
ujjzol
Fórumlakó-
Hozzászólások
182 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
ujjzol névjegye
- Születésnap 1977-06-22
Elérhetőség
-
MSN
ujjzol@vipmail.hu
-
Weboldal URL
http://
-
Yahoo
ujjzol
Személyes információ
-
Lakhely
Magyarország
-
Érdeklődés
Zene, számítástechnika, Opel :)
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Opel Astra 17D GL
-
Város
Keszeg
Legutóbbi látogatók
1.648 profile views
ujjzol's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Köszi az üdvözlést, jó újra itt :rolleyes: A váltóolajat biztos lecserélem, 3 éve vettem a verdát, de még nem volt rajta ilyen tárgyú karbantartás (ezt jól befogalmaztam :D ). A rudazat nekem is zörög <_< , sz'al a műanyag vackok is tuti kopottak. Eddig még nem volt időm vele foglalkozni, sőtt mostanában az egész ótó el van kicsit hanyagolva (építkezek, miegymás), illene már egy nagyszervízre sort kerítenem. Sajna van még 1-2 más dolog is, már csak 15. éves na. Arról nem is beszélve, h még mindíg téli cipőkkel járok... ;) ujjzol
-
Üdv cartársak! Örömmel vettem a hírt, h újra megnyílt a fórum a nem klubtagok előtt is! :rolleyes: Így most rengeteg olvasnivalóm kerekedett :D Kezdeném is egy kérdéssel/tanács kéréssel, tudom, h már volt erről szó és lehet, h nem is ez a leg megfelelőbb topic, de örömmel venném ha hozzászólnátok. A váltómról van szó. Az a helyzet, h egy ideje igen nehezen veszi az 5.-et, de pár napja szabályosan be kell lökni 5-be. Olyan is előfordult párszor, h 3.-ba kapcsolt 5. helyett ;) Tudom, h a váltórudazat műanyag vackait kéne szemügyre vételeznem, ill. az olaj nennyiségét, minőségét sem ártana megnéznem (ezekről nem tudok egyébként semmit, nem volt még hozzájuk szerencsém). Kérdésem az lenne, h mennyire lehet maradandó a károsodás, vagyis okozhatott-e a dolog a váltó mechanikájában sérülést, sz'al véleményetek/tapasztalatotok szerint mennyire lehet ez zsebbenyúlós? <_< Vagy csak túllihegem...? Köszi előre is! ujjzol
-
Én is kicseréltem a két kormányösszekötő gömbfejet és a csavarokat is. Nekem is azt mondta szakavatott, hogy a menetszámlálósdi nem biztos, h pontos, inkább mérjek. Így is tettem B) És spec. ejtettem egy jelet a rúdon és ahoz mértem 3at. Egyszer a gömbfej külsejéig, egyszer a gömbfej belsejéig (ahova bemegy a csavar), ill. letekert gömbfejnél megmértem a még bentlévő csavar végét is a jelig. :blink: Lehet, h túllihegtem, de miután visszakerültek az új alkatrészek, azontúl, h máris éreztem a különbséget, 50Km után nem látszott a gumikon, h nagyon pontatlan lenne, és a kormány is úgy áll mint előtte, ill. nem húz semerre. De persze reggel futóművesnél kezdek, miután lecseréltettem a téli garnitúrámat a gumisnál. :D Üdv. ujjzol
-
Rendben, köszi a választ! :blink: Azért egy 13 éves 17DR-el nem vok ám annyira fickós... :D Üdv. ujjzol
-
Most lelomboztatok :D Lehet nem is volt ez annyira jó választás...? Gondoltam, h v.milyen módon üzemanyag takarékoskodás szempontú a dolog, de nem értettem, h pontosan hogyis. Vagyis gondoltam, h a gördülési ellenállásról szól6 ez, de nem gondoltam, h lehet hátránya is B) Azért abban bízok, h pl. Debica, vagy Dayton-tól ez jobb választás. Üdv. ujjzol
-
Hi cartársak! Ma reggel (tegnap) megvettem a Firestone F590 FS-eket, nagyon zsír újak! :D Most egy darabig talán nem kell vennem nyári gummákat. Valaki tudja esetleg h az FS (Fuel Saver) jelzés itt hogy értendő? :blink: (vagy ez már a fogyasztás topic? B) ) Üdv. ujjzol
-
Én meg hőmérőcske nélküli, újat vettem, szintén 6 rókakomáért az avataromban/aláírásomban szereplő verdába :blink: Üdv. ujjzol
-
Az arra szolgál, h hideg motornál előtöltést állít. Azért lehetett az is, hogy míg nem volt csatlakoztatva csattogott mint egy traktor :blink: Ezt én is csak azért tudom, mert nekem is pár napja leszakadt ez a vezeték és ennek kapcsán nyomoztam ki a mibenlétét B) Üdv. ujjzol
-
Jobb híjján itt kérdezem meg, de lehet hogy leb@szást kapok Gepárdtól ;) Arról van szó, h a napokban kaptam 1 f@sza kőfelverődést az első szélvédőm közepébe. Elég jól látszódó pötty (kb. 5-7mm) maradt a helyén, kis hajszállrepedésekkel kivirágozva :) Hallottam, h ilyet szoktak javítani. Ha van v.kinek ilyen tapasztalata ossza meg legyen szíves! Elsősorban egy ilyen művelet ára érdekelne. Köszi, ujjzol
- 15.600 válasz
-
Igen, ilyesmire gondoltam :) De olyan szinten nem mindegy, h hogy kötöd a hangszóróra a vezetékeket, hogy ha "ellentétes" fázisban kötöd akkor ellentétesen mozdul a hangszóró tekercse, tehát nem üt hanem szív a hangszóró. Üdv. ujjzol
-
Szerintem hangszóró sehol nincs kasztnira kötve. Az azért nem ugyanolyan "test" :) Üdv. ujjzol
-
ISO, vagy akármilyen csati van a középkonzolban a fejegységnek? Mert ha igen akkor abból a csatiból ki tudod mérni, hogy ki-kicsoda. De nekem is úgy rémlik, hogy a csíkos szokott lenni a pozitív. :) Üdv. ujjzol
-
Ott lesz az a tetőperemben! :) Én is szívtam vele anno néhány órát, de most működik! Visszacsapószelep, nem rosz 5let, lehet én is teszek egyet. Nekem a B oszlopig csúszott vissza a fránya, úgy operáltam, h leszedtem a kapackodókat és a helyükön benyúlva egy csipesszel lökdöstem hátrafelé cm-enként, mígnem megláttam a végit és kihúztam hátra az átvezetőhöz. Türelem kell hozzá, de meg lehet csinálni. ;) Sajna ezt is a gyártól kaptuk osztályrészül. Üdv. ujjzol
- 15.600 válasz
-
Én Firestone-t akarok venni és a télieim is azok. :) Üdv. ujjzol
-
Esetemben ez azt eredményezte, h most legalább jól megy a vas, de iszonyat nehezen indul ;) (szakember csinálta, szak.műhelyben strobival) És a hangja is szebb. Ha mínusz fokok lennének nemtom mit csinálnék... Ezt hogyan kell érteni..? :) Hogy a Bosch a jó a Lucas meg sz@rt sem ér? Üdv. ujjzol