
lgabor81 2.5v6
Fórumlakó-
Hozzászólások
23 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Békéscsaba
lgabor81 2.5v6's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Meg van a bűnös!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A klíma kompresszor csatlakozójának az egyik szála megégett mert kontakt hibás. kicsit hajlítottunk rajta de nem az igazi. holnap szétszedem a csatit és lehet hogy odaforrasztom és kész. Köszi a segítséget mindenkinek.
-
Azt hiszem meg van a hiba. A hűtőventillátor nem megy folyamatosan. Most reggel megint hűtött folyamatosan míg beértem a munkába. Kikapcsoltam meg vissza és mindíg visszakapcsolt. De miután beértem és 10 perc mulva ujrapróbálkoztam akkor már megint nem indult. De ahűtőventillátorom nem megy és megint meleg a nyomóoldali és a szívóoldali cső is. Melyik relé indítja a hűtőventillátort a motor térben??
-
A venti az jár alaphelyzetben is. Láttam. De mégsemm megy a klíma kompresszor. Már nagyon idegesít a dolog :D
-
De amikor megtöltöttük a rendszert akkor vagy 10 percig járattuk és közben folyamatosan hűtött. legalábbis a szellőzőkön csak hideg levegő jött be. Aztán mikor kikapcsoltam és utánna vissza akkor nem akart megindulni és azóta nem megy. Viszont új fejlemény hogy ma megint elindult és amíg mentem vele kb 1 km-t addig megint folyamatosan hűtött és aztán mikor leállítottam, mert bementem a tescoba vásárolni, aztán mikor kijöttem és indítottam akkor megint nem indult el. Viszont megnéztem a csöveket és a nyomó oldal is és a szívó oldal is egyformán kb 50fokos volt.( kb még a kezem állta)
-
Köszi a segítséget eddig is. Még arra lennék kíváncsi hogy a klíma kompresszornak hol találom a kábelét amin feszt lehet neki adni hogy elinduljon? És melyik szín melyik? Asszem egy zöld és egy barna vezeték megy hozzá. De nem vagyok benne biztos. Meg a másik, ha dugult a rendszer és esetleg emiatt tilt az egyik kapcsoló akkor nem teszek benne kárt ha direktbe hajtom a kompresszort?
-
Szia! Sajnos nem nagyon járok arra, mert békéscsabai vagyok, de azért köszönöm és köszönöm a segítséget is. Azt még had kérdezzem meg hogy hol vannak ezek a nyomáskapcsolók és hogy lehet kimérni. Megpróbálkoznék vele. Ja és nem digit-klímás a verda hanem csak manuális. Ja és mikor feltöltöttük akkor ment vagy 10 percig a kompresszor és utánna kiírta a kijelzőm hogy ölmangel, de ha nem megy a kompi akkor nem irja ki( a motor olajszintje álló állapotban min és max között van). Lehet hogy a vezérlés tiltja a kompit?
-
Sziasztok! Az volna a kérdésem,hogy feltöltöttük ma a klímámat úgy hogy a nyom és a szívó oldalt is le vákumoltuk -1re. Eztuán a szívó oldalnál beengedtünk kb 500g 134-es gázt és beindítottuk a motort aztán még beszívott összesen 950g gázt. Az adatlapja alapján ennyi kell bele. Az elején amíg szívta a gázt addig hideget is fúlyt belül a klíma de aztán mikor leállítottuk és újra indítottuk akkor már nem indult el a klíma kompresszor. És azóta semm indult el, pedig próbáltam még a mai nap 3-4 szer de semmi. Mi lehet a baj?? Nagyon idegesít mert már nagyon vártam hogy jó legyen. Ja ha benyomom a klíma gombját akkor ad egy gázfröccsöt a motornak de mégsem megy a klíma kompresszor. ;) :rolleyes:
-
Sziasztok! Olvastam az mv6 omega váltós szitut itt az előbb. Honnan lehet tudni hogy meg van égve a váltó???
-
Sziasztok köszi a segítségeteket. Megnézem a helyeket amiket mondtatok. Szerelőm az van úgyhogy ketten fogjuk véghezvinni az olaj és szűrőcserét. Viszont békéscsabai vagyok és Pesten sajna így nem tudok szétnézni de még egyszer köszönöm.
-
Sziasztok! Honnan lehet szerezni X25XE omega b-hez az automata váltóba szűrőt és a kicsi teknőhöz tömítést? Elvileg Bárdinál nem lehet mert nem hozza a robbantott ábra. Ja és kb mennyibe kerül? Köszi!
-
Sziasztok! A következő lenne a kérdésem. 2.5 v6 motoron a két oldalán a leömlőn van két fém cső ami most el van szorítva, de gyárilag egy elektromos motor fújja bele a levegőt indításnál. A kérdésem a következő? ez mire szolgál? És ha én kicserélem a csonkokat és bekötöm őket oda ahol eredetileg voltak akkor azzal rontok rajta vagy jót tesz a motornak? Az utolsó kérdésem: hogy kell ezeket bekötni? Hova pontosan és mi kell hozzá? Köszönöm!
-
Valóban össze van kötve az első multirammal. Jól selytettem. Köszi a segítséget. Örülök hogy valakik keni vágja a témát!!! :devlish:
-
Valóban igaza volt! Találtam egy helyet ahol fent van a teljes dokumentáció az omegához persze angolul. De még volna egy kérdésem: előfordulhat hogy mivel eddig egy vákuumcső volt az üzemanyagszabályzó szelepre dugva és nem a levegőcső, hogy többet evett és most esetleg csökken a fogyasztás??? Ja és mégegy kérdés: az első dualramon lévő elektromos szelep és a szívótorok mögött lévő vákuumcső össze van kötve egy vékony csővel??
-
Nincs valakinek valami rajza esetleg arról, hogy melyik vákuumcső és levegőcső hova megy? Vagy esetleg kép a motor hátuljáról ahol jól látszanak a csövek?
-
Sziasztok! Volna még egy kérdésem. Bár tudom nem ehhez a témakörhöz tartozik, de nem találtam olyan témát ami ezzel foglalkozna ezért itt kérdezném meg. Szóval amikor szétszedtük a motort és utána összeraktuk, az alapjárat szabályzó szelepnek a levegőcsőbe menő részéből még ki lóg egy 6-os körüli cső és azt nem tudom hogy jó helyre dugtam-e vissza. A dual-ramon (ami a vízhűtő mögé van felszerelve) van egy vákumszelep és arra dugtuk rá, bár szerintem nem oda való, de nem tudok rájönni hogy hova való. Segítenétek? Köszi