-
Hozzászólások
43 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Stefi00 névjegye
- Születésnap 1988-02-25
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Pécs
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Vectra B 1.6 16V GL Plusz
-
Város
Pécs
Legutóbbi látogatók
973 profile views
Stefi00's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Ma reggel megvolt a benzinszűrő csere meg a gyertyákat is kicseréltem. A benzinszűrőt volt a legnehezebb lecserélnem nem akart egyszerűen lejönni a gyári csatlakozóról a szűrő, de sikerült leszedni <_< Hát tényleg televolt mocsokkal elég piszkos benzin folyt ki belőle és utána is nehezebb volt mint az új. Mondjuk nem is ugyan az a márka volt lehet azért de ha kézzel érzem a súly különbséget akkor az már nem a márka miatt van. Gyertyákat amiket kiszedtem eléggé oda voltak, Bosch volt benne amire azt mondtátok hogy nem valami jó. Kíváncsi leszek hogy milyen változásokat fogok észrevenni vagy hogy mennyire számít hogy új a benzinszűrő meg a gyertya is.
- 5.482 válasz
-
Megvolt a hibakód kiolvasás. Nagyon tuti kis műszerrel csináltak mindent és nagyon segítőkészek voltak, annak ellenére hogy nem olyan jól beszélek Franciául. Először mikor csinált egy diagnosztikát nem hozott semmi hibakódot a motornál csak 3 db régit a légzsáknál az ABS meg rendben volt se régi kód se más. A légzsákos kódokat törölte és újra csinált egy diagnosztikát akkor minden okés volt megint. A légzsákra nem írt semmit se. Letesztelte és tökéletesen működik. Mondja hogy nincs semmi baja a motornak, de én meg mondom neki hogy csak arra csináljon egy diagnosztikát. Megcsinálta és lám hozott egy hibakódot ami a következő P0170=Tüzelőanyag-korrekció (Bank 1) funkció-rendellenesség. Magyarázta hogy mi is a baj, de én meg csak néztem aztán elmagyarázta másképp és megértettem hogy az autó nem kap megfelelően üzemanyagot néha, és hogy ki kéne cserélni az üzemanyag szűrőt. Utána beindította a motort és megnézte az élő adatokat és minden rendbe volt, csak ez az egy dolog nem. Megkérdezte hogy tud e még segíteni valamiben mondtam hogy nem és akkor összepakolt és mondta hogy menjek be az irodába és jön oda. Kinyomtatta a bizonylatot és a hibakód listát és bekarikázta hogy mi is volt a baj. Kértem még egy üzemanyagszűrűt odaadta és elköszönt. Nagyon sokan voltak még rajtam kívül szóval sok dolguk volt. Vettem még a gyertyákat is NGK-t meg még gyertyakulcsot is mert nincs. Holnap majd kicserélem a szűrőt is meg a gyertyákat is. Remélem megoldódik minden. Amúgy észrevettem hogy megnőtt a fogyasztásom is eddig volt 6,3-6,8 közt most meg volt 7,8-8,3 közt. Szerintem ezek a dolgok befolyásolták azt is. Majd meglátom hogy mi fog változni.
- 5.482 válasz
-
Én nem nagyon tudom hogy mi az a AGR szelep, mi a funkciója meg hogy hol is van. De igazából nekem nincs sok időm a találgatásra, meg hiba keresgélésre, mert 2 hét múlva ilyenkor már úton leszek hazafelé ami 2200 km és nem szeretném hogy legyen valami az autóval útközben. Eddig 3x villant fel a diagnosztikai lámpa egy rövid időre és utána el is aludt pár perc múlva. Ebből gondolom hogy nem nagy a baj de szeretnék biztos lenni, és még abban is biztos vagyok hogy van hibakód mert eltárolja tudtommal. Ha tudom mi volt a baj vagy mi a hibakód akkor már okosabb leszek és zi s többet tudtok segíteni <_< Aminek eddig is mindig hálás voltam :D
- 5.482 válasz
-
Köszönöm én is ezt a segítséget, szerintem minden képen kifogom cserélni mert azt se tudom hogy milyen az állapota azt se hogy milyen a márka és legfőként azt nem tudom hogy mikor lett cserélve. Mondjuk még egy gyertya kulcs sincs nálam azt is venni kell de az nem számít 4€-ért lehet már kapni. És jó ha van ilyen hosszú úton az embernél. Majd holnap remélem hogy okosabb leszek hogy mi volt a baj. Remélem nem nagy a gond :D És mindenképp mesélek.
