Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Style

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    13
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Style névjegye

  • Születésnap 1992-04-17

Elérhetőség

  • MSN
    game4812@freemail.hu

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Nagyvarsány

Style's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Ha jól tévedek, akkor azért, mert alapjáraton az olajlehúzó gyűrű nem működik egészen jól, és átengedi az olaj kis részét, ami aztán elég. Persze ez nem hiba, hanem általános kopottságból eredő probléma. Nagyobb fordulaton nincs ilyen gond a gyűrűvel, olyankor más viszonyok vannak a motorban.
  2. Style

    Elektromos

    Az hogy 12V, az egy dolog. Szerintem nagyobb áramerősséget kaphat, és azért füstöli el, mert így összességében nagyobb teljesítményt ad le. :P Egy ellenállás sosem árthat. Hogy mekkora kell, nem tudom megmondani, nem tudom sem a karácsonyfaégő, sem a foglalat pontos értékeit. ^_^
  3. Pont nem ott. ;) Bessenyei György Gimnázium és Kollégium Kisvárda, reál irányultság (biológia+kémia). Így leírva nagyon szép hosszú neve van. :D Amúgy a sulimból mostanában lendült fel ez a tematika, vagy micsoda. Arra gondolok, hogy tavaly az évfolyamból asszem olyan 10 ember ment orvosira, kb. ugyanennyien vegyészmérnökire, most csak az osztályból van 10 embernek az orvosi behúzva...;) Annyi orvos lesz, hihetetlen... :D Köszi a jókívánságot meg a támogatást. :P
  4. Ha minden jól megy akkor orvosi lesz Debrecenben. ^_^ Ehhez kellene holnap produkálnom egy jó biosz szóbelit. Duplázós módszerrel számítva ha holnap kapok 34 pontot az 50-ből, akkor kerek 420 pontom lesz, tavaly annyitól vettek fel oda... De azért bízok benne hogy többet kapok rá. :P Második helyem meg vegyészmérnöki, az is Debrecen. Szóval jövőre a Debreceni talikra tudok menni... Lehet gyalog, de akkor is... ;)
  5. Teljesen igaza volt a tanárodnak. :P Viszont annak tudatában, hogy megvan a 88%os emelt kémia érettségi, már nem érdekel hogy nyelvtanilag mi a helyes kifejezés rá. ;)
  6. Szerintem annyi igazság biztos van benne, hogy a levegő melegebb, és így ki van tágulva, tehát azonos térfogatú levegő kevesebb oxigént tartalmaz a melegben. Tehát ha a nyitás/zárási szögek és az üzemanyag mennyisége nem változik, akkor tökéletlenebb az égés, mint hidegben, bár elvileg nem sokkal, 1 mol gáz 0 fokon 22,41 dm3, 25 fokon pedig 24,5 dm3... Szóval ez 9% eltérés.
  7. Style

    Sebességváltó

    Ez van. :rolleyes: Feldolgozom nagy nehezen. MTZhez képest nagyon jó a váltója, majdnem olyan mint az Oktáviának. Bár mondjuk ez 3 jelentősen különböző kategória ;)
  8. Style

    Sebességváltó

    Először is: :D :D Majd egyeztetek Zotyával. Másodszor meg nem fér a fejembe hogy kinyomott kuplungnál az 1esnek miért sok a 25 :D Úgyis csak akkor engedem fel ha megálltam teljesen. De itt ebben az esetben a váltó pörög fel egy olyan fordulatra, mint amit akkor csinál, ha 25tel megy 1esben, a motor meg pöfög tovább alapjáraton. Ugye hogy ugye? :D Szabályozásig meg nem illik pörgetni. A nyomaték és teljesítmény esik, a fogyasztás meg nő kisebb fordulathoz viszonyítva. De nem érdekel mostmár. Nem váltok 1est ezek után, indul az szépen 2.ban is. :D
  9. Style

