
soliver
Fórumlakó-
Hozzászólások
46 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://
Személyes információ
-
Neme
Férfi
MOTE klubkártya
-
Város
Székesfehérvár
soliver's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Sziasztok. Használ J astra vásárlás előtt állok, többet megnéztünk, műszerrel is. A legjobb állapotúnál (kívül, belül, műszer szerint) annak az ecu nem a valós gyártási dátumot tartalmazza. Manupulált lehet? Ha igen mit lehet így "eltúntetni"? Köszönöm.
-
Megrendelem netről és ha nem ok 8napon belül visszaküldhető:)
-
A tiednek mekkora a max nyomatéka?
-
Sziasztok! Találtam egy ilyen http://www.extol.cz/naradi/elektro-naradi/sroubovaky/8890602/ ütvecsavarozót, nincs kompresszorom ezért gondolkodtam elektromosban. Alkalmanként használnám. A kérdés az alkalmas e légkulcs helyett? Ha vki tud vmit róla, megköszööm.
-
Amúgy én egy futóművessel kezdeném az viszonylag olcsón, gyorsan megvan és ha állítani kell az házilag úgy sem nagyon lehet főleg nem centirozni. Ha nem oldja meg a problémát akkor lehet tovább gondolkozni vagy gyorsabban menni 100km/h nál:)
-
Tanulság. nem érdemes lassan menni mert akkor sohasem derül ki hogy sz.r a hátsó kerék:))
-
Ha szálszakadás van akkor azt rakhatod hátra ugyanúgy fog rázni csak a hátsó futómű jobban viseli (nem tud annyit mozogni) és nem érezni annyira. Ez esetben inkább kis kiegyensúlyozatlanság lehetett szerintem.
-
Úgy érted "zöld kártyán"? Mert ha igen azzal nem lehet gond a Nitrogén oxidokat nem méri a cucc. Úgyhogy ez nem lehet akadály:)
-
Lehet. Vízhőfok szenzor 20C-on kb 2950ohm, 40C-on kb 1450ohm, 70C-on kb 500ohm, 100c-on kb 320ohm. Ha 20C körüli hőmérsékleten ennél jóval eltér kiszedheted és mondjuk egy forróvizes méréssel lecsekkolod a 100C-os ellenállást is. Akár a többit is. Lambda szonda már gázosabb multiméterrel, de az fesz valahol 0.1 és 0.9v körül ingadozik kb 0.5v-nál van a lambda 1 érték alatta szegény felette dús. Az ideális valahol 0.45v-nál van. Gázadásra változni kell neki. Az igazi egy oszcilloszkópos mérés lenne.
-
Ha kihúzod a kapcsolót (hátsóablak fűtés állásba) az egyik felén van egy rés oda kell beügyeskedni vmi drótot vagy csavarhúzót és addig piszkálni amíg le nem jön:)
-
Nem a vízhőfok okozhatja, hanem pl egy hibás hőmérséklet jeladó (ahogy a zotya975 válaszban is szerepelt). Így az ecu a rossz adattal kalkulálja a vezérlést. pl ha hideg a motor dúsabb keverékre van szükség és ha a jeladó melegnek érzékeli, akkor nem fog az ecu dúsítani. És így tovább..
-
Még a kereket sem kell levenni csak a kormányt beforgatod + a dobbetétet leszeded. Múltkor én is így műtöttem meg:) Ja és kicsit meg kell emelni.