-
Hozzászólások
994 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
h.adam92 névjegye
- Születésnap 1992-06-24
Elérhetőség
-
MSN
h.adam92@hotmail.com
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Farád
-
Érdeklődés
Opel
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Vectra A GL 94' X20XEV
-
Város
Farád
Legutóbbi látogatók
3.760 profile views
h.adam92's Achievements
Newbie (1/14)
5
Hírnév
-
Hát az az igazság hogy hallottam már sok rosszat én is a ks fejtől, de az enyémen is ez van. Ennek az motornak az előéletéről meg inkább nem írok semmit.. :) De lekopogom(kopp-kopp) semmi probléma nincs vele! Most úgy vagyok, hogy szereztem egy bontatlan gyári xe-t, azt szeretném felújítani(fúráson kívül teljesen) és most úgy vagyok vele hogy ennek már nem számít(nagyon zörög már..) hidegen is néha meggyapálom, és semmi összefolyásnak nincsen nyoma! Szerintem ez változó volt. De a lényeg hogy gyűrűszettnél maradok a Göetze márkánál. Hajtókar-főtengely csapágy meg a Glyco ami szimpatikusnak tűnik perpill! De esetleg ha valakinek több tapasztalata van e téren, javítson ki! :)
-
Üdv! Szerintetek milyen gyűrűszettet érdemes rakni C20XE be? Felújítás előtt állok, és mint mindenki én is szeretném megadni a motornak a legjobbat! :) 4féle márkából válogatok: AE, ACL, Göetze, Kolbenschmidt. Melyik márkát érdemes belerakni? Csapágyakból a King Bearing tól inkább tartózkodom. Abból van NPR, Kolbenschmidt, és Glyco. Köszi előre is a segítségetek! :) Kellemes ünnepeket!
-
Értem. Akkor sehogy sem lehetne ráfaragni? :\
- 5.218 válasz
-
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy egyik ismerősömnek X14XE motoron gallyra ment a váltó, és mivel van nekem itthon egy váltóm(F18WR, X20XEV motorról) ezt szeretnénk rá feltenni. Megoldható? Vagy a belét cserélni kell? Vagy keressünk rá egy ugyanolyant, mint ami volt rajta? Azért gondoltam erre, mert ez költségkímélőbb megoldás lenne! Köszi a segítséget!
- 5.218 válasz
-
Sziasztok! Nemtudom valaki csinált-e már ilyent, de teljesen tanácstalan vagyok. Adott egy rotoros c20xe, és eltekergettem a légtömegmérőn lévő potit(azt hittem az a baja az autómnak) de sajnos rosszabb lett.. Nem tudja valaki hogyan lehetne ezt beállítani? Vagy muszáj lesz lecserélnem egy bontottra ami nincs még eltekerve?
- 36.168 válasz
-
Ez egy D2S gyári bmw xenon volt, átalakítottam h7 foglalathoz. Nincs semmi gond a terítéssel, se semmivel. Fényerő is nagyon jó. Az ok, hogy nem szabályos, tisztába vagyok a dolgokkal. De azért arra tényleg kíváncsi lennék, hogy hogyan lehet megcsinálni a kapcsolót hogy rajtamaradjon a tompított, mert halogén izzóval is jó dolog ha közbe meg a tompított refi mellett! :)
- 2.572 válasz
-
- 1
-
Nem tudja valaki hogyan lehet megcsinálni a indexkart úgy hogyha távolságira kapcsolom akkor égve maradjon a tompított is? Mintha húznám fénykürtön. Angel eyes miatt kell. Ugye itt külön van a refi rész, és bekerült a tompítottba a xenon, aztán kímélni akarom :)
- 2.572 válasz
-
Hát per pill 3 olyan embert tudok, akinél ugyanez a gond. 94es évjáratú mindegyik vectra, és nem csúszik le a cső, egyszerűen ott amire rámegy műanyagra a cső, nem tolja vissza az ülepítőbe, és a mellé megy minden benzin. A kis műanyag csőcsonknál folyik, az oldalán. De ez ugye fél tanknál nem jelentkezik :) Csak ha van benn 5-10liter
-
Tisztelt Cartásak! :) Ugye már több Belső Ac-s A vectrásnál előfordult az, hogy nem vezeti vissza tank ülepítőjébe a benzint a visszafolyó ág(hiába fujatnak bele vissza kompresszorral) mellé nyomja, és egy idő után elfogy az anyag a tölcsérből, és kevesell a gép, vagy kevés tanknál nem szívja ki rendesen. És ugye itt nincs más teendő sajnos, mint a tank csere. Na de a helyzet, és a legfőbb kérdésem az lenne, hogy esetleg F astra Sedan/csapotthátú tankja nem-e jó vectra alá? Attól független hogy 50literes, de ezeknél nem szokott előfordulni ez a probléma! Szóval, a vectra alá, bemegy az f astra tankja? :)
-
Hát ez nem dobott rá hibát 20km alatt sem :D
- 36.168 válasz
-
Rotoros C20XE nél normális az ha lehúzom a lambdaszondát és nincs hibajel? :)
- 36.168 válasz
-
Segítségetek szeretném kérni! Adott egy full gyári C20xe rotoros gyújtással és nem megy úgy ahogy kéne :/ kék injektorok vannak benn a hozzátartozó 3bar os híddal együtt. Ugye ebben gyárilag sárga injektorok voltak, kisebb nyomásszabályzóval. Előfordulhat hogy sokat kap és azért nem megy jól?
-
Hát én meg fentről belógattam a csövet a pohárba, az ac mellé. Így valamelyest jobb lett, de nem az igazi. Amúgy más is küszködik ezzel a problémával. Egy rugós műanyag szelep van azon a kis csonkon amire rámegy a visszamenő. És szerintem egy idő után oldja a benzin, és összeragad. És ezért tolja mellé a cuccot. De majd mindenképp találok rá ki valami megoldást, és képekkel dokumentálom, aztán közzéteszem nektek! :)
-
Belső AC-s tankban javította már valaki belül a visszafolyó ágat? Ahol abba a műanyag gyűjtőpohárba megy vissza az anyag, és nem abba nyomja, hanem a műanyag cső oldalánál, és gyorsításkor kiszürcsöli az anyagot a pohárból, és nehezen folyik utána :\ valaki segítsen már hogyan tudnám ezt normálisan megcsinálni! :)
-
Rücsivel fújtad le? :)