Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

GimBa

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    14
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Székesfehérvár

GimBa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ne haragudj de nem voltam net közelben ezért nem olvastam az üzenetedet. Igazán nagyon kedves vagy, de ez a pénteki időpont nekem nem jó, és most az autó is elég rendesen viselkedik, még tesztelnem kell. Ha a késöbbiek folyamán ismét jelentkezne a probléma megkereshetlek? Üdvözlettel: GimBa
  2. Végulis a trafót annyira nem vettük szemügyre, de ezt holnap pótolni fogom. Az az érdekes, hogy hidegen megy mint az atom. Ez a donor dolog nem is rossz ötlet, csak az a baj , hogy nincs ismerősöm akinek ilyen autója lenne Székesfehérvár környékén.
  3. Köszi. Ki is az a wessz? És hol érem el?
  4. Nem lehet , hogy most is ez a szar?
  5. mi az az "ecu"?
  6. Hát én is pont erről beszélek. Azok a régi szép idők, amikor az F astrámon a szelepcserét, hengerfejezést, szép tavaszi déluténon hobbiból, és élvezettel el lehetett végezni, mindenféle gond nélkül. Célszerszámokat a sufniba vasból legyártottam, stb. stb. stb. Komolyan mondom jobb volt mint egy rossz ba..ás. A mai autóknál lassan a motorháztetőt is szakszervízben nyitják ki.
  7. ezen a tipuson nincsenek gyújtókábelek, a trafóval egybe van öntve a gyertyapipa
  8. milyen kábelekre gondolsz?
  9. Köszi a tippet, igaz nem írtam le,de a gyertyák is tök újak. Valójában a vaterán találtam nagyon olcsón trafót, de ha mégsem az a hiba, akkor a nagyon olcsó is elég drága lesz.
  10. Sziasztok! Opel Astra G 1.6-os autóm van, és a problémám a következő. Hidegen indítva az autót nincs semmi probléma, ahogy melegszik az autó egyszer csak az 1-es henger megáll, ezáltal nincs benne erő, nem gyorsúl és a visszaváltásoknál is nagyon erőtlen. Elvittem szerelőhöz, Ő egy igazi vérbeli öreg szaki sok-sok tapasztalattal. Levettük a gyújtótrafót, kivettük a gyertyákat és az első henger gyertyáján tisztán látszott, hogy nem üzemelt. A gyertyákat más sorrendbe visszarakva elindítottuk az autót, és mint a mérgezet egér elindult. Néhány száz méter megtétele után újra jelentkezett a hiba, újra az 1-es hengeren. Ezek után elvittük diagnosztához, ahol a számítógép kiírta, hogy "gyújtáshiba az egyes hengerben" kérdeztem, ennyi? igen ennyi, volt a válasz. Rendes volt a srác, kimérte a trafót, és mind a négy vezetéken amin lehetett mérni, azonos, a gyár által megadott értéket mért. Hozzátette, lehet ahogy az autó felmelegszik és az alkatrészek tágulnak valahol esetleg áthúz a gyújtás és nem a gyertyára adja le. Megmondom őszintén, hogy nekem ezektől a "lehet"-ektől van tele a t...köm. Valag pénzeket költünk szerelőre, autóra és nincs semmi konkrét diagnózis. Ez a k...va számítógép is minek van, ha csak azt írja ki, hogy "gyújtáshiba", erre magunktól is rájöttünk. Könyen lehet, hogy én vagyok a hülye, vagy a hozzánemértő de szerintem nincs ez így rendbe, főleg, hogy egy szaros trafó 50.000,- forint. Bocs de kissé pipás vagyok. Ha valaki találkozott hasonló hibával és meg tudta oldani, kérem egy pár sorba írja le nekem, nagy segítség lenne. Köszi mindenkinek.
  11. Megtaláltam. Tényleg a motorborítás alatt, jobb oldalon . Azt hiszem a hiba forrása valóban ez a kütyü, kiszereltem, aksiról leteszteltem, és b.....szik működni. További fórumokon olvastam, hogy ha letömítem, illetve átjárhatatlaná teszem a rendszert, eredményt tudok elérni. És valóban, az autó érezhetően frankóbb, de a motorikon így is folyamatosan világít. Ideig óráig jó ez a megoldás, de ha találok pénztárcámnak megfelelő darabot azonnal cserélni fogom. Egyébként nem nagyon érdemes a szétszedésel próbálkozni mert elég kompakt a cucc, cserére van kitalálva, értem ezalatt, hogy minden préselve illetve sütve van rajta.
  12. estére megmondom. Szabad a délutánom, hidd el megtalálom. Képeket már találtam róla, így már tudom mit kell keresni. Egyébiránt köszi szépen a tippet.
  13. Szia Csipike! Hol is találom ezt az EGR szelepet?
  14. Sziasztok ! Nekem jelenleg egy Astra Caravan 1.6 16V autóm van, elötte is astrám volt, de az F szériából. Összeségében nagyon szeretem ezeket az autókat, amire nekem kell, arra kivállóan megfelel. Az utóbbi néhány napban azonban kigyuladt a motort szinbolízáló ikon, és az autó is elég kajlán viselkedik. Hidegen indítva semmi nem jelentkezik, idlul rendesen, van erő is benne, és az ikon sem gyulad fel. Azonban néhány száz méter, esetleg két kilóméter megtétele után, kigyulad az ikon és a gép is veszít az erejéből, nem gyorsúl ugy mint kellene, és olyan visszabuffogós mintha nem menne az összes henger. Én lambda szondára gyanakszom, ézért szét is húztam a csatiját és így is mentem vele egy kört, és a hiba változatlan maradt. Mivel én ugyan szeretek szerelni csak igazából nem túl sokat értek a verdákhoz, ézért messzemenő következtetéseken nem szeretnék levonni. Szeretném megkérni a tapasztaltabb astrásokat, hogy ha hasonló problémával találkoztak, néhány sorban próbáljanak meg segíteni. Köszönettel: GimBa
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.