Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

LallR

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    7
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

LallR névjegye

  • Születésnap 1991-05-17

Elérhetőség

  • MSN
    m.lala01@hotmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Bicske

MOTE klubkártya

  • Város
    Bicske

Legutóbbi látogatók

773 profile views

LallR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. 42-es hibakód: Nincs elektronikus gyújtásállítás Az érdekel, hogy mit kellene ellenőrizzek és pontosan mekkora a baj. :rolleyes: Köszönöm!
  2. A szintjeladónak semmi baja. Hibakeresés gyanánt elkezdtem a gyújtáskábelek ellenállását mérni. Meglepett, hogy az egyik kábel nem mutatott semmit, ergo halott <_< . Ismerőstől kértem egy kölcsönkábelt. Azóta nem észleltem ingadozást a ford.számban :) , de nem örülök előre...adok neki egy kis időt -_- Be kell újítanom, egy kábelkészletet :rolleyes:
  3. Remélem én vagyok az egyik szerencsés, akinek működik :rolleyes:
  4. Benzinszűrőt nem cseréltem még, kb 4 hónapja van nálam az autó. Diagnosztikát itthon végeztem, ahogy a kézikönyvben van írva, A meg B összeköt és villogtatás, ekkor jött ki a 13-as kód ami azt mutatja, hogy a nincs fesz.változása a szondának. Utángyári szonda került bele. Elektromos gondokat meg akkor inkább szakemberre bízom, nem akarok nagyobb balhét. :rolleyes:
  5. Hi! Igen, én hívtalak. -_- Köszönöm, de már szereztem egy Boscht, délelőtt be is szereltem és szépen tölt :D
  6. Hello! Köszi :rolleyes:, megnézem, hátha ez a probléma.
  7. Üdv. mindenkinek! Új vagyok még a fórumon, olvasgattam és úgy gondolom ti, akik szakértők vagytok tudnátok segíteni nekem. Van egy 92-es astrám 1.6i C16NZ. A probléma a következő: fordulatszámmérő-óra mutatója ugrál. 800-5000 U/min. , viszont a motor nem pörög fel, menet közben csak rángat. Megtisztítottam az alapjárati motort és a gyújtáselosztó fedelét Volt motordiagnosztika: hibának kidobta a lambdaszondát. azt ki is cseréltem egy újra, aztán még egy diagnosztika és a szondát már nem írta ki hibának, viszont a probléma továbbra is fenn áll. Lehet hogy a régi szonda értékeit használja fel az ECU? Ha igen, csak szervízben tudom ezt az értéket törölni, vagy van valami "sufnis" módja is, hogy itthon ingyen csinálhatom meg? Érdekesség: Amikor szinte porzik a benzintank, ugrál a mutató. Amikor tankolok bele legalább 10 litert, a hiba mintha nem is létezne. Lehetséges, hogy szutykos a tank??? Nem szeretnék szervízbe járkálni, hogy azt mondják, cseréljük ki ezt-azt és akkor jó lesz, aztán meg semmi változás, mert az rengeteg pénz. Bármilyen észrevételt segítséget előre is köszönök! :rolleyes:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.