- 5.482 válasz
-
Csak azért nem mert hiába próbáltam egyszerűen nem hogy villogna a diagnosztikai lámpa hanem elalszik, és semmire se reagál. De ha van tipp hogy mit csináljak vele akkor várom <_<
- 5.482 válasz
-
Ma este elmentem meló után egy szervizbe kérni időpontot, péntek délután 4-re kaptam is. Megkérdeztem hogy mennyibe fog kerülni a hibakód kiolvasás és mondta a srác hogy 29€ (7830 Ft) Hát nem tartom vészesen drágának de az 1000Ft.nál jóval több. De inkább megnézetem hogy mi volt az minthogy történjen valami. Néztem még gyertyákat is mert mióta nálam van még nem lett cserélve és kitudja hogy előtte mikor lett. 25€ (6750 FT) NGK kétpólusú 4 db. Kinek mi a véleménye megéri kicserélni vagy nem?
- 5.482 válasz
-
Itt kint Franciába apám Renault-át márkaszerviz csinálta, 1 év garanciát is vállaltak a szerelésre, az alkatrészre meg a gyártó 2 évet. Igaz hogy majd egy hétig volt ott az autó de akkor nem tudtunk mást csinálni, december volt és kellet volna hazajönni. Szerintem az itteni keresetet nézve nem volt drága, és jó munkát végeztek. Azóta semmi baj "kopp-kopp-kopp"! Majd mesélek hogy mi volt, érdekel nagyon.
- 5.482 válasz
-
Szerintem ez lesz péntek délután. Úgyis csak délig dolgozok és a melóhelytől nemmesze van egy Opel szerviz, arra gondoltam hogy oda elviszem. Igazából március 11-én megyek vissza Magyarországra szóval lehet addig keresek inkább egy normális szerelőt, mert a márkaszerviz az szerintem itt is rohadt drága. De így meg nem merek hazaindulni, mert autópályán lerobbanni az nagyon szar.
- 5.482 válasz
-
Ma reggel melóba menet közben előztem, még nem volt nagyon bemelegedve a motor és elpörgettem vagy 4 ezer-ig. És utána meg szépen felkapcsolgattam 5-ig. És egy 100-as tempóba mentem tovább. Az előzés után kb 2-3 perccel később felvillant a motordiagnosztikai lámpa. 2 percig világított aztán megint elaludt utána nemsokkal megint felgyulladt és megint elaludt. Kérdésem az lenne hogy mi lehet ez? Tavaly augusztusban ugyan ez volt akkor lambdaszonda csere lett, de nem hiszem hogy 6000 km elteltével megint cserélni kéne. Érdekes mert januárban mikor jöttem kifelé Franciába (ott dolgozok, és először jöttem ki a Vekivel akkor is ugyan ez volt csak akkor 150-es tartós tempónál) Akkor megálltam vártam egy picit aztán mentem tovább utána 800 km-en keresztül nem volt semmi. A 2200 Km es úton 2x villant fel. Vajon mi lehet ez? És mért csak időközönként? Este mikor jöttem haza akkor semmi nemvolt. Esetleg hogy tudnám megnézni hogy mi a hibakód? Mert próbáltam kivillogtatni de nem hogy villogna de még el is alszik a motordiagnosztikai lámpa.
