
edgeri
Fórumlakó-
Hozzászólások
16 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
edgeri's Achievements
Newbie (1/14)
1
Hírnév
-
Ja, jó. Köszönöm a segítséget mindenkinek.
-
Ok, csak nem tudom, hogy lehet-e még valahol buktató a dologban, kell-e valami igazolás, stb. hogy el tudjam adni a kocsit.
-
Szia! Köszi a segítséget. Értem, akkor ezek szerint az eredetvizsgálat a nyilvántartásból meg tudja állapítani, hogy az autónak gyárilag más volt a motorszáma. A motor papírja alatt mit értesz? Mert nekem csak egy számlám van a márkaszervíztől, hogy vettem egy bontott motort. Kellene más papír is emellé?
-
Sziasztok! Egy kérdéssel fordulnék hozzátok, hátha járt már valaki hasonló cipőben... A G-s Astrámban ősszel kikönyökölt a hajtókar (hála egy szerelői malőrnek) és motorcserére kényszerűltem. Az új motor típusazonos a kicseréltel (bontott motorról van szó). A motor Angliából érkezett, számlával stb. (szakszervíz intézte). Az okmányirodába bevittem mindent, amit kértek az átíráshoz (eredetvizsga nem kellett). Az átírás meg is történt, kaptam új forgalmit, új törzskönyvet. Most el akarom adni az autót és ugye ehhez kell az eredetvizsgálat. Mikor én vettem, akkor már egyszer le volt "eredetvizsgálva", csak akkor ugye a régi motorszámmal. Az ezzel kapcsolatos kérdésem pedig az lenne, hogy tudja-e valaki, hogy az eredetvizsga során kiderülhet-e, hogy az autóban volt motorcsere? Előre is köszi a segítséget. Üdv, Gergő
-
Sziasztok! Ismét Hozzátok fordulok egy kérdéssel: szeretném kicserélni az égőt a G-s Astrám rekflektor felkapcsolója mögött a műszerfal alatt. Nekem úgy tünik, hogy azt a panelt valahogy le lehet venni külön is (ott a műszerfal világítás szabályzó és a motoros reflektor magasság állító is). De hol találom a csavarokat, amit ki kell csavarnom hozzá? :P Ha bonyolult, akkor ráhagyom a szervízre inkább... Előre is köszi, Üdv, Edgeri
-
Nem járok Mekibe... elvből :D) Tényleg tudnék még mit enni a hónap végén, ha a megvenném. De szerintem pofátlanság egy ilyen feliratért elkérni 2000-et. Egyszerűen nekem annyit nem ér. Szeretem és gondozom is a kocsimat, de megszállott nem vagyok. Bár lehet, hogy ezer más dologra kidobok sokkal több pénzt, ami talán felesleges is, de nekem ez ennyit nem ér. Azért is kérdeztem, hogy tudtok-e egy helyet, ahol esetleg olcsóbb. Egy megoldás még maradt: ezt kérem karácsonyra :D
-
Köszi a válaszokat! Hát igen, nem matrica, hanem valami műanyagféle, ami be van vonva ezüstös festékkel és a hátoldala ragad ;) Pótolni akarom, mert hiányzik :lol: De 2000 pénzt nem ér meg nekem.
-
Sziasztok! Nem tudjátok esetleg, hogy hol lehet G Astrára 'Club' feliratot venni? Mármint az a tapadós izé (matrica?), ami a kocsi oldalán van és mutatja a típust. Sajnos nekem letört és szeretném pótolni. Egy üzletben 2000.- HUF-ért akartak egyet adni... no comment. Ez tényleg ilyen drága??! Tud valaki egy boltot, ahol olcsóbban beszerezhetnék ilyet? Ja és még egy kérdés: G-s Astrára '15-ös dísztárcsa kell ugye? Előre is köszi, Üdv, Gergő
-
Logikus, amit írsz! De asszem megvárom a 90e-s szervízt, addig meg ha megtudok valamit erről az Insp-ről, majd jelzem Nektek is.
-
Akkor ezek szerint nem játszik be a tényleges olajszint, ha 5e km-nél is jelez meg 15e-nél is egy év alatt. Azért gondolom 5e-nél nem eszik annyi olajat, mint pl. 15e-nél nem?
-
Köszi a válaszokat! Időközben rákerestem a neten és találtam egy-két dolgot. Azt olvastam, hogy kizárólag egy belső óra működteti és nem ellenőriz semmit "fizikailag" a kocsi alaktrészei közül. Szóval csak egy figyelmeztetés, hogy itt az ideje költeni a kocsira :lol: Van rá egy trükk, hogy hogyan lehet kiiktatni: Km nullazo benyom es nyomva tart-> gyujtas raad-> vár-> a "INSP" helyett megjelenik: "- - - -"-> km- nullazo elenged -> kész De azért jó lenne tudni, hogy tényleg szükséges-e olajcsere, vagy az egész amolyan figyelmeztető. Mert én pl. 90e km-nél szeretném elvinni átvizsgálásra, de az óra csak 84e-t mutat most (az előző tulaj, mindig előbb szervízelte, mint 15e km, és a sok kis különbségből kijött, hogy 90e helyett 84e-nél vigyem 6 éves átvizsgálásra, viszont a felhívott szervízek 90e-t javasoltak akkor is) és nem szeretném 2x szervízbe vinni a verdát, hanem csak egyszer. Üdv, Edgeri
-
Hali! Köszi, sejtettem, hogy csak a beletőrődés marad. Pontosan az általad említett dolog miatt nem akartam ezért megbontatni a műszerfalat. Csak, hogy megint kérdezzek: ma megjelent ugyanebben a távolságmérőben az alábbi szöveg a motorindításkor: InSP. Ez mi? Vigyem szervízbe? Ez addig ott fog nekem virítani, még szervízben rá nem kötik a gépre? Köszi, Edgeri
-
Sziasztok! Gondoltam ismét megkérdezlek Titeket egy kis problémáról, mert mindig korrekt válaszokat kaptam. Szóval a digitális km óra távolságmérő részében (nem az össz, hanem a mérhető) az utolsó számjegy 1-2 vonalkája nem ég. Pl: hiányzik a 3-as szám alja. Más már tapasztalt ilyet (a kocsi '99es)? Esetleg javítani lehet ezt? Úgy vettem észre, hogy több napos durva eső után kezdte ezt csinálni. Üdv, Edgeri
-
Sziasztok! Elkezdett igen masszívan nyikorogni a vezető ülés a G-s astrámban. Egy-két embertől hallottam, hogy ez típikus astra betegség. Mit lehet ezzel kezdeni? (az elfogadáson kívül ) :( Köszi, Üdv, Edgeri
-
Sziasztok! Köszönöm a segítségeteket! Igazság szerint 2 hete vettem az Astrámat és még nem nagyon tudok ilyen alapokat, meg ez az első kocsim is :D Üdv, Edgeri