Báthory
Fórumlakó-
Hozzászólások
288 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Révkomárom
Báthory's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
'Nyáron, városon kívül, egy személlyel még az 5 litert sem éri el a fogyasztás hosszú távon. Mindezek persze kényelmes, 90-100-as tempóval közlekedve értendők.' - én is így tapasztalom, sőt 90-100nál melegen már nem is hallom a 3 hengert, persze lehet megszoktam. Az 5 liter alatti fogyiba országúton még az is belefér, hogy 80nál simán visszateszem 3-ba előzéskor.
-
Sziasztok! 1,6 8v-vel (85 ló) van valakinek tapasztalata? 2002es, motorkódot nem tudom. Sosem vezettem, papíron alacsony fordulaton jön a nyomatéka...nekem az fexik.
-
Szia! Én 4 éve használok egy manuális váltós 1.0ást csak városban. Gyakorlatilag mindig mire bemelegszik(nyáron 3, télen 6 km), le is állunk. Azért bírja szegény...:) 1)Ez még a Corsa B vége, ami vagy 150 kilóval könnyebb (tehát kevesebbet fogyaszt), de a motor uaz. 2)Fogyi 1 személlyel rövid utakon, kisvárosban, ohne dugó nyáron 6-6,5 télen max. 7 L mínuszokban. 3)1 v. 2 személlyel ajánlható, ha bírod a hangját, és nincs sok dimb-domb a környéketeken...:), 100 km/h óráig. Automata váltót felejtsd el, az Opelesek idióták ha a 85NM-es nyomatékra akasztottak automatát, szerintem nincs ilyen verzió.
-
Sziasztok! Előre is bocsi, Astrát nem akarok venni(már van), de pörög a fórum, sok az okos ember itt..:) Combo C DTI-t (nem cédétéit, hanem Combo C-t, értitek) -75 ps- akarok venni, 2002eset. Ez a motor volt a G Astrában is, ha jól vágom. A kiszemelt egy minimum 200at futott kisáruszállító, az lenne a kérdés, hogy van e valakinek ezzel saját tapasztalata (vagy a 65 lovas DI-vel). 1) NASA technika v. egyszerüen, olcsón fenntartható? 2) Mik a típushibák? 3) 2 gyanús dolog volt (persze majd szaki is átnézi): 1) 'zsíros' korom a kipuffban, gondolom ez olajevést jelent.... 2) kinyomott kupplungra megváltozik a motorhang. Amúgy a kocsi ment, húzott ahogy kell, érzésre jó volt vezetni, igazából nagyon nem szeretnék Berlingot/Partnert venni...:)) Szóval segítsetek ha tudtok. köszi
-
Sziasztok! Venni készülök egy dobozost, és ma kipróbáltam 1 Combo-t (Combo C), az 1.7 DTI verziót 75 lóval (2002). Nekem a futómü, váltó, motorerő egészen tetszett pl. a Berlingo/Partner hasonlójához képest, még egy Di-t is kipróbálok majd ugyanebből (65 ló). Kisteher verzió, 200at futott(minimum..:D). Az a kérdésem ezzel a motorral van valakinek tapasztalata? Ez a turbós is jó hírü vagy csak az alap Isuzu? Olcsó javítható vagy NASA technika? + volt 2 gyanús dolog (nyilván vétel előtt szervizben is átnézetem): 1) A kipuffba nyúlva a korom nem száraz, hanem kicsit 'zsíros' volt, ha jól gondolom ez olajfogyasztást jelent.......nagy gond? 2) a kuplung kinyomására a motorhang tónusa megváltozik (csak lehúzott ablaknál hallható). Köszi ha vki oszt valami észt...:)
-
Sziasztok. Szóba került hogy veszek egy 10 éves G Astrát. Van már újabb benzines Classicom, az teljesen OK. Erről a mociról van szó: 7/2001, 1686cm3, 55kW (75PS) Nem ismerem, Eco4 a gép. Valakinek van vele tapasztalata? Köszi.
-
A szilvakék érdekelne, ha 3 ajtós 3 féklámpás rozsdamentes. Kép, lemez vagy komplett, ár, hova kell menni érte stb. Privibe is lehet.
-
Köszi szépen. Ha nem az izzó lesz akkor bízzam inkább szerelőre? Nem nagyon buherálok, nem akarnám lebontani a váltót...
-
Sziasztok. 2 dolog: 1 éve cseréltettem az olajat+gyertyákat+szürőket. Akkor azt mondta a szerelőm, hogy 1 év múlva menjek megint. Tehát most. A kocsi 99es 1.0xe, azóta csak 6000et ment, igaz 90% városban, ált. mire bemelegszik le is állítom, 2-3 km-eket. Az olajból szemre nem fogyott, okés. Indokolt a csere? Másik: Hogy találom meg melyik a tolatólámpa izzója? Cserélném. Köszönöm.
-
Mi ez a hülyeség? Olasz, görög, brazil Opel piacokon azt se tudják mi a fagyálló. Attól(desztvíztől) nem lehet rozsdás a rendszer, mert akkor vastag betüvel benne lenne a gépkönyvekben hogy ne használd.
-
Ja ha vki szaki akkor írja meg pls a tanulság kedvéért hogy mennyi a teljes vízmennyiség a vízkörben(1.0xe)...merthogy már párszor volt olyan, hogy a víz nem melegedett gyorsabban mint szokott (ez így nyáron 2,5-3 kisvárosi lájtos km az üzemmelegségig), mégis belenéztem az elejébe, 'zt száraz volt a tartály. Ennek ellenére is tartotta a 90-92 fokot, nagyjából mindig ennyi volt mióta nálam az autó.
-
Utóbbi valószínü. Mondom már több mint 1 éve és 7000 városi km óta áll fenn a probléma, 1-2 hónap múlva olajcsere akkor ránézetek. Otthon nem bütykölöm csak töltögetem + szemem a hőmérőn van. Én úgy láttam hogy a kiegyenlítőtartály alatt van kb. 20 cm-rel a motortérben (1.0xe) keresztben egy vastag fekete müanyag cső, aminek a teteje mindig nedves, tehát a tartály v. alatta a kivezető csőnél szivároghat, de azért egy 5 literes desztvíz kitart 1,5 hónapot....viszont parkolás közben is csepereg.