Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Báthory

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    288
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Révkomárom

Báthory's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. 'Nyáron, városon kívül, egy személlyel még az 5 litert sem éri el a fogyasztás hosszú távon. Mindezek persze kényelmes, 90-100-as tempóval közlekedve értendők.' - én is így tapasztalom, sőt 90-100nál melegen már nem is hallom a 3 hengert, persze lehet megszoktam. Az 5 liter alatti fogyiba országúton még az is belefér, hogy 80nál simán visszateszem 3-ba előzéskor.
  2. Sziasztok! 1,6 8v-vel (85 ló) van valakinek tapasztalata? 2002es, motorkódot nem tudom. Sosem vezettem, papíron alacsony fordulaton jön a nyomatéka...nekem az fexik.
  3. Szia! Én 4 éve használok egy manuális váltós 1.0ást csak városban. Gyakorlatilag mindig mire bemelegszik(nyáron 3, télen 6 km), le is állunk. Azért bírja szegény...:) 1)Ez még a Corsa B vége, ami vagy 150 kilóval könnyebb (tehát kevesebbet fogyaszt), de a motor uaz. 2)Fogyi 1 személlyel rövid utakon, kisvárosban, ohne dugó nyáron 6-6,5 télen max. 7 L mínuszokban. 3)1 v. 2 személlyel ajánlható, ha bírod a hangját, és nincs sok dimb-domb a környéketeken...:), 100 km/h óráig. Automata váltót felejtsd el, az Opelesek idióták ha a 85NM-es nyomatékra akasztottak automatát, szerintem nincs ilyen verzió.
  4. Sziasztok! Előre is bocsi, Astrát nem akarok venni(már van), de pörög a fórum, sok az okos ember itt..:) Combo C DTI-t (nem cédétéit, hanem Combo C-t, értitek) -75 ps- akarok venni, 2002eset. Ez a motor volt a G Astrában is, ha jól vágom. A kiszemelt egy minimum 200at futott kisáruszállító, az lenne a kérdés, hogy van e valakinek ezzel saját tapasztalata (vagy a 65 lovas DI-vel). 1) NASA technika v. egyszerüen, olcsón fenntartható? 2) Mik a típushibák? 3) 2 gyanús dolog volt (persze majd szaki is átnézi): 1) 'zsíros' korom a kipuffban, gondolom ez olajevést jelent.... 2) kinyomott kupplungra megváltozik a motorhang. Amúgy a kocsi ment, húzott ahogy kell, érzésre jó volt vezetni, igazából nagyon nem szeretnék Berlingot/Partnert venni...:)) Szóval segítsetek ha tudtok. köszi
  5. Sziasztok! Venni készülök egy dobozost, és ma kipróbáltam 1 Combo-t (Combo C), az 1.7 DTI verziót 75 lóval (2002). Nekem a futómü, váltó, motorerő egészen tetszett pl. a Berlingo/Partner hasonlójához képest, még egy Di-t is kipróbálok majd ugyanebből (65 ló). Kisteher verzió, 200at futott(minimum..:D). Az a kérdésem ezzel a motorral van valakinek tapasztalata? Ez a turbós is jó hírü vagy csak az alap Isuzu? Olcsó javítható vagy NASA technika? + volt 2 gyanús dolog (nyilván vétel előtt szervizben is átnézetem): 1) A kipuffba nyúlva a korom nem száraz, hanem kicsit 'zsíros' volt, ha jól gondolom ez olajfogyasztást jelent.......nagy gond? 2) a kuplung kinyomására a motorhang tónusa megváltozik (csak lehúzott ablaknál hallható). Köszi ha vki oszt valami észt...:)
  6. Sziasztok. Szóba került hogy veszek egy 10 éves G Astrát. Van már újabb benzines Classicom, az teljesen OK. Erről a mociról van szó: 7/2001, 1686cm3, 55kW (75PS) Nem ismerem, Eco4 a gép. Valakinek van vele tapasztalata? Köszi.
  7. A szilvakék érdekelne, ha 3 ajtós 3 féklámpás rozsdamentes. Kép, lemez vagy komplett, ár, hova kell menni érte stb. Privibe is lehet.
  8. Köszi szépen. Ha nem az izzó lesz akkor bízzam inkább szerelőre? Nem nagyon buherálok, nem akarnám lebontani a váltót...
  9. Sziasztok. 2 dolog: 1 éve cseréltettem az olajat+gyertyákat+szürőket. Akkor azt mondta a szerelőm, hogy 1 év múlva menjek megint. Tehát most. A kocsi 99es 1.0xe, azóta csak 6000et ment, igaz 90% városban, ált. mire bemelegszik le is állítom, 2-3 km-eket. Az olajból szemre nem fogyott, okés. Indokolt a csere? Másik: Hogy találom meg melyik a tolatólámpa izzója? Cserélném. Köszönöm.
  10. Másrészt korrózió ott tud lenni ahol oxigén van, a vízköben pedig levegőnek nincs keresnivalója.
  11. Mi ez a hülyeség? Olasz, görög, brazil Opel piacokon azt se tudják mi a fagyálló. Attól(desztvíztől) nem lehet rozsdás a rendszer, mert akkor vastag betüvel benne lenne a gépkönyvekben hogy ne használd.
  12. Ja ha vki szaki akkor írja meg pls a tanulság kedvéért hogy mennyi a teljes vízmennyiség a vízkörben(1.0xe)...merthogy már párszor volt olyan, hogy a víz nem melegedett gyorsabban mint szokott (ez így nyáron 2,5-3 kisvárosi lájtos km az üzemmelegségig), mégis belenéztem az elejébe, 'zt száraz volt a tartály. Ennek ellenére is tartotta a 90-92 fokot, nagyjából mindig ennyi volt mióta nálam az autó.
  13. Utóbbi valószínü. Mondom már több mint 1 éve és 7000 városi km óta áll fenn a probléma, 1-2 hónap múlva olajcsere akkor ránézetek. Otthon nem bütykölöm csak töltögetem + szemem a hőmérőn van. Én úgy láttam hogy a kiegyenlítőtartály alatt van kb. 20 cm-rel a motortérben (1.0xe) keresztben egy vastag fekete müanyag cső, aminek a teteje mindig nedves, tehát a tartály v. alatta a kivezető csőnél szivároghat, de azért egy 5 literes desztvíz kitart 1,5 hónapot....viszont parkolás közben is csepereg.
  14. Nyilván desztvízzel töltögetem, de tény hogy fagyálló az már bizti nincs benne.
  15. Hidegben ez drágább buli lesz, mert akkor nem töltögethetem csak vízzel mint most...
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.