- 5.482 válasz
-
Tegnap délután szerettem volna megnézni hogy ír e valami hibakódot a Veci. Ugyan úgy mint ahogy a leírásban van rövidre kötöttem a az 5-6 pontot de akkor nem hogy villogott volna a motordiagnosztikai lámpa hanem elaludt. Ilyenkor mit tudok csinálni? A motorkód X16XEL és 96-os évjárat. Esetleg valamit nem jól csináltam? A másik az hogy érdekes módon tegnap mikor elmentem kirándulna mert szép idő volt, megálltam addig szólt a zene , sétáltunk meg elvoltunk mikor indultunk haza észrevettem hogy nem szól a zene, pedig kellet volna. Próbálom a magnó boakapcsológombjával bekapcsolni de semmi. Félreállok leállítom a motort újraindítom de semmi. Leállítom ismét és csak a magnó állásba tekertem a kulcsot és bekapcsol a magnó szól a zene, de mikor áttekertem gyújtásra abban a pillanatban se kép se hang. Semmi. Nézek hogy mi van. Nem foglalkoztam vele és elmentem haza. Otthon egyből megnéztem a biztosíték táblát de nem láttam biztosítékot rossznak. Bezártam az autót és bementem. Aztán valamiért este kimentem valamiért az autóba és megnéztem ráadtam a gyújtást és lám működik a rádió. Beindítom a motort is és akkor is szól. Hát mondom ez meghülyült <_< Azóta szól és semmi baj. Viszont ma nem akart lezárni a bal első ajtóm, hiába nyomtam meg a központízár gombját megint újból visszanyitotta az autó összes ajtaját. Kinyitottam az ajtót ismét becsuktam, ugyan ez. Aztán megmozgattam az ajtónál a kábelköteget becsuktam és lám működik ismét. Valószínű hogy csere az összes kábel mert néha nem szokott szólni a hangszóró se ezért gondoltam arra hogy ez a baj. Örülök neki nagyon :S
- 5.482 válasz
-
Hát igazából állóhelyzetben veszi nehezen, általában megpróbálom betenni egyesbe nem megy, kiveszem aztán újra megpróbálom és akkor összejön, de ez se mindig van mikor csak harmadszorra. Ez elég rossz tud lenni és zavaró. Meg főleg lassú gurulásnál mikor azért az egyes kellene, de azt én is úgy szoktam megoldani hogy csúsztatott kuplunggal kettesben. Szóval azt mondjátok hogy egy olajcsere nem segítene? Akkor ne is próbáljuk meg? Igazából a Veki előző tulaja cserélt benne olajat vagy 20 ezer km-el ezelőtt. Azt meg hogy nagy a váltókar játéka hogyan értsem? Ha üresben van akkor nagyon mozog vagy ha sebességben van akkor mennyire mozog?
-
Nekem az egyes meg a kettes sebességet szokta nehezen venni. A kettest nagyon ritka hogy nem akarja venni de az inkább hideg motornál van. Viszont az egyest az 10 alkalomból 1 amikor könnyen veszi. Ez nagyon idegesít főleg mikor nem én vezetem az autóm és a vezető meg csak erővel de akkor is beteszi. Ez átlagban apám szokott lenni, de hála nem vezeti sokszor. Ezzel a jelenséggel mit lehetne tenni hogy megszűnjön mert nagyon zavar és azt se szeretném hogy tönkremenjen. Ha zsugorcsöves megoldás jó akkor honnan tudok szerezni ekkora átmérőt és hogyan tudom kiszedni a váltókart? Esetleg egy váltó olaj csere nem oldaná meg?
-
Köszönöm a segítséget akkor ez a kérdés kilőve mert én sem születtem egy magas embernek a 167 cm-el. Még egyszer köszönöm mindenkinek aki hozzászólt.
-
Hali mindenkinek! Egy olyan kérdésem lenne hogy akinek van gyári kartámasz az autójában az mennyire tudja használni? Mennyire van jó helyen? Mert szeretnék egy gyárit tenni utólagosan a Vecibe de azért érdekelne hogy mennyire éri meg. Ezt azért is kérdem mert apám Lagunájában van és az pont jó helyen van és sokat használjuk mert főleg hosszú távokra járunk az autóval, főleg most mert felváltva megyünk az autókkal Franciaországba dolgozni 2200 Km-re. Véleményeket várok és köszönöm a segítséget.
-
Én tegnap délután csináltam meg, mert nekem is zizgett meg rezgett és nagyon zavaró volt. Főleg mikor be lett csukva az ajtó, az egyszerűen szörnyű volt. Leszedés megcsinálás összerakás kb 2 óra munka volt. Nekem 5 ajtós a veci és szerintem azt könnyebb megcsinálni mert simán kitudtam csúsztatni a tetőkárpitot a csomagtartó ajtón. Én melóhelyemről hoztam 5cm széles polifón szalagot aminek az egyik fele ragasztós, és bivaly erős. Gondolt az biztos jó lesz. Miután szétszedtem nekem is hasonló volt a helyzet mint nálad, csak nálam mind a két merevítő elvolt válva a tetőtől, és nem tudom hogy másnál is e ilyen az autó de nekem semmi szigetelés nemvolt a tetőn. Hát az egész tetőt telibe ragasztottam ezzel a szalaggal. A merevítők alá meg becsúsztattam és utána húztam le a ragasztós feléről a szalagot. Teljesen jó megoldás szerintem mind a kettő. A végeredmény tökéletes lett, és szerintem nyáron se lesz olyan meleg. Akinek hasonló a gondja nyugodtan csinálja meg nem nehéz meló. Még annyit hozzáfűznék hogy a tetőkárpitot ne piszkos kézzel fogjátok meg mert csúnya nyomokat tud hagyni.