Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

vancsi

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    29
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    Astra G Caravan 1.6 8V X16SZR
  • Város
    Szentendre

vancsi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Szia. 1.6 8V 75LE. Ez majdnem ugyanaz, mint az F Astra alap 8 szelepes motorja. Direkt ilyet kerestem vásárláskor, erre mondják hogy elnyűhetetlen, és a legmegbízhatóbb konstrukció. Viszont gyengébb mint a 16V. Valamit valamiért :o
  2. Szia. Még én is új Astra tulaj vagyok, de már sokat olvasgattam utána itt a fórumon is és máshol is. Ahogy látom, a leggyakoribb motorikus jellegű hiba az alapjárat ingadozás, rántgatás, ami AGR (EGR) szelep vagy pillangószelep takarítással jó eséllyel orvosolható. Ha van hibakód, az segíthet első körben behatárolni! Hibakód kiolvasás módjához írd le a pontos motor típust, és az okosok majd megmondják. De én azt javasolnám, hogy használt autó vásárlás után mindenképp vidd el egy szervízbe, cseréljenek olajat / szűrőket / vezérlést (ha szíjas) előélettől függetlenül, és egyúttal mondjanak valamit az alapjáratodra is.
  3. Sziasztok, a stabilizátor összekötő tényleg műanyag? Azt hittem, rosszul látok. Futóműben müanyag alkatrész? Az egyiknek a feje van letörve, és a másik is eléggé lóg. Látok gyárinak nevezett alkatrészeket és utángyártottakat szintén müanyagból 2-8ezer Ft között, és egy helyen találtam acélból, nem is tudom pontosan, 5-7ezer Ft körül valahogy. (plusz rövidítettet ültetett futóműhöz, de az nem játszik) Erősítsetek meg, hogy az acélt rakjam bele, ne a gyári müanyagot... Csere után kell futóművet állíttatni? Köszi!
  4. Opelalkatresz.eu -n 11eFt-ért kínálnak valami utángyártott fényszórót. Van valakinek ilyennel tapasztalata, mennyivel rosszabb mint a Hella? Rosszabbul világít/méretproblémás/vagy csak gyorsabban besárgul? Máshol egyébként 30-40 között láttam fényszórókat. Picit már megfakult / sárgult az enyém felső része, és nem tudom, költsek-e a cseréjére.
  5. Szélvédőmelegítő: vigyázz vele, meg ne deformálódjon/repedjen a műszerfal burkolat ott a közelében. Tavaly télen az előző kocsimmal (Szamara) fújtam a forró levegőt a szélvédőre, mire a műszerfal burkolat kettérepedt a hirtelen hőmérséklet változástól a levegőfúvás helyén. Én inkább beindítom a motort, közben lekaparom a havat/jeget, és megvárom amíg már langyos levegőt tud fújni a szélvédőre, és úgy már nem párásodik, el is lehet indulni.
  6. vancsi

    Astra gyári "HIFI"

    Igen, szerintem fordítva van, mivel nem cseréltem meg a vezetékeket egyik oldalon sem. Viszont nem lett feledékeny a rádióm. Igaz, így gyújtás ráadás/elvétel hatására nem kapcsol be/ki. Este kipróbálom, mi történik ha helyesen kötöm be. Köszi, nem tudtam hogy az Opelben fordítva vannak a vezetékek.
  7. vancsi

    Astra gyári "HIFI"

    Sziasztok. Érdekes tapasztalat: kiszedtem a gyári CAR300 kazettásmagnót, és egy Sony MP3 játszós került a helyére, teljesen gyári ISO csatlakozó bekötéssel (egyik oldalon sem variáltam semmit). Ahogy várható volt, a kocsi kijelzőjének alsó sora eltűnt mikor bekapcsoltam a rádiót. De, néhány alkalom (3-5 indítás és rádió bekapcsolás) után már nem tűnik el az alsó sor a kijelzőről, ugyanúgy mutatja az időt, hőmérsékletet és dátumot, függetlenül attól, hogy a rádió be van-e kapcsolva vagy sem. Persze csak ha rajta vana a gyújtás. Ez normális? :) CD és rádió is jól működik, a csatlakozások rendben csatlakoznak... A kocsi németországi eredetileg, lehet hogy valami "okosabb" szoftver fut benne, ami észreveszi, hogy fölösleges várni az RDS infót a magnótól?
  8. vancsi

    Astra gyári "HIFI"

    Négykezes volt a CAR300 kiszedése. Sony-t kapott. Köszi a tippeket! :)
  9. Tgabika, az ISO csatlakozóban (a tápellátáséban) a kék vezeték (asszem 5-ös lá:) az elektromos antenna vezetéke. Gondolom, ezen látja a kocsi hogy bekapcsoltad a rádiót, és ez alapján kapcsolja ki a kijelző alsó sorát (és írná rá ki az RDS infót). Gondolom, ennek a kiiktatásával békénhagyja a kijelző alsó során a dátumot. De kipróbálom, amint kicseréltem a rádiót és megírom a "gyári hifi" topikba.
  10. vancsi

    Astra gyári "HIFI"

    Asszem értem, az nem volt világos, hogy a szögeknél fogva is húzhatom. Meg a hátsó anyát kell megnéznem. Köszi!
  11. vancsi

    Astra gyári "HIFI"

    Tgabika, erről nem tudtam, lecsekkolom! Köszi! Gyári a rádió, bár az előző tulaj sajátot használt benne, vásárlás előtt rakta nekem vissza ezt. Kézzel csavarható csavart keressek, vagy csavarhúzós?
  12. vancsi

    Astra gyári "HIFI"

    Nyomni is próbáltam hátulról kifelé a rádiót, az alsó tárolózseb helyén keresztül tudtam felnyúlni neki. De nem jött, feszegetni meg nem akarom, gondolom nem az a helyes megoldás :) A szögeket kell valamilyen irányba feszíteni, vagy elég koppanásig feltolni?
  13. vancsi

    Astra gyári "HIFI"

    Sziasztok. Lágymányosi híd környékén nincs véletlenül valaki CAR 300 kiszedő tool tulajdonos? :) 4 szög bedugásával próbálkoztam, de nem jön...
  14. Sziasztok. Belső levegőkeringetés: valóban, ha a szélvédőre van irányítva, akkor nem hajlandó belső keringésre kapcsolni. Ha másik állásban belsőre kapcsolok, akkor tényleg erősebb lesz a légáram. Köszi!
  15. Sziasztok. A belső / külső levegőkeringetés kapcsolómon nem mindig akar kigyulladni a LED ha benyomom. Hogy tudom leellenőrizni a működéstét? Tehát hogy csak a visszajelző LED kontaktos-e, vagy tényleg nem kapcsol? Más: egy háttérizzó ki van égve a középkonzolon, amögött a forgókapcsoló mögött, ami a levegőfúvás helyét választja. Ehhez hozzá lehet férni a magnó / tároló zseb felől, vagy szét kell kapni a középkonzolt? Ennyi gondja van az új kocsinak :) Köszi!
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.