
dtk
Fórumlakó-
Hozzászólások
22 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
MOTE klubkártya
-
Város
Budapest
dtk's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Lehet, nekem is csak ez a gond, mert akkor lettem rá először figyelmes, amikor azok a kemény mínuszok voltak.
-
Töröltem a képet :lol: Amúgy ezzel lehet így használni a kocsit még 1-2 hónapig? Azért kérdezem, mert olyan március-április környékén vinném a verdát az első éves szervizre és akkor említeném meg a problémát nekik.
-
És az lehetséges, hogy ez megadta magát 13.000km alatt?? Az autó 2008-as évjáratú, de raktári darabként 2010 április végén vettem 6km-el az órájában. Tehát még garos a kocsi, több mint egy évig. Ez amúgy drága mulatság, ha garidőn kívül kell cserélni?
-
Sziasztok Lenne egy kérdésem futóművel kapcsolatban. 2008 Astra Classic II 1.4-em van és most a téli hónapokban lettem figyelmes arra, hogy bizonyos úthibákon ha átmegyek, akkor érdekes hangot hallat előröl a kocsi. Az érdekessége az, hogy megyek pl szar, kátyus úton, akkor semmi hangja nincs, de ha pl átmegyek egy nagyobb fekvőrendőrön és már a fekvőrendőrről lehuppan az autó, vagy egy olyan úthibán, ami olyan jellegű, hogy keresztbe az úton teljes szélességgel van egy teknőszerű mélyedés, és azon hajtok át, akkor az autó elejéből egy olyan jellegű hang jön elő, mintha rámennék egy csatornafedélre és csattanna egyet, tehát egy ilyen fémes hang. És ez kizárólag akkor hallható mint ahogy leírtam, hogy pl fekvőrendőrön megyek át és mindkét kereket egyformán ugyanolyan jellegű hatás éri. Hát remélem érthető nagyjából amit írtam:) Találkozott valaki hasonlóval? Mi lehet ez?
-
Hali Olvasom itt a hozzászólásokat a vezérműtengely töréssel kapcsolatban. Az én kocsim 2008 év végi gyártású, de felmerült bennem a kérdés, hogy mi van ha.....Mert szerintem simán lehet, hogy a 2008-as kocsiba belekerül egy 2007-es gyártású moci, ami be volt raktározva nekik a gyárban. Az motorszámból nem lehet kikövetkeztetni, a motor gyártási évét?
-
Volt már igen, ha jól emlékszem olyan 2100km-nél lett cserélve, most jelenleg 8000km van benne. Ha jól emléxem 5W40-es Castrolt tettek bele.
-
Sziasztok Idén áprilisba vettem újjonan egy Astra G 1.4 Twinportot (egyik nagyon uccsó raktári darab volt). Most, hogy beköszöntöttek a hűvösebb idők megfigyeltem, hogy reggel hideg motornál van egy olyan erősebb kerregős dízeles hangja a motornak. Ez normális jelenség a twinport motornál, vagy vigyem szervizbe? Maga a menetteljesítményen nem érezni, hogy bármi gond lenne. Próbáltam, hogy pár percig járatom a motort, hogy megszűnik e, de nem lett jobb, viszont ha megyek pár kilométert és bemelegszik a motor, illetve felmelegszik a víz, utána már normális a hangja. Szerintetek?
-
Köszi a tippet, ha előjön a hang megnézem, hátha.
-
Nem akarom én nagyon megbontani, eszembe sincs. Eddig a legnagyobb amit tettem, hogy a kilóméteróra panel előtti műanyag keretet levettem, majd körbeszigeteltem ,illetve a kilóméteróra panel alsó két csavarja alá tettem gumialátétet. A középkonzolt eszembe sincs szétszedni, mint írtam, megpróbálok befújni valami műszerfalápolót arra a részre, ahol összeér a műszerfal, meg a középkonzol.Ha nem múlik lehet rákérdezek szervizben hátha tudnak valami okosat mondani....
-
Lehet, hogy van, mivel ugye a Classic elvileg butított verzió, azt tudja a rák, hogy esetleg a műszerfal alatt kispóroltak e valami szigeteléseket, gumialátéteket, stb. Bár mondjuk egyik ismerős céges 2001-es 1.4-es Astrájával is voltak ilyen gondok anno és szerintem az még nem lengyel volt.... Lehet megpróbálok majd óvatosan műszerfal ápolót fújni a középkonzol és a műszerfal közötti résbe. Vagy esetleg WD40? Melyik lenne a jobb szerintetek? Egyáltalán ér valamit? Mondjuk a WD40-nek van egy jellegzetes szaga, nem biztos, hogy érdemes lenne telefújni vele az utasteret <_<
-
Sziasztok 2008-as 1.4 Twinport Classicom van. Az utastérben folyamatosan küzdök egy zörgő hanggal, ami a műszerfal felől jön, vagy talán esetleg a középkonzol felől,de nem nagyon tudom behatárolni. Az tuti, hogy nem a szélvédő alatti levegbőbeömlő rács, és nem is a rádió zörög. Próbáltam már levenni a műszerek előtti műanyag panelt, leszigetelni, a műszerpanelt is kivettem, és a csavarok alá gumi alátétet tettem, de a zörgő hang mindig visszajött. Érdekes, hogy a jelenség kb 20 fok alatti hőmérsékletkor jelentkezik. Nyári melegben nem zajong. Az lenne a kérésem, hogy akinek G Astája van és találkozott ilyesfajta jelenséggel és esetleg meg is tudta oldani a problémát, az kérem ossza meg velem, mert már nagyon bosszant, hogy egyszerűen nem jövök rá, hogy mi a rák zörög <_< Bármilyen tipp jó, ami előfordulhat G Astránál, hátha.....Előre is köszönöm
-
Hali Megtaláltam, bár szép kis tornamutatvány kell hozzá, hogy elérje az ember. Megvan a motor felöli oldala is. Mit kell ezzel tenni?? Át kell szúrni valamivel, vagy ki lehet pattintani a gumit valahogy??
- 19.232 válasz
-
Sziasztok Lenne egy gyors kérdésem.2008-as Astra G 1.4 Classicom van. A motortérből kéne bevinnem az utastérbe egy kábelt. Meg tudja valaki mondani, hol kell keressem a bemenő kábeleket, vagy esetleg egy vakdugót amin bejuttathatom a szükséges kábelt?Előre is köszi a választ.
- 19.232 válasz
-
Hali Zörgéssel kapcsolatos kérdésem lenne. A kocsiban főleg hűvösebb időben előjön egy zörgés, melynek forrását már régóta kerestem. Néztem már a szélvédő alatti légbeömlő műanyagpanelt, az utólag beszerelt rádiót, de most végre elkaptam a zaj forrását. Ez pedig nem más, mint maga a kilométeróra egysége, vagy esetleg a műszer előtti műanyag keret is szóba jöhet. Pontosan nem tudom melyik lehet, mert zörgéskor bármelyiket megfogom, elhallgat. Valaki találkozott már ezekkel az egységekkel, mint zajforrással? Mi okozhatja a zörgést, hogy tudnám elcsitítani?Előre is köszi a választ.
-
Találtam egy videót youtube-on, valami ilyesmi, talán nem ennyire erős a hangja. Link: