
RadosG
Fórumlakó-
Hozzászólások
23 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
RadosG névjegye
- Születésnap 1977-07-23
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Párkány
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
OPEL Astra G, 2003, Z14XE, LPG
-
Város
Muzsla
RadosG's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Hát igen! Nálunk egyszerűen drágább, ebbe az autóba a legolcsóbb lengyel Gastech is 850 EUR, ESGI 900, persze Skodaba már ugyanezen az áron BRC kapható (tipusilag jóvahagyott rendszerek).
-
Nálunk, Szlovákiában el van terjedve, hasonlóan jónak tartják, és árban is ugyan ott van, mint a többi olasz. (1.100 EUR).
-
Sziasztok! BRC-val tapasztalata van valakinek. Már-már el vagyok határozva, hogy beszereltetem a gázt, s a BRC felé hajlok, mert azt ajánlják a számomra legmegfelelőbb szervizbe Párkányban (Autogas). A szervizt magát többen is ajánlották. Magyarországon nem akarok szereltetni, mert gondom volna a "legalizálással". Felsőkenést feleslegesnek tartják az autómba (Z14XE).
-
Köszönöm szépen, biztos ez lesz a probláma. A 4 hó az kicsit gyakorinak tűnik, de ez van.
-
Az EGR-em ki van iktatva.
-
Sziasztok! Melegen, de nem mindig, nehezen indul el a motor. Mi lehet? Gyertyák esetleg, kb. 30000-km-rel ezelőtt cseréltettem 4+-ban. Tegnap este, 50 km után be akartam állni az udvarba, garázsba. Bedöglesztettem, amíg kinyitottam a kapukat. 3-szoros önindítózás után, nagy nehezen beindult. Az első olyan volt, mintha be is indulna, de bedöglött, a második csak tekert az önindító, a harmadiknál gázfröccsel életben maradt a motor. Ez kb. 4. eset volt az elmúlt két hónapban. Ötlet, tapasztalat? Előre is köszönöm!
-
Sziasztok! Mi lehet a gond? 0460 - Fuel Level Sensor Circuit. Azt követően villogtattam ki, hogy bestartolás utáni üres járatban fulladozott a járgány. Gyújtás le, újstart, minden rendben. Az egész azt követően jelentkezett, hogy teletankolás után megtettem 15 km-t, majd álltam kb. 4 óra hosszat (nem tudom, hogy ez összefügghet e). Ez tegnap volt, azóta 4-5 startolás rendben, de ott a kód. Kipörgettem, kipróbáltam, hogy kap e rendesen benzint, ez is rendben van.
-
Hasonló problémával küszködök, pár héttel előtted írtam róla. Ha neked már megoldódott írd meg mi volt, mert én jövő héten megyek kormánymű felújításra, de nem akarom elhinni, hogy az a baja. Volt tolórúd csere, torony szilent és csapágy csere, de nem oldódott meg a probléma. A gömbcsapok és a kutyacsont állítólag jó.
-
Be bizony! Volt, hogy gyufával kellett kitámasztanom. Szerintem ezeket még nem az állandó ki-be kapcsolásra tervezték.
-
Enyémben már a harmadik kapcsoló van. Az elsőt garanciában cserélték, a másodikat én cseréltem.
-
Én is gondoltam már e miatt a szervófolyadékra. Én még nem néztem meg, ma vagy holnap megteszem, de az első szervizes azt monda, hogy az rendben van.
-
Köszi az ötletet, utánna járok, de nekem enyhe konymármuzdulatoknál jelentkezik, amikor a másik irányba kezdem tekerni.
-
Sziasztok! Ha már a határon túliakról van szó: Van egy ilyen problémám: Kb. egy hónapja kopogást érzek a kormányon, hallani is lehet. Elvittem szervizbe, gondoltam stabilizátor vagy gömbcsapok. Ki is cserélték a bal oldali tolórudat + geometriaállítás. Jobb lett, de pár nap múlva újra elkezdtem érezni. Visszamentem, azt mondja a szerelő, hogy kormánymű, de ne törődjek vele, korral (km-rrel) jár, semmi gondot nem okoz, mert minden más (gömbcsapok) feszes. Tegnap műszakin voltam a kocsival, szó szerint ezt mondta a szerelő: "a kormánymű szar, a gömbcsapok rendben vannak". Végül egy kis "rábeszélés" után átengedett, de kikötötte, hogy így ezzel az autóval nem lehet járni. Most mi az igazság, mi lehet a gond, mennyibe fájhat? Még annyi, hogy kb. 15-20 km után érzem csak, tehát felmelegedés után, 132 000 km van az autóban. Remélem valaki ki tud segíteni, egy kis tapasztalattal!
-
Köszönöm, közben megtudtam, hogy a gyárban is ezzel fújnak, úgyhogy jónak kell lenni. Már van tippem egy jó festőre, aki ezzel dolgozik.