Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

judyka

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    8
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

MOTE klubkártya

  • Város
    Budapest

judyka's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. 2006-os H Astrám van. 2010 Augusztusában CIM modult cseréltek benne, mert a kürt időszakosan nem szólt, majd a légzsák visszajelző jelzett folyamatosan. Az utóbbi hetekben megint elkezdett vacakolni a kürt. Hol szólt, hol nem, ami azért nagyon idegesítő, főleg mikor a mellettem levő sávból éppen nekem akarnak jönni. Szóval újra vinném szervízben, de nem szeretnék mégegy CIM cserét 50 ezer forintért. Esetleg ötlet, hogy mi lehet még? Köszönöm előre is! Üdv.
  2. :wacko: Persze, az elektronikát szeretjük. Inkább azt nehezményezem, hogy a régimódi hibakeresés helyett a számítógépes diagnosztikára támaszkodnak a szervizek, és meg sem próbálnak rájönni, hogy mi okozza a hibát, rögtön új alkatrészre kell cserélni, ami aranyárban van. Egyébként a szervíz munkafelvelő egyértelműen kijelentette, hogy a modul tönkrement. Mikor kérdeztem, hogy lehet hogy egyszer jelez máskor meg nem, valamit magyarázott, ami zavaros volt, és nem győzőtt meg. Aztán ma mikor felhívtam és mondtam, hogy az állítólag tönkrement modul, 3 napja hibátlanul működik, megint süketelt valamit. Őszintén szólva, ezzel a szervizzel ez már a második eset 1 hónapon belül. 3 hete valami szimeringet cseréltek 20ezerért, mert valahol szökött az olaj, és folyamatosan visszajelzett a károsanyag-kibocsátás visszajelző lámpa, később a motorolajnyomás-visszajelző is csatlakozott. Akkor is a számítógépük megmondta a tutit. 20ezerért kicserélték, a kontroll lámpák már nem jeleznek, viszont az olaj továbbra is fogy. Na mindegy. Meglátjuk mi lesz a légzsák-visszajelzéssel, és ahogy mondtad, most már legalább tudjuk mit kell cserélni. :wacko: Üdv. Judit
  3. Sziasztok! Nagyon köszönöm a hozzászólásokat, tanácsokat. Megpróbálkozom Marczeeee ötletével, hátha... Mégegy kérdésem lenne, elképzelhető, hogy a számítógépes hibakód olvasás téved? Úgy értem, hogy lehet, hogy amire egyszer azt mondják, hogy vége, bedöglött, az most egyszerre életre kel. Ezek szerint a számítógépes diagnosztika nem megbízható ? Mégegyszer köszönöm! Üdv, Judit
  4. Sziasztok! Újabb dilemma, péntek délután óta egyszer sem villant ki a légzsák visszajelző. Lehet, hogy hülyeség amit írok, de azért megosztom veletek. Munkahelyem közelében leparkoltam, de nem tudtam bezárni távirányítóval az ajtókat. Egy trafóház vagy mi mellett álltam meg. Mivel máskor is volt ilyen hogy trafóház mellett nem működött, inkább átparkoltam. Ott már be tudtam zárni az ajtót. Aztán délután miután elindultam nem maradt égve a légzsák lámpa és azóta egyszer sem villant ki, vagy marad égve. Nem értem!!! Ha számítógéppel rácsatlakoztak és azt mondták, hogy elromlott a CIM modul, akkor hogy-hogy most jó??? 50ezer forintot nem adnék ki egy jó alkatrész cseréjére. Minden esetre most várok, mi lesz a héten. Esetleg hasonló esemény nálatok? Üdv, Judit
  5. Szia! Ezek szerint nem egyedi eset. Lehet, hogy kezdek paranoiás lenni. Amúgy az alkatrészre állítólag kell várni néhány hetet, mert Európa szerte 1500-an várnak CIM Modulra. Nem semmi. Köszi, Judit
  6. Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Nem egészen 4 éves H Astra. Másfél hónapja voltam 100ezres szervízen. Akkor volt egy futómű-beállítás is. 2 hete voltam vele szervízben, mivel folyamatosan égett a károsanyag-kibocsátás kontroll lámpa, majd később az olajnyomás-visszajelző is ki-kivillant. Némi olajfogyást valóban észleltünk, de nem volt vészes, és több mint fele volt az olajszint. Akkor kicseréltek valami szimeringet (bocsánat a pongyola fogalmazásért). Másnap indítás után égve maradt a légzsák kontroll lámpa a műszerfalon. Mivel akkor utaztunk el 2 hétre, nem tudtam már a szervízbe visszamenni. Azóta szinte minden első indításnál égve maradt, de ha pl. piros lámpánál leállítottam a motort, majd néhány másodperc után vissza, akkor volt, hogy nem gyulladt ki. Hosszabb út után tegnap pl. egy nagyobb kanyar után gyulladt ki. Ma elvittem a szervízbe, rácsatlakoztak számítógéppel, és azt mondták, hogy a CIM modul ment tönkre, cserélni kell, ami 40ezer (alkatrész) + 10e (munkadíj)-ba fog kerülni. Kérdeztem, hogy nem lehet-e összefüggés a két héttel ezelőtti szereléssel, de azt mondták semmi köze hozzá. 4 éve mindig ehhez a szervízhez viszem, lehet, hogy érdemes lenne máshol is megmutatni? Sajnos bennem megfordult, hogy miért pont a két héttel ezelőtti szerelés után kezdődött a probléma, előtte sosem volt. Nem lehet valami összefüggés? Esetleg ötlet, hogy mitől romolhatott el? Elnézést a hosszas leírásért, de 50ezer forint elég durva, főleg a 2 héttel ezelőtti 20ezer után. Előre is köszönök minden hozzászólást. Üdv, Judit
  7. Köszönöm a választ, remélem, hogy csak az utóbbi, bár az hogy a kipufogógáz visszajelző is ég mellette kicsit aggaszt.
  8. Hello, nagyon sürgősen tanácsra lenne szükségem. 2006-os H Astra, 1,4 es benzines. Folyamatosan Opel márkaszervizben szervizelve. Legutóbb 6 hete 107ezres nagy szervizen voltunk. Férjem munkaeszköze, minden héten Budapest-Bécs-Budapest. A hétvégén indítás után folyamatosan 1-2 percig visszajelzett a Kipufogógáz-kibocsátás jelzés. Tegnap indítás után kb. 1 percig visszajelzett a motorolajnyomás jelző az előbb említett Kipufogógáz-kibocsátás jelzéssel együtt, majd kialudt. Azóta figyeltem, nem minden indításnál, de gyakran megismétlődik a fenti. Szervízzel beszéltem, komolyan rám ilyesztettek, pedig jövő héten hosszabb útra készülünk vele. A leírtak alapján komoly lehet a gond? Ha igen, nem kellett volna valamit észrevenni a szervíznél? Már arra is gyanakodom, hogy esetleg nem az előírt olajat teszik bele emiatt van a baj. Mit gondoltok? Előre is köszönöm.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.