Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

mini

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Balatonboglár

mini's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Köszönöm a jó tanácsokat, de biztos ami biztos inkább kerítek valakit aki ért az autóvillamossághoz, mert ahogy már említettem a szervónak biztos van valami köze hozzá. Ja, amúgy most szervízben van, igaz csak a műszaki miatt, viszont azt mondták hogy 26Ft lesz zöld kártyával együtt, most akkor olyan van, vagy nincs? <_< Vagy ismételeten én vagyok a láma?
  2. Oké parajelenség, de akkor most kinek szóljak, Uri-nak?-tudom szerelőnek- Az autó 3 éve van nálam, előtte elvileg hölgy volt a tulajdonosa-ezt mondjuk csak a keresekedésben mondta az eladó-, tehát nem tudom, hogy előtte is fenn állt-e ezen probléma, illetve számít bár mit is, hogy előtte kié volt, arról nem is beszélve, hogy a kereskedőnek lehet-e egyátalán hinni. Az az igazság, hogy arra sem emlékszem, hogy már az elejétől csinálja vagy sem, mert nem nagyon figyelgettem. Viszont, ha nincs semmi ötlet, akkor valószínüleg így marad.
  3. "Érdekes, ez a hír még hozzám nem ért el, nem FIAT ez!" "Mondom" nem én tataláltam ki, már csak azért sem fogalmam, sincs hogy melyik márkának mi a kehéje. A jó hír az, legalábbis a számomra, hogy az opel már működik. Köszönhetően egy jó barátomnak, ki semmi mást nem csinált, mint hogy letísztította a kapcsolónak az érintkezőit. -ahogy mr. bb kollega is írta - Ugyanis zsíros volt, pedig mintha gyári "adaléknak" tűnt volna. Nem tudom mit csinálhattam vele, de a gyújtás kapcsoló fordítva működött mint hogy kellet volna. Elnézést kérek minden fórumozótól, ki olvasta a postokat és a kelleténél nagyobb fejfájást okozatam neki! :wacko: De, ha már opel, elektronika és probléma, valaki megtudná mondani, hogy miért lehet az hogy az ablak néha fogja magát és amikor felfele kellene, hogy menjen egyszer csak irányt vált.A szervóhoz köze lehet, mert észrevettem, hogy amikor(néha) picit mozdítok a kormyányon, akkor műveli ezeket, vagy mikor le állítanám az autót előtte ablak felhúz, majd gyújtás kapcsoló le, és ezzel egyídőben az ablak is elindul lefele. Na, ez is csak nálam fordul elő? <_<
  4. Hát Köszönöm! Most már nem merem tovább cseszegetni, mint ahogy eddig tettem. Tehát rábízom a szervizesre, és innentől fogva duplán fizetek, amit ha jól látom a kotnyeleskedésemnek köszönhetek. ^_^
  5. Üdv! Szabadna megkérdeznem, hogy a gáz-fék pedál modszernél mire is gondoltás pontosan? Ja, és még valami érdekesség: a kulcs harmadik állása a gyujtásnak az a része, amikor egy picit tovább fordítom és idulnia kellene, viszont nálam a harmadik állás olyan mint, ha nem is lenne gyújtáson. ???? ^_^ Na, ilyenkor mi lehet szerintetek?
  6. Köszönöm a gyors válaszokat! Nem utólag merek ilyeneket mondani, mert pl. az elektromos ablak is szórakozik, ha elindítom felfele, néha gondol egyet és le megy félig, vagy "folyamatosan" a bal oldali világításom elszáll, és amikor ez egy hónapban 3szor fordult elő, akkor mit mondtak az izzó megvásárlásakor: "hogy az opel-ek híresek az elektronikai hibáiról" Amúgy bennem is valami hasonló sejtés volt, már mint az indítás gátlóval kapcsolatban, és azzal, hogy nem hozzáértő szakértelmemet valaki értékeli fogja.Ezt is Köszönöm!
  7. Üdvözlet! Lehet, hogy már valakinek volt ilyen probépmája, talán már fel is tette a kérdését vele kapcsolatban, de sajnos a fórumot böngészve eddig még nem találtam.Tehát már az elején elenézést kérek ha ne talán tán már szó lett volna róla. Nos,a hiba jelenség egyszerű, nem indul az autó.:D Ezt, mind azután meri művelni, miután kapott egy új gyútás kapcsolót, mert a réginek a pici tűskéje ami ugyebár fémből van, eltörött.Hozzá kell tennem ennek a cseréje sem volt egyszerű, de azért ez sikrült.Továbbá ha a kulcsot elfordítom I-es állásba, rövid várakozás után(1-2mp) a motorhibát jelző lámpa(azt hiszem az) villog.A kulcsot tovább fordítva az önidító dolgozik viszont a motort nem idítja el. Még zár cseréje előtt, mivel az eltört tüske miatt folyamatosan gyújtáson volt az autó, tolásra idult, és csak lefullasztásra tudtam meg állítani. Elképzelhető hogy ezt nem kellet volna csinálni, talán akkor nem lennének ilyen problémáim. ^_^ Viszont, amikor hibát az eljén sikrült beazonosítani(eltört zár), akkor is volt hogy egyszer-kétszer villogot a lámpa,de a jeladót vagy mit kapcsolgattam akkor volt hogy nem csinálta, és ebben az állapotban hagyva az autót kettesben(tolva) el lehetett indítani.Ezt 3-4 alkalommal meg is csináltam. Lehet, hogy azért mert az opelok hiresek az elektronikai hibájukról, egy resetelés megoldaná problémát,azaz ha lehúzom a test kábelt, majd újra vissza, akkor elképzelhető, hogy szerencsém lesz? Vagy hiú ábránd a ha szerencse kérdéseként közeleítem meg a dolgokat és forduljak szakemberhez? Ha valaki, valamit az megköszönném! Üdv: mini
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.