
Sanyo
Fórumlakó-
Hozzászólások
23 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Sanyo névjegye
- Születésnap 1968-05-13
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Lakhely
Pécs
Sanyo's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Nekem is ez volt, de most a melegebb időben elmúlt (az enyém amúgy G Astra). Bár nem biztos, hogy összefügg a hőmérséklettel, viszont nálam csak bekapcsolt indexel csinálta. Nem túl zavaró, csak idegesít nehogy valami komolyabb hiba legyen a vége. Mert most még garis, de amilyen szerencsém van, tuti, hogy amikor lejár, akkor fog bekrepálni valami. :blink:
-
Sajnos ez a jelenség nálam is elő szokott jönni, viszont nálam csak a hátsó futómű felől jön a hang. Eddig én is a lengéscsillapítóra gondoltam, de akkor lehet, hogy nem is az okozza? :rolleyes: A hideg valóban előhozza a jelenséget, de nekem akkor is előjött, amikor túl keményre (2.4) fújtam a gumikat. Akkor el is mentem beméretni a lengéscsillapítókat és éppen a határérték minimumánál voltak. Amikor le lettek engedve a gumik normál értékre, akkor már középértéket mutatott a műszer.
-
Lehet, hogy hülye kérdés, de +5 fok alatt akkor sem kapcsol be a klíma, ha melegre állítod a hőfokot? (mert ugye nem csak hűteni lehet vele, hanem fűteni is)
-
Szerintem a leghidegebb időszakban 8.5 l-ig el fog menni. Télen sokat számít az, hogy milyen sűrűn mész rövid útszakaszokon. Igazi hidegben 5-10 km után kezd üzemi hőfokon dolgozni a motor.
- 5.469 válasz
-
Ez az akksi kérdés érdekes. Az előző autómban 2,5 éves korában kimúlt a gyári akku (Varta, mint az Opelban), azután a Perion 5 évig bírta, még azzal adtam el. Sokat számít, hogy mennyire van terhelve, a túltöltés illetve a túlzott lemerülés nem használ neki. A zárt rendszert a szerelő úgy értette, hogy gondozásmentes, tehát nem kell utántölteni a folyadékot. Egyébként szerintem egy tapasztaltabb vezető már jó pár nappal előbb észreveszi, ha az akku kezd kimúlni.
-
Üdv! Ez már így is nagyon jó! :D Elméletileg 8-10 ezer km megtétele után még javulhat egy pár tizedet, de... - ha klímás, és használod is, akkor még rátehetsz egy fél litert - szerintem nem mindig fogod ilyen finoman vezetni, szerintem... Elégedj meg ezzel a fogyival, hidd el, ennél kevesebbet már nem tud fogyasztani, az enyém többet fogyaszt. :D Sok szerencsét a géphez.
- 5.469 válasz
-
Ha jól tudom, ezeknél a motoroknál jellemző az AGR szelep koszolódása. A hibák egy része is erre utal. Nem tudom, idáig mit néztek meg rajta a szervizekben? Ez csak egy tipp, de vannak itt nálam sokkal hozzáértőbbek is :(
- 5.469 válasz
-
Szerintem az 1.4 és az 1.2 ecotec motor közül bármelyik megfelelő egy családi használatú járműbe. A tapasztalatok alapján a teljesítmény- és fogyasztásbeli különbség sem jelentős, sőt ... Bár én egy kicsit elfogult vagyok. ;) Ha megnézed a fogyasztás és a menetteljesítmények topicot, akkor láthatod, hogy a két motor közötti különbség gépjárművenként, egyedileg változik. Ha kifogod, lehet hogy az 1.2-es jobb lesz, mint az 1.4. Az 1.2-es vezérműláncos, az újabb változatokban nincs AGR szelep, ami sok bosszúságot tud okozni. Az olajfogyasztás nálam = 0. Ezek az 1.2 mellett szólnak, a nagyobb teljesítmény az 1.4 mellett. De ezt írja le valaki más, akinek ilyen van. Egyébként a melóhelyen 1.6 8V motoros kombi G Astrát használok. A teljesítménye ennek lényegesen jobb, de az olajfogyasztás költségeit nem szeretném állni. :?
-
Azért nem semmi a különbség ! 160 - 3800 ill. az 1.2-es 5000 Bár ha jól tudom a tiéd 1.8-as
-
Nemrég mértem a gépem végsebességét: sík úton 180 km/h a max., kis lejtőn 185-öt vitte három személlyel, teli csomagtartóval. Fordulatszám adatok 5.-ben: 110 - 3400 120 - 3750 130 - 4000 140 - 4400 150 - 4700 160 - 5000 Sajnos a végén már nem néztem. Vélemények?
-
Hi! Van egy friss fogyasztási adatom. gépsárkány: 1.2 16V motor, eddig megtett km: 8500 útvonal hossza: 1100 km útvonal típ: autópálya-autóút 75%, kanyargós hegyi utak 20%, város 5% autópályán a sebesség 130-180 között klíma használat 65 %-os terhelés: 3 fő, csomagtartó full-on Átlagfogyasztás: 6.5 l Szerintem jó, mert nem kíméltem a gépet. ...Szerintem...
- 5.469 válasz
-
Nem rossz, nem rossz, de a kettő közül valamelyik nem reális. Ekkora változás nem lehet két egymást követő tankolás között, ha nagyjából azonosak a körülmények. Bár nem írtad, hogy van-e klímád és azt használtad-e vagy sem? Szerintem pont a kettő közti érték lehet a valós fogyi (7.0 l). Amúgy ez finomodhat, csak kell még kb. 10.000 kilométer a gépbe. ;)
- 5.469 válasz
-
Kori! Ez nagyon jó, meg szép is, sőt szerintem mindannyiunkat érdekel, csak ... ebből mit lehet kivenni? :lol: Nem tudod használhatóbban feltenni? Előre is köszi! Üdv.: Sanyo
-
Hi! Az enyémben elől csak hűtője van a klímának, de úgy tudom, hogy a régebbiekben még egy plusz ventillátor is van.
-
Sziasztok! Ma volt az autóm az első szervízen, kombinálva a másik topicban említett vezérműlánc cserével. A motorolajat (Opel szintetikus 5-30 W) vittem, mást nem. Így a komplett szervízdíj 10.600.- Ft volt. Eléggé meglepődtem, mert többre számítottam legalább egy ötössel. Szerintem nagyon korrekt volt!