Hi!
A nickemrol csak annyit, hogy nincs koze semilyen autohoz.
A zorgesrol annyit, hogy en is a szilentekre gondolok, de a szervizben azt mondtak nincs baja.
Ez a wd40-es megoldas jo, csak kerdem en, hol is vannak ezek a szilentek? Ezek azok ami a hatso torony (van ilyen?) es a telo kozott, vagy pedig a mindefele karok es az also rogzitesi pontnal vannak? Es be tudom en ezeket fujni, amikor a kerekeket cserelem le?
Ja, muszaki analfabeta vagyok, es muszeresz :-)
A szivas az, hogy hiaba fujom be, nem tudom tesztelni mert lassan itt a meleg, es persze csak 2 fok alatt nyekereg.
A kocsirol annyit, hogy 2003. majusi, kb 1700 km volt benne, mikor vegleg hozzam kerult (a hugommal csereltem). A hugom megzuzta az elso lokharitot, mikor 1200 km volt a kocsiban. Neki ment egy beton kockanak, szerencsere tores nincs, csak karcok, miutan apam visszautotte a muanyagot. A hatso lokharitot meghuztak, es vannak a szokasos "szatyros" karistok. Most 22e km van benne.
Tuning keves van rajta: hatso szekcioban foliazott uveg, "B" corsa antenna (lelpotak az eredetit). Nyaron a gyari 155/80R13 gumi lemezen, telen 185/65R14 Toyo Snowprox gumi lemezen. Ez utóbbit hasznaltam a ket ezelotti daewoomon (nubira majd lanos). Jol birja.
A kocsi 1.0 viva, se szervo, se ablakemelo, csak egy lufi. 3 ajto. Ezust (majd keresek kepet). Nem gyári a zene sem. Csak a hangszorok, bar a hatso ki van kotve, s a kalaptarto muzsikal.
Elso utam Horvatorszag-Olaszorszag volt. benne is aludtam (186 cm, 90 kg).
Eddigi hibak: ket elso fenyszoro csere, mert a motor folyamatosan dolgozott, valtonal valami muanyag csereje (szerintem nem a rude, hanem valami kulisszae), vezeto oldali zarmotor csere, mert a masikat bizonytalanul vezerelte. Ez utobbi szerintem felesleges volt, mert az anyos oldalon tuti, hogy csak mechanikai akadas volt. Azota viszont meg a vezeto ajto is zorog.
Fogyasztasom eleg szar - nalam ugyan mindig - ugy 8 korul varosban. Nem is nyomom neki, nem is porgetem. Igaz, reggel meg sem mozdul a homero, mig beerek a melohelyemre.
Ha joban elfernenk ket gyerekkel, es lenne benne meg 100 LE, nem is akarnek mas kocsit. :-)
Ez eddig a legkisebb (mind meret, mind motor) kocsim, de azt szoktam mondani, hogy a trabi is jo auto, ha nem hagy ott sehol.
Bocsi, kicsi hosszu lett, de hat be kellett mutatkoznom/mutatnom a kocsit. :-)