
thebest00
Fórumlakó-
Hozzászólások
15 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Erdély
MOTE klubkártya
-
Város
Nem adom meg.
thebest00's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok!, jó az olajszintem, de alacsony fordulaton mégis pislog kb 1200/perc alatt az olajlámpa. Főleg terhelés alatt, mikor utánfutóval indulok vagy hegyre. Néha pár másodpercig folyamatosan ég is ilyenkor. Mi lehet a gond? C16NZ-ről van szó
-
Mi okozhtja azt, hogy be akarom gyújtani az autót, 6-10 mp önindítózás után berobban nehézkesen, s kb 1-2 másodpercig ugy kb vhol 400 és 600 fordulat/perc között jár majd lefullad?
-
Újan elég drága, talán Bárdi Autónál vagy Unix Autónál kapsz de 25.000 Ft-on alúl ne is reméld... Bontóban biztosan kapsz, de általában nem szivesen adják külön, inkább rád sózzák valamilyen dumával az egész szelepházat, potméterrel, nyomásszabályzóval, alapjárati motorral együtt, amit így együtt ugyancsak nem igazán adnak 25.000 alatt... Ha mákod van megkapod külön használtan 10.000-15.000ért! Olyasmi az ára! :D
-
Elméletileg úgy kell működjön, hogy alapjáraton nem ad ki semmi benzint a befecskendező szelep, gázadásra nyit és ha jól tudom 2 vagy 3 lyuk van az alján azon spriccel kifele a benzin 2 vagy 3 ágban, e maitt látszik ugy h egy vékony filmrétegben folyik le a torkon ami igy is kell legy mivel ez a normális. Ha túl dús a keveréked és amiatt fullad akkor azt kikellene jelezze a lambda. Érdekelne, hogy hirtelen gázra fullad vagy ha nagyon lassan finoman nyomod egyre jobban akkor is?
-
Mi a teendő az AGR szelep feszültség túl alacsony hibakód esetén, nincs lefalazva. Meg honnan vesz ilyeneket mikor az AGR-em nem is elektromos? Vagy h.Lye vagyok vagy valamit elnéztem. Valaki segítsen!!!
-
Amire gondolsz én azt három néven ismerem, amennyi hely annyi féle képpen mondják: üzemanyag fúvóka, befecskendező szelep, központi injektor/injektor. Tudtommal a normális neve befecskendező szelep.
-
C16NZ visszapukizik a karbiba , vagyis a befecskendezőházba hirtelen gáznál egyet lő. Mi okozhatja? Még lenne egy kérdésem: hol találok leírást arra, hogy hogyan tudom stroboszkóppal beállítani a gyújtást? vagy valaki letudná írni ezt nekem pontosan, hogy hogyan kell? (C16NZ)
-
Mostmár nem idézek :rolleyes: a lényeg, a lényeg, hogy kiszedtem a gyujtásmodult, megnéztem, hogy mi fán terem s mikor visszaraktam indult is, lehet vmi nem érintkezett <_< szóval köszönöm a gyors választ!
-
Hirtelen jött probléma!(C16NZ) Valami miatt nincsen szikra a gyertyákon, egyiken se... tegnap este még használtam az autót, ma délután meg mikor akartam vele indulni, azt mondta mint Katona József babi néninek, hogy csőőő... Levettem a gyújtáselosztófedelet, kitakarítottam, mindent rendben találtam, de az autó nem indul, az önindító hajtja rendesen de semmi, üzemanyagot is kap. Mi lehet a probléma? Mit érdemes megpiszkáljak? Nem hiszem, hogy olyan komoly legyen, remélem házilag is orvosolható.
-
Sziasztok! C16NZ motorkódú F astrámnak van egy olyan problémája, hogy nem tartja az alapjáratot, van mikor gyújtás után egyből 2-3 ezerről indul az alapjárat, majd szép lassan lemegy 500-600-ig és ott lefullad. 2500 fordulat alatt nincs ereje a motornak, hirtelen vagy nagyobb gázadásra 2500-3000 alatt egyből rángatni kezd. Néha gázadáskor hallok egy halk pukkanást a befecskendező ház( vagy karbi szerűság ) felől. A fordulatszámmérőm fel-fel ugrik tetszőlegesen, akár 4000-6000ig is , pedig ténylegesen nem változik a fordulat, ilyenkor is enyhén rángatni kezd. Mi vagy mik okozhatják ezeket a problémákat?