Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tancos

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    28
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Tancos névjegye

  • Születésnap 1977-10-29

Elérhetőség

  • MSN
    tancos@hotmail.com

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Vác

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    '94-es Astra F Caravan Bordo
  • Város
    Vác

Tancos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Megnéztem, Ő lenne az? olajgomba ? olajgomba? olajgomba? Milyet érdemes venni hozzá? (Márka)
  2. Tancos

    Karosszéria

    Nekem is sikerült eldurrantani az övfeszítőt. Nehezen mozgott az ülésem, kiszedtem, WD 40 és egyéb kencefincék, de egy ponton nagyon ragadt. Hát az erőhöz folyamodtam. ez annyira sikerült, hogy berobban t a patron és eldobtam az ülést. Azóta így furikázok, de az ülés úgy mozog mint kés a vajban.
  3. Köszi az ötletet, legalább megnézem van-e javítanivaló alul.
  4. Sziasztok Lehet hogy furának tünik, de számomra egy kicsit szokatlan és ezért kérek tanácsot. Múlt héten tettem-vette egy kicsit a kocsi körül(gyertya-, kartelgázcső ,fütőradiátor csere, kutyacsont, stb.) Gondoltam megnézem az olajat, egész jó állapotban van és a nivó pálca negyedén volt. Töltötem utána, hogy fél és háromnegyed között legyen. Pár nap múlva vetem észre, mikor gyújtásra tekerem a kocsikulcsot, hogy az "olajnyomást hibát" jelző kontrol lámpa nem világit. Most szedtem szét a müszerfalat, és az izzó hibátlan, de azért a kontakthiba elkerülése végett kicseréltem. Régebben mikor inditoztam az alább lámpák világitottak: - kézifék, - Motorhiba jelző, - "olajnyomás jelző" (olajkannás piros) - töltés. Csütörtökön volt, hogy kb 3-5 mp-re felvillant a hibajelző lámpám 90km/h-nál. Semmi rángatás, vagy a megszokotnál eltérő nem volt tapasztalható, de azért azonnal kivettem üresbe és gurultam. kb 10 km után mikor megérkeztem a célhelyre megnéztem, az olaj rendben volt. Azóta nem fordult elő. Van valakinek valami ötlete, hogy mit kellene megnéznem? ja és hol?
  5. Tancos

    Karosszéria

    A 10 cm-es darab miatt érdemes az egészet kicserélni, vagy az a kasznitőmitőt vegyek, amúgy az micsoda, a "púrhab egyik fajtálya" :D))
  6. Tancos

    Karosszéria

    mennyiben fájt a cser? Nekem a bal hátsó kerél elött van egy 10 cm-es problémám a küszöbbel.
  7. Tancos

    Motor

    Most cseréltem ki a két pólusú NGK gyertyákat a kocsiban, egy pólusú BOSH-ra. Azóta 2-ben alapjáraton nem rángat csak 3 és 4-ben 2000 fordulat alatt. Amikor motorféken vagyok és lelassulok és 1500-as fordulaton haladok. Unix-ban a haver mondta: - olyan hogy eredeti GM gyertyák már nincsenek, kinai változat van amin rajta van a GM embléma. Azoknál az a gond, ha elhasználódik és nem cseréled ki időben akkor a kerámia beleesik a dugatyúkhoz és lakottttttt. Nem tudom, hogy mennyire igaz, mindenesetre a bosh-t választottam inkább. a 4 db gyertya 2700 volt.
  8. Sziasztok Végre nekiestem a kocsinak. Kicseréltem egy-két dolgot. - gyertya csere, - kutyacsont csere mindkét oldalt elöl, - fáktárcsa karbantartás, - Kartelgázcső csere, - Fütőradiátor csere, - Felszedtem a szivacsokat a két első ülésnél, hát folyt belőle a viz most nedvszivóval alátámasztva, stb. Egy élmény volt.
  9. Tancos

    Karosszéria

    Sziasztok Köszönöm az elgondolkodtató ötleteket. Mint olvastam a habos megoldás is csak idéglenes, mig nem találok valakit aki nagyon olcson megoldja. Csak azt nem tudom még hogy hol kapott vizett, mert belül nedves homoktól kezdve a fém maradványig minden volt. Amennyire tudtam kitakaritottam.
  10. Tancos

    Karosszéria

    Sziasztok Tulajdonomban van egy '94- es 14i F astra kombi. A jobb hátsó köszöb sarka kb 10 szélesen és 3 mélyen megedte a rozsda. Jelenleg kivágtam az rozsdás részt. Kérdezném, hogy nincs-e valakinek ötlete, hogyan lehetne a lyukat betömni valamivel. Jelenleg ipari ragasztó szallaggal oldottom meg a lyuk kérdést. Eddigi ötletek: - Púrhabbal kifulyom és a felesleges részt levágom, majd gitt és festék. - Ipari ragasztóval kitöltöm a lyukat. Van valakinem ötlete?
  11. Tancos

    Motor

    deuxopel Nincs véletlenül C14SE motorhoz rajzod a vezérlőszíj cseréhez? Köszi
  12. Tancos

    Motor

    Könnyű annak akinek van a garázsban, abból dolgozok ami van Aposéknál. Ez megoldja egy darabig.
  13. Tancos

    Motor

    Végre sikerült kiszednem a fütöradiátort, az eleje egyszerü volt, de azért volt egy kis küszködés. 18-as csövet nem találtam a motortérben lévő két cső összedugáaáshoz, igy maradt a rézcső némi locsolocső bevonattal. Remélem egy ideig megoldás a problémámra. Köszönöm m_petya-nak a nagyszerü leirást a szétszerelési folyamatról. Akit érdekel annak szivesen elküldöm.
  14. Tancos

    Motor

    Ha jól tudom az automata váltos kocsiknál pld tilos betolni, mert a váltó olajzásának hiánya miatt beragadhat a váltó
  15. 4-esben 1500 fordulat kb 50 km/h. Ezzel nincs is gond, nekem inkább azzal, hogy hegymenetben 80, 90és 100-nál is érezhető a rángás, ami már 2500 fordúlatnál van. a gyertyákat majd holnap megnézem, ha találok hozzájuk gyertyakulcsat, mert mért is lennének normál méretüek (kicsik).
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.