
hala
Fórumlakó-
Hozzászólások
39 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
hala névjegye
- Születésnap 1966-07-12
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Budapest - Csepel
-
Érdeklődés
Elektronika, autó
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
ASTRA "F" 92' C16NZ GL
-
Város
Budapest
hala's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok Az alapjárati fordulatszámváltozást fülre én sem hallom, valószínű nem is történt semmi. (Az alapjárati motort nem mered megtisztítani mert attól tartok hogy elbaltázom.) Viszont azt tapasztaltam, hogy az eddig hideg motorral való első 10-20 másodpercben meglévő "kecske benzines" effektus megszűnt és szép símán tudok gyorsítani. Ezek szerint ez a furat sincs hiába. :-)
-
Kitakarítottam a bégett csonkot. Első lépésben kb 3,5-ös vagy 4-es fúrószárral (kézzel tekerve) kitakarítottam a nagyját ameddig ment, majd pumpával kifújtam a koszt. A furat kb 2cm után elvékonyodik, de egyenesen megy be a torokba. A vékonyabb rész 1,5 mm-es. Ide a madaras tesco-ban vettem "saslik tüskét" (240Ft 10db) és ezzel az acálos konyhai segédeszközzel finoman forgatva bejutottam a torokhoz. Ha a pillangószelepet elfordítjuk az üzemanyag rendszer felől akkor ez a kis furat tökéletesen látszik, persze előtte a befecskendező rendszeren lévő műa házat le kell venni. Kíváncsi leszek mi lesz a hatása, én azt várom, hogy meleg motornál az alapjárat egy kicsit lejebb jön, mert 950-nél tart már (a gyári 830-990). Üdv.
-
Szia Már próbáltam kicsi fúróval és, órás csavarhúzóval is, de nem mertem erőltetni mert azt nem tudom, hogy a furat "egyenesen " halad befelé vagy valamilyen irányban elfordul-e? Amit eddig kiszedtem az is tömör és égett kosz volt, szerintem ez is keményen be van égve. Jelenleg nyomogatok oda csavarlazítót és remélem, hogy ez lasan dolgozik. Igazából az érdekelne, hogy milyen nagyságú és írányú furat megy tovább, hogy tudjam mivel próbálkozhatok. Lehet,hogy a végén el kell mennem egy bontóba és meg kell néznem.
-
Sziasztok A TotalCar "Bödön"-ös cikkét olvasva, majda kocsimban vizsgálódva kartergáz témában a következővel szembesültem. Előljáróban: a kocsim '92 1,6i 8V C16NZ és nem vagyok autószerelő, de azért tudom, hogy miről beszélek (remélem). :-) A kartergáz visszavezetése két ponton történik. Az egyik pont, egy vastag cső és befecskendező renszer tetején található műanyag házba megy. A másik egy vékonyabb cső, és ez a befecskendező rendszer alatt, a torokba van vezetve. És itt van az ami miatt terhellek Benneteket. Nekem ez a befecskendező alatti rész teljesen el van koszolódva (szerintem be is lehet égve) és így ez a "vékonyabb cső" nem is látja el a feladatát. Az érdekelne, hogy milyen módszerrel lehetne kipiszkálni illeve milyen irányba megy egyáltalán a furat, és van-e esélyem a tisztításra. Szerintem ennek a furatnak a tisztítása után az alapjárat is visszaállna, mert most egy kicsit magas. Eddig mindenféle helyes dologgal kipiszkáltam a nagyja koszt és csavarlazítót is fulytam be oldószer gyanánt, de még mindíg nem szelel afurat. Talán valakinek van 5lete? A válaszokat előre is köszönöm.
-
Sziasztok Mivel nincs "Kárpit" fórum ezért gondolom itt feltehetem a kérdésemet. Az tapasztaltam, hogy a tetőkárpitom (de csak a huzat ... vagy micsoda) szép lassan kezd leereszkedni az utastérbe. Néhány helyen elvált és mint egy hólyag, lóg lefelé. Próbált már valaki ilyet orvosolni, és hogyan? Én arra gondoltam, hogy valamilyen fecskendővel ragasztót juttatok mögé, de félek, hogy akkor meg ráncos lesz. Laci
- 15.600 válasz
-
Sziasztok Megvolt a vezszíj+feszítő+vízpumpa cser. És ez 34e volt, ebben 12e volt a munkadíj. Az akció 24 órán belül meg is történt. Eszembe jutott az alábbi felirat: "Mi jól, olcsón és gyorsan dolgozunk. Ezek küzül Ön kettőt választhat."
-
Sziasztok Elvittem a szerelőhöz és meghallgatta "sztetoszkóppal". Azt kapta eredményül, hogy "feszítő görgő". Tehát, vez.szíj+feszítő+vízpumpa csere van folyamatban. Majd estére meghallom, hogy eltalálta-e. 12 (munkadíj)+anyag lesz a vége. Szerintem ez reálisnak tűnik. Különben én is azt tudom, hogy a c16nz nem ér össze, ha szakad a szíj.
-
Sziasztok Vezettem már más típusú kocsikat is és azt tapasztaltam, hogy a fék aránylag finom nyomásra is elég komolyan reagál. Az én öreg Astrámon viszont eléggé bele kell állni a pedálba. Nektek is elég komolyan kell taposni a pedált vagy csak én jártam így? Lehet, hogy a szervó cseréjével ez kedvezően változna? Megjegyzem, különben a fékem hibátlan. Laci
-
Sziasztok Mostanában furcsa ciripelést hallok a vezérműszíj környékéről. Ez olyan hang mint mikor egy csapágy szárazon kezd futni. Létezik, hogy a feszítő kezd elfáradni? A vízpumpát azért nem gyanusítom mert nem ereszt sehol. Ennek apropóján kérdezném, hogy mennyibe kerülhet egy vezérműszíj+feszítő+vízpumpa csere manapság. C16NZ. Laci
-
Sziasztok Az alábbi sorokat olvastam: "Az autóval amint látszik, nagyon sokat mentem, cserben egyszer hagyott amikor az M3-on egyszercsak simán megállt a motor. Kiderült hogy anyaghiba miatt ledarált vagy 20 fogat a vezérmüszíjjról. Ijedelem, hazavontatás kompressziómérés, GYÁRI értékek!!! Ez a motor (C16 NZ) nem hajlítgatja a szelepeket, ha szakad a szíj." Ez igaz vagy csak szerencséje volt a kollégának????