Leírom a tapasztalataimat, hogy kevesebben kínlódjatok hasonló hibával. Szóval, miután megtaláltam az oktánszámállító mellett a diag. csatlakozót, és az A, és B pontokat rövidre zártam kivillogott: 35, 44, 45. 35=alapjárati motor, 45= dús keverék, 44=szegény keverék. Mi következik ebből? Lambdaszonda hiba. 9500Ft, csere, és minden maradt a régiben: rángat, ereje nincs. Ez után nem volt más ötletem, injektor csere. (4500Ft) És láss csodát, minden megjavult. Az alapj. motort kiszedtem, megtisztítottam, bejárattam, visszaszereltem. Ezt a hibát most is jelzi, nem tudom miért. 2000 alatti fordulaton most is rángat egy kicsit. De ezzel nem tudok mit csinálni. Szóval a szívás az volt, hogy cseréltem szondát, pedig nem kellett volna. Köszönöm a segítséget, tényleg az oktánszámállító mellett van a csati az én autómban. A MAP szezor mit mér, vákuumot?