-
Hozzászólások
43 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
AstraGabor névjegye
- Születésnap 1976-03-14
Elérhetőség
-
MSN
fgabor@c2.hu
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Lakhely
Budapest
AstraGabor's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Menj be egy kereskedésbe, a netes regisztráció elég kamu, lesheted, hogy felhívnak... Könyöklő nekem is van, állítható magasságú. Szerintem jó. Egy baja van, hogy alapba is túl magas, ezért városban felhajtom.
-
Aham. Lehet, hogy igazad van, bár általában az ilyen dolgokat legalább 2-es biztonsági tényezővel tervezik, akár csak a vezérműszíjat. Persze így is soxor előfordul, hogy elszakad, de általában a 60ezerre tervezetnek 120at is ki kell bírnija, sőt sok biztos ki is bírja. Én inkább a kuplungomat féltem. Egyéb alkatrészek még lehetnek terhelve, de azt elég valószínűtlennek érzem, hogy a váltó fogaskerekeinek fogai törjenek le ettől a nyomatéktől. Itt inkább a kopás amivel sok km után számolni lehet, de hogy eltörjön a kéregedzett belül szívós acél fogaskerék azt nem hiszem. Bocsi, ha offtopic voltam, de legalább valamiről szól a fórum :blink:
-
Hol lehet megnézni hogy milyen a váltóm? 240nm a gyári nyomaték, pboxal 300nm (de mondjuk le lehet méretni sztem nem nagyon hazudnak) és mégse esik szét a váltó?! Egyátalán mi nem bírja a váltóba a nyomatékot átvinni? kuplung okés, hogy nem bírja és szétesik, de magában a váltóban mi nem bírja? Egyátalán mi van ott nm-ra méretezve? Áttételeket tudom, benne van a leírásában.
-
Azért nem teljesen csak azért annyi amennyi, hanem hogy teljesítse a kibocsátási szabványokat B)
- 9.936 válasz
-
Igen, tapasztalaton alapul, de én ezen nem sporoltam, a legdrágább eredeti steinbauer pboxot vettem. Előtte próbáltam egy ilyen 40ezres (potival lehetett állítani), nem digitális típusú volt. De nem éreztem erősebbnek és 4000 fölött bedadogott... Bocsi, igazad van, az olcsók nem tipusspecifikusak, csak a csatlakozó kell, hogy más legyen (autóhoz való). Nekem dipkapcsolókkal még lehet állítani a beállításokon. Maxon is megy, sokkal könnyebben felpörög, és 2500-től erősebb jóval. Gyorsulásba több mint 2s-ot mértem, igaz stopperes megoldással. Fogyasztás kb. ugyanaz. ne parázz már, szerintem hány autóba van ilyen? és megy...
- 9.936 válasz
-
Ez a minimum ár, amiért ilyen boxot adnak. Itt mind1 melyik motorhoz veszed, CR rendszerű motorokhoz ua van. Turbonyomást nem növeli, nem is tudhassa:))) Fogyid nem fog nőni, hacsak nem jobban nyomod, de akkor is csak annyival amennyivel jobban nyomod.
- 9.936 válasz
-
nem jobb, csak az a gyári méret (215). 225 általában olcsóbb, mert gyakoribb a 225/45, mint a 215/45.
-
én most tettem fel a 17"-et, AWS Dakar, szerintem elmegy. Igaz 225/45R17-el, lehet a 215 jobb, de drágább is.
-
Nem is a 18-as kerék, inkább szerezni kellene 16-os alut normális gumikkal ... Pl. a Kadettről a 4x100-as "Astra H" kerekeket kellene becserélnem 5 csavarosra...
-
Váltáskor hagytál gázt, fent tartottad a fordulatot? 18as keréktől nem hiszem, hogy nagyon javulni fog...
-
stopperrel neked mit gyorsul a gtc 100ig?
- 869 válasz
-
Na ez már érdekesebb:) Szóval nem gyári csatin keresztül, hanem kiszeded a chipet? Most lehet hülyét kérdezek, de nincs beforrasztva? vagy úgy van mint egy proci, szépen kapaszkodik a lábaival? Simán ki-be rakható? És hogy programozod fel? lábkiosztást ismered? szoftver? picit ez nekem még homályos, de érdekel! 1x + lehetne mutatni is :)
- 9.936 válasz