-
Hozzászólások
97 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
GyG_C16Si névjegye
- Születésnap 1984-09-30
Elérhetőség
-
MSN
gyg84@freemail.hu
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Pécs
MOTE klubkártya
-
Város
Martonfa
Legutóbbi látogatók
2.064 profile views
GyG_C16Si's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Ostoba kérdés, de miben van 62,9-es löketű főtengely? Amúgy igen hüvelyezve lett a blokk, mivel fogalmam sem volt, hogy létezik ilyen főtengely. Szerintem nekünk beszélnünk kellene személyesen, úgy látom te kisblokkban eléggé képben vagy. Más! Vettem egy Gsi astrát, ha esetleg valakinél van elfekvőben valami rövid váltó hozzá, jelezze, ettől az F20-astól kivagyok, hosszú mint a vonatfütty.
-
Igen 850-1150 cm3-is kategóriába készül. Perverz a projekt, mert lecsökkentettük a 72 mm-es furatot 70,6-ra, így 1149 cm3 lesz. A forgattyús mechanizmus könnyítve szépen, acél lendkerék, szinter kuplung. 13S-es hengerfej. Szuromival egyeztetek, illetve az injektor részével bajlódok még, de 300 fok feletti tengellyel szeretnék operálni, rugó nem gond, beszereztem erre a célra való rugókat és ultrakönnyű szeleptányérokat. A hidrotőkék kiváltására van bevált módszer?
-
Sziasztok! Ezer éve nem jártam itt! Egy elég perverz dologban vagyok épp benne. Versenyautó épül a kis A Corsámból, elég brutálisan legyártottunk sok mindent eddig. Készül a motor is, itt vannak kérdések bőven. 1149 cm3-is motor készül egy c12nz-ből, 13S-es hengerfejjel, hengerenkénti pillangóval. A vezérműtengely legyártása előtt állunk éppen és azon van a tanakodás, hogy egy komolyabb tengelyhez a gyári hidrotőkék maradhatnak-e vagy ki kell váltani őket és állíthatóra átalakítani a hengerfejet. Valakinek van ilyen téren tapasztalata szívesen venném a segítségét! Köszönöm!
-
Sziasztok! Tudom, hogy ez nem az adok-veszek topic, de hátha jól jön közületek valakinek és az Adminok nem harapják le a fejem. Eladóvá vált a 284 mm-es első fékszettem. 1,5 évet szolgált nálam, amikor Demótól megvettem fel lettek újítva (karmantyúk, porvédők, gumivezetők cserélve), letakarítva, pirosra festve. 284 mm-es fúrt/mart tárcsa és 70 %-os Ferrodo betét és két új gumi fékcső is jár hozzá, tárcsa 4x100-ra alakítva. Felpattintod és kész. 15"-nál kisebb kerék nem játszik! Az ár 25.000 Ft tokkal, vonóval. Érdeklődni privátban tudtok, ékpeket küldök kérésre.
-
Sziasztok! Kellene nekem SOS-ben egy sebességjeladó Pesten, akinek van az ne tartsa magában és már megyek is érte! Köszi! Találtam itt nem messze tőlünk egy bontóban komoly 2000 Ft-ért, megérte elmenni, komoly kincseket tartogat az a bontó még, egy hét múlva le is csapok pár jó cuccra! :D
-
Üdv Urak! 10S motorkódú 1000-es komplett motort vennék, ha valakinek van még ilyen szóljon megvenném! Hiányos, üzemképtelen is érdekel! Ajánlatokat privátban várom! Köszönöm!
-
Erről a vasról tud valaki valamit? http://racing-bazar.hu/versenyauto/amator-rendszamos/opel_corsa_a_gsi Eléggé elgondolkodtam a megvásárlásán...
-
Sziasztok! Ötleteket várok vagy segítséget. Keresek 13SB motorkódos blokkot (üreset, fűzöttet mindegy). Esetleg valaki tud ilyenről, legyen oly kedves és jelezze felém vagy ha valaki eladna ilyet az is szóljon! Köszönöm! Ja a motorszám épsége nagyon fontos lenne, papír ha van jó, de nem feltétel. Egy historic rally-ra épülő opelba keresek ilyen blokkot.
-
Szevasztok! SOS-ben keresnék egy darab balos Corsa ülést! 3 ajtós A2 bár azt sem bánom ha 5 ajtósé csak legyen! Múszakira ki kell vennem a Sparco-cat és a balos ülésem darabokra van rottyanva...
-
Üdv Cartársak! Keresnék megvételre 8 szelepes 1000-es motort, gyakorlatilag érdekel bármilyen, ami feltétlen fontos, hogy legalább az alja egyben legyen a hengerfejtől lefelé (fűzött blokk gyakorlatilag). Cserét is tudok ajánlani, ha valakit érdekel, akkor tudok érte egy szétszedett C20XE-t adni! Priviben lehet zaklatni! Előre is köszi!