonság kedvéér a csomiba... ha netán mivel bontott nem tul jó azalkatrész akkor csereberével már csak összehozok egy normális rendszert ami műúködik... :)
  6. POnt erre gondoltam én is :) Egy ideig a csomagtartóban fog utazni velem az összes alkatrész :D , Gondoltam amúgy még az Ac pumpára illetve a reléjére... vagy az nem okoz ilyen hibát? Az ac fütyül, elég hangosan, de már lassan 3 éve így hajtom...
  7. Jah az átpakolós az azért is nemjó mert van, hogy 150Km -t elmegy a kocsi gond nélkül aztán van amikor 5 se... szereztem komlett gyújtáselosztót, trafót, modult, ecu-t bontottat.. 7végén kipróbálom remélem ha mindent kicserélek megoldódik és nemkell szarakodnom vele... aztán majd ha lesz időm meg kedvem kipróbálom egyesével mi volt a rossz...
  8. Üdv! Köszönöm a gyors választ. Hát sikerült egy elméletileg komplett gyújtáselosztót szereznem, trafóval, modullal, Ecu val ... viszonylag olcsón... remélem azzal jó lesz. Bár ez az Ecu Rom hiba nekem gyanus nagyon ja és kimaradt a hűtővizfok az Ecu szerint 0 fok volt mikor a kütyüt rátettük...
  9. Üdv! Volna egy hatalmas problémám... Nemrég elkezdte az Astrám, hogy gondol egyett és rángat menet közben... aztán ez odáig fajult már, hogy idönként leáll menet közben... check engine villog, világít.., de amikor megy vagy elmulik el is alszik... Amikor meg nagyon rájön akkor hiába adok gázt motorfékkel gurulok mig a motor meg nem áll... Nehezen de el lehet indítani kics várakozás után. Kivillogtatva nem mutat hibakódot. (12 teszt) Viszont hibakódolvasó azt mondja Ecu rom hiba.. cseréljen Ecu -t, de hallottam már olyat is, hogy nem ecu hiba is szokott ilyet generálni, mint pl Hall jeladó, modul... (c14nz, '94) Válaszotokat előlre is köszönöm!
  10. erre esetleg valami ötlet? Köszi!
  11. Üdv mindenkinek! Tudom, láttam sokszor volt téma, de akárhogy kerestem nemtaláltam választ ezért kérnék segítséget ismét. Tegnap a nagy melegbe arra lettem figyelmes, hogy a tanksapka felől benzinszagot éreztem kb.:50km autozás után, közelebbhajolva "fütyült" a tanksapka kinyitottam és mintha kifelé jött volna a benzingőz, közbe bugyborékolt igen erősen a tank. Ma megnéztem a tankszellőző rendszert az aktivszénszűrőnél semmi problémát nem találtam nem zörög- csörög benne a cucc, levegőt vefújva szépen átjárja a dobozt és kijön. Megnéztem azt az ufo szerű izét is amit szintén itt olvastam a tüzfalon motortérbe ilyen vákum kapcsolo cucc..az is tökéletesen működik. a csöveket át lehetett fújni az összeset. Az egész pár hete kezdődhetett szerintem mivel nemkicsit megrongálták ismeretlen tettes(ek) a tanknyillást és kasztnizni kellett úgyhogy kaptt egy motortanksapkát ami masszívabb dolog mint a gyári ajtó amit nemzár a centrál mert szerintem az is utolagos. Namost ezen a tanksapkán van szellőztetés elképzelhető, hogy a vákumos rendszer azért nem működik megfelelően mert a gyári tanksapka nem szellőztet és így falsot szív? Bár hallottam olyat is hogy valaki pont úgy javítja ezt a szellőzés dolgot hogy lukat kreáll a sapin... A tankbeömlőnél van alul 2 cső gondolom ott indul a szellőzés és abban van valami szelep ha mindenigaz... az hogy működik esetleg? Csak mert ha az rávolt kötve az aktívszénszűrőnél nehezen lehetett szívni a levegőt illetve fújni is ez utóbbi enyhe sipolással járt. Válaszokat előlre is köszönöm nagy segítség lenne.... ja c14nz a motorkód ,94 évjárat
  12. Szerintem nem... (új a szíj kb 1hónapos), meg olyan mint amikor véletlenül ráindítózok. Ma járattam 10 percig a kocsit utánna hang nélkül indított. Csak a hidegben de ezt tavaj télen is észrevettem... sajnos.
  13. Üdv mindenkinek! Észrevettem, hogy mostanában mikor hideg van (tavaly is ezt csinálta télen) indításra mikor beindul a motor ilyen visitásszerű surlódos hang jelentkezik 1mp en belül elmulik. Gondolom az önindító rosszalkodik. Mintha bent maradna egy kicsit. Mit lehet ezzel tenni?
  14. Üdv! Hátha tud valaki segíteni.... Nemtudja valaki, hogy mi a gm vagy valami azonosítószáma a 94 előtti f astra bal első (vezető oldali) mechanikus ablakemelő szerkezetnek? Esetleg képet róla tud valaki linkelni?
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.