
Tancos
Fórumlakó-
Hozzászólások
28 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Tancos névjegye
- Születésnap 1977-10-29
Elérhetőség
-
MSN
tancos@hotmail.com
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Vác
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
'94-es Astra F Caravan Bordo
-
Város
Vác
Tancos's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Megnéztem, Ő lenne az? olajgomba ? olajgomba? olajgomba? Milyet érdemes venni hozzá? (Márka)
-
Nekem is sikerült eldurrantani az övfeszítőt. Nehezen mozgott az ülésem, kiszedtem, WD 40 és egyéb kencefincék, de egy ponton nagyon ragadt. Hát az erőhöz folyamodtam. ez annyira sikerült, hogy berobban t a patron és eldobtam az ülést. Azóta így furikázok, de az ülés úgy mozog mint kés a vajban.
- 15.600 válasz
-
Köszi az ötletet, legalább megnézem van-e javítanivaló alul.
-
Sziasztok Lehet hogy furának tünik, de számomra egy kicsit szokatlan és ezért kérek tanácsot. Múlt héten tettem-vette egy kicsit a kocsi körül(gyertya-, kartelgázcső ,fütőradiátor csere, kutyacsont, stb.) Gondoltam megnézem az olajat, egész jó állapotban van és a nivó pálca negyedén volt. Töltötem utána, hogy fél és háromnegyed között legyen. Pár nap múlva vetem észre, mikor gyújtásra tekerem a kocsikulcsot, hogy az "olajnyomást hibát" jelző kontrol lámpa nem világit. Most szedtem szét a müszerfalat, és az izzó hibátlan, de azért a kontakthiba elkerülése végett kicseréltem. Régebben mikor inditoztam az alább lámpák világitottak: - kézifék, - Motorhiba jelző, - "olajnyomás jelző" (olajkannás piros) - töltés. Csütörtökön volt, hogy kb 3-5 mp-re felvillant a hibajelző lámpám 90km/h-nál. Semmi rángatás, vagy a megszokotnál eltérő nem volt tapasztalható, de azért azonnal kivettem üresbe és gurultam. kb 10 km után mikor megérkeztem a célhelyre megnéztem, az olaj rendben volt. Azóta nem fordult elő. Van valakinek valami ötlete, hogy mit kellene megnéznem? ja és hol?
-
A 10 cm-es darab miatt érdemes az egészet kicserélni, vagy az a kasznitőmitőt vegyek, amúgy az micsoda, a "púrhab egyik fajtálya" :D))
- 15.600 válasz
-
mennyiben fájt a cser? Nekem a bal hátsó kerél elött van egy 10 cm-es problémám a küszöbbel.
- 15.600 válasz
-
Most cseréltem ki a két pólusú NGK gyertyákat a kocsiban, egy pólusú BOSH-ra. Azóta 2-ben alapjáraton nem rángat csak 3 és 4-ben 2000 fordulat alatt. Amikor motorféken vagyok és lelassulok és 1500-as fordulaton haladok. Unix-ban a haver mondta: - olyan hogy eredeti GM gyertyák már nincsenek, kinai változat van amin rajta van a GM embléma. Azoknál az a gond, ha elhasználódik és nem cseréled ki időben akkor a kerámia beleesik a dugatyúkhoz és lakottttttt. Nem tudom, hogy mennyire igaz, mindenesetre a bosh-t választottam inkább. a 4 db gyertya 2700 volt.
-
Sziasztok Végre nekiestem a kocsinak. Kicseréltem egy-két dolgot. - gyertya csere, - kutyacsont csere mindkét oldalt elöl, - fáktárcsa karbantartás, - Kartelgázcső csere, - Fütőradiátor csere, - Felszedtem a szivacsokat a két első ülésnél, hát folyt belőle a viz most nedvszivóval alátámasztva, stb. Egy élmény volt.
-
Sziasztok Köszönöm az elgondolkodtató ötleteket. Mint olvastam a habos megoldás is csak idéglenes, mig nem találok valakit aki nagyon olcson megoldja. Csak azt nem tudom még hogy hol kapott vizett, mert belül nedves homoktól kezdve a fém maradványig minden volt. Amennyire tudtam kitakaritottam.
- 15.600 válasz
-
Sziasztok Tulajdonomban van egy '94- es 14i F astra kombi. A jobb hátsó köszöb sarka kb 10 szélesen és 3 mélyen megedte a rozsda. Jelenleg kivágtam az rozsdás részt. Kérdezném, hogy nincs-e valakinek ötlete, hogyan lehetne a lyukat betömni valamivel. Jelenleg ipari ragasztó szallaggal oldottom meg a lyuk kérdést. Eddigi ötletek: - Púrhabbal kifulyom és a felesleges részt levágom, majd gitt és festék. - Ipari ragasztóval kitöltöm a lyukat. Van valakinem ötlete?
- 15.600 válasz
-
Végre sikerült kiszednem a fütöradiátort, az eleje egyszerü volt, de azért volt egy kis küszködés. 18-as csövet nem találtam a motortérben lévő két cső összedugáaáshoz, igy maradt a rézcső némi locsolocső bevonattal. Remélem egy ideig megoldás a problémámra. Köszönöm m_petya-nak a nagyszerü leirást a szétszerelési folyamatról. Akit érdekel annak szivesen elküldöm.
-
4-esben 1500 fordulat kb 50 km/h. Ezzel nincs is gond, nekem inkább azzal, hogy hegymenetben 80, 90és 100-nál is érezhető a rángás, ami már 2500 fordúlatnál van. a gyertyákat majd holnap megnézem, ha találok hozzájuk gyertyakulcsat, mert mért is lennének normál méretüek (kicsik).