    Sebességváltó

    Jó mondjuk van benne valami, nem véletlenül van teli rugókkal, meg egyebekkel... ;) 90nél nem szabad 2est váltani. Ez bizony tény. :D Úgy tudom 85nél szabályoz 2esben, szal a 90 az meredek kicsit. De elvileg az 1es 45 körül szabályoz, a 25öt bírnia kellene, főleg kinyomott kuplunggal, szóval a motornak nem illene terhelést kapni attól hogy én hova tologatom a váltót. :D Ez a 25 1esben elvileg olyan, mintha 48nál kapcsolnál vissza 2esbe. Összegezve akkor nincs nagy gond a kocsival, el fog még gurulni pár kilométert, csak később toljam neki az egyest. :rolleyes: Értem én. :D Köszi a segítséget, most irány vissza a törikönyv mellé...
  10. Style

    Sebességváltó

    Perfektül vált véleményem szerint, semmi ropogás, kattogás, stb... Ha szemben állok vele akkor eltolni nem tudom, csak annyira hogy ne legyen túl feszes a bowden, de a vas amit tolok az látszólag nem mozdul. Ha húzom akkor a vas mozdul 4-5 centit, gondolom az az amit a kuplungpedállal is mozdítok rajta.
  11. Style

    Sebességváltó

    Jójó de... kinyomott kuplungnál nem kellene motorféknek lennie. ;) Ezért gyanakszok kuplungra, meg azért, mert ez a kocsi sokszor megy földúton, szal 1es, maximum 2es, gyakran csak csúsztatva ha rossz az út, így jobban kopik, stb... Természetesen. Plusz még azért is jó, hogy ha sebességben hagyod, mert akkor nem kell a motornak forgatnia magát, és nem nagyon fogyaszt... Motorfék összességében. :D Haverom vezet úgy egy dízelt (120 ló) hogy kiveszi 60nál üresbe körforgalom előtt jó sokkal (150 méter) és gurul... Nem értem hogy ez mire jó így, de így is 5 literes a fogyasztása. :rolleyes: DE szerintem 15-20 méterrel a stop előtt felesleges visszarakni 2esbe csak a motorfék miatt 20-25ös tempónál, mert a váltás ideje alatt még gurulsz 3 métert... Nagyobb sebességről úgy van értelme ahogy te mondod. :D
  12. Style

    Sebességváltó

    Akkor örülök hogy nincs nagy baja ilyen téren. ;) Annyi kiegészítés hogy 25nél simán kihúz 2esből ez tény. :D Ezért vázoltam fent egy olyan esetet hogy STOP tábla. Tehát elkezdek lassítani 50ről 4esben, és kiveszem sebességből 20-25 körül, tenném neki az egyest, mert ugye a táblánál illik megállni. :D (persze csak a megállás, szétnézés után engedem fel a kuplungot...) És ennél a váltásnál jön elő ez a probléma. Ha azt mondjátok normális, én elhiszem, csak anno tavaly nyáron, mikor vezetni tanultam egy Jazz-en, akkor így vésődött belém a mozdulatsor, így meg volt már olyan hogy kivettem üresbe 20nál, indultam volna, és akkor tűnt fel hogy nem kapcsoltam neki sebességet.... pfff... :D U.i.: Visszaolvasva eléggé érthetetlenül írom le hogy mit magyarázok, sry... :D
  13. Style

    Sebességváltó

    Sziasztok! Lehet úgy tűnik, mintha új lennék a fórumban, de már körülbelül fél éve aktív olvasója vagyok. Most hogy kezd vége lenni ennek az érettségi nevű felhajtásnak, arra gondoltam hogy rendbe kellene tenni a kocsit, mert "Miért legyen rossz, ha lehetne jó is?" ;) A legnagyobb gond vele, hogy 1est nehéz benne kapcsolni. Álló helyzetben nem, de például ha STOP táblához fogok érni, és még 25tel gurulok, akkor sehogy sem veszi be. Ha meg betolom izomból, kicsit mintha felpörögne a motor, olyan hangja van, mint amikor tolatsz, és elveszed a gázról a lábad. Ha jól tippelem, akkor a kuplung nem emel ki teljesen. Jó a tipp? Ha igen, merre tekerjem a kuplung szabályozó csavart ahhoz, hogy jó legyen? :rolleyes:
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.