Üdvözlet!
Lehet, hogy már valakinek volt ilyen probépmája, talán már fel is tette a kérdését vele kapcsolatban, de sajnos a fórumot böngészve eddig még nem találtam.Tehát már az elején elenézést kérek ha ne talán tán már szó lett volna róla.
Nos,a hiba jelenség egyszerű, nem indul az autó.:D
Ezt, mind azután meri művelni, miután kapott egy új gyútás kapcsolót, mert a réginek a pici tűskéje ami ugyebár fémből van, eltörött.Hozzá kell tennem ennek a cseréje sem volt egyszerű, de azért ez sikrült.Továbbá ha a kulcsot elfordítom I-es állásba, rövid várakozás után(1-2mp) a motorhibát jelző lámpa(azt hiszem az) villog.A kulcsot tovább fordítva az önidító dolgozik viszont a motort nem idítja el.
Még zár cseréje előtt, mivel az eltört tüske miatt folyamatosan gyújtáson volt az autó, tolásra idult, és csak lefullasztásra tudtam meg állítani.
Elképzelhető hogy ezt nem kellet volna csinálni, talán akkor nem lennének ilyen problémáim. ^_^
Viszont, amikor hibát az eljén sikrült beazonosítani(eltört zár), akkor is volt hogy egyszer-kétszer villogot a lámpa,de a jeladót vagy mit kapcsolgattam akkor volt hogy nem csinálta, és ebben az állapotban hagyva az autót kettesben(tolva) el lehetett indítani.Ezt 3-4 alkalommal meg is csináltam.
Lehet, hogy azért mert az opelok hiresek az elektronikai hibájukról, egy resetelés megoldaná problémát,azaz ha lehúzom a test kábelt, majd újra vissza, akkor elképzelhető, hogy szerencsém lesz?
Vagy hiú ábránd a ha szerencse kérdéseként közeleítem meg a dolgokat és forduljak szakemberhez?
Ha valaki, valamit az megköszönném!
Üdv:
mini