Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Csabi_dti

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    84
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Tatabánya

Legutóbbi látogatók

1.487 profile views

Csabi_dti's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Hy! Sajnos ezt így nehéz megmondani. Hibakód kiolvasás kéne. :lol:
  2. Hali! Tuti? Én 3 y17dt-t tudok amin tutira tdo-van. 2corsa +1 astra. ill a katalógus is ezt írja: http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=TD025M + http://s270752037.mialojamiento.es/tarifas...-2009%20web.pdf egy kép: http://shop.afterbuy.de/Tueren-Turbo--Turb...a18230212_u917/ :D
  3. 100% hogy nem.Elírás. 2 autóról szedtem már le és mind2őn TDO volt. Az egyik a sajátom 2 éves kora óta nálam. Az ihi a kamrás isuzura való a garett meg a német motorosra. :D itt láthatod is: http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=TD025M
  4. Hali! Mi lett konkrétan a turbóval? Én a gyárimat 30-ért adtam el.Szokott lenni a vaterán 30 körül de most inkább 50e körül vannak. :lol:
  5. Hali! y17dt-n nem garett turbo van hanem TDO. :D
  6. én inkább nem érintenék össze semmit semmivel :D :lol: Vidd inkább el egy hibakód kiolvasásra általában 3-4e ft.
  7. Hali! ennél a csőnél szokott ereszteni: http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://...024&bih=587 itt a csonk és a fém cső csatlakozásnál vagy a csonknál. Nem túl gyakori h hf-es inkább adagoló vagy edu(adagoló vezérlő) szokott tönkremenni. :D
  8. Hali! Érdemes. Amit múltkor ígértem leírást nem felejtettem el ,de eddig nem találtam + a programot. :D
  9. Hali! Ahhoz lehet nagyon kevés lenne a gyári le és nm :D Nem véletlenül került rá ilyen váltó. De ha kapna egy kis izmosítást akkor f@sza lenne :lol:
  10. Sajnos azóta formáznom kellett a vinyót. De megpróbálom megkeresni. Szerintem ha már cseréltél vezérlést akár más autón akkor simán menni fog. Az olajpumpa kerék csavarját én kicsavartam majd féktisztítózás után ilyen folyékony azt hiszem csapágyrögzítővel raktam össze. Amiket ír nyomatékokat annál kb 1,5-2x többre húztam mindent. Ja ha nagyon olajos (az olajpumpa környéke)akkor érdemes jobban szétszedni és valami jobb fajta pasztával összerakni. Sajna ez nálam kimaradt így majd ha jobb idő lesz akkor újra rá akarok nézni. Még valami: a burkolatot óvatosan jól odafigyelve tedd vissza. <_< Nekem ezért is kellett még 1x szétszedni mert melegen beleért a szíj. Elég hülyén van megoldva :D
  11. Hali! Jó kérdés. Én is cseréltem leírás alapján ,de ahogy írta úgy semmi értelme nem volt. (nem ez a leírás volt) Végül érzésre lett megfeszítve aggódtam is h jó lesz-e ,de úgynézki sikerült. <_<
  12. Passz. <_<
  13. Hali! Esetleg turbó? Nézd meg a csöveit. <_<
  14. Hali! pl az olajhűtő ha átenged akkor kerülhet olaj a vízbe. vagy hf probléma :lol: :)
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.