Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gogo

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    3
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    posa

Gogo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Leírom a tapasztalataimat, hogy kevesebben kínlódjatok hasonló hibával. Szóval, miután megtaláltam az oktánszámállító mellett a diag. csatlakozót, és az A, és B pontokat rövidre zártam kivillogott: 35, 44, 45. 35=alapjárati motor, 45= dús keverék, 44=szegény keverék. Mi következik ebből? Lambdaszonda hiba. 9500Ft, csere, és minden maradt a régiben: rángat, ereje nincs. Ez után nem volt más ötletem, injektor csere. (4500Ft) És láss csodát, minden megjavult. Az alapj. motort kiszedtem, megtisztítottam, bejárattam, visszaszereltem. Ezt a hibát most is jelzi, nem tudom miért. 2000 alatti fordulaton most is rángat egy kicsit. De ezzel nem tudok mit csinálni. Szóval a szívás az volt, hogy cseréltem szondát, pedig nem kellett volna. Köszönöm a segítséget, tényleg az oktánszámállító mellett van a csati az én autómban. A MAP szezor mit mér, vákuumot?
  2. Köszönöm szépen!
  3. Segítséget kérnék! 9 éve használunk egy Corsa A C12NZ 1,2i motoros autót. Eddig nem volt vele sok problémánk annak ellenére, hogy a sárga lámpa bemelegedés után mindig kigyullad. De ezt már így vettük. De egy ideje egyre jobban rángat. Olvastam, hogy a lambda szonda lehet a ludas. Ahhoz, hogy ki tudjam villogtatni tudnom kéne hol a Multec csatlakozó. De nem találom. A bizt. táblán se. Megmondaná valaki hol lehet? A szerelőm a benzinszűrőt cserélte. ^_^ Persze így sem jó. Köszönöm!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.