Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

soliver

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    46
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi

MOTE klubkártya

  • Város
    Székesfehérvár

soliver's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Hírnév

  1. Sziasztok. Használ J astra vásárlás előtt állok, többet megnéztünk, műszerrel is. A legjobb állapotúnál (kívül, belül, műszer szerint) annak az ecu nem a valós gyártási dátumot tartalmazza. Manupulált lehet? Ha igen mit lehet így "eltúntetni"? Köszönöm.
  2. Megrendelem netről és ha nem ok 8napon belül visszaküldhető:)
  3. A tiednek mekkora a max nyomatéka?
  4. Sziasztok! Találtam egy ilyen http://www.extol.cz/naradi/elektro-naradi/sroubovaky/8890602/ ütvecsavarozót, nincs kompresszorom ezért gondolkodtam elektromosban. Alkalmanként használnám. A kérdés az alkalmas e légkulcs helyett? Ha vki tud vmit róla, megköszööm.
  5. Amúgy én egy futóművessel kezdeném az viszonylag olcsón, gyorsan megvan és ha állítani kell az házilag úgy sem nagyon lehet főleg nem centirozni. Ha nem oldja meg a problémát akkor lehet tovább gondolkozni vagy gyorsabban menni 100km/h nál:)
  6. Tanulság. nem érdemes lassan menni mert akkor sohasem derül ki hogy sz.r a hátsó kerék:))
  7. Ha szálszakadás van akkor azt rakhatod hátra ugyanúgy fog rázni csak a hátsó futómű jobban viseli (nem tud annyit mozogni) és nem érezni annyira. Ez esetben inkább kis kiegyensúlyozatlanság lehetett szerintem.
  8. soliver

    Motor

    Csak egyszer küldött hibakódot miután az evap-ot szereltem. Utána átmozgattam a csatikat azóta ok. Ezek szerint a szenzor fesz is. Kösz!
  9. Úgy érted "zöld kártyán"? Mert ha igen azzal nem lehet gond a Nitrogén oxidokat nem méri a cucc. Úgyhogy ez nem lehet akadály:)
  10. soliver

    Motor

    Ha már itt vagyok a kopogás szenzor milyen feszt ad? Nekem +-40mV körül ingadozik.
  11. soliver

    Motor

    Lehet. Vízhőfok szenzor 20C-on kb 2950ohm, 40C-on kb 1450ohm, 70C-on kb 500ohm, 100c-on kb 320ohm. Ha 20C körüli hőmérsékleten ennél jóval eltér kiszedheted és mondjuk egy forróvizes méréssel lecsekkolod a 100C-os ellenállást is. Akár a többit is. Lambda szonda már gázosabb multiméterrel, de az fesz valahol 0.1 és 0.9v körül ingadozik kb 0.5v-nál van a lambda 1 érték alatta szegény felette dús. Az ideális valahol 0.45v-nál van. Gázadásra változni kell neki. Az igazi egy oszcilloszkópos mérés lenne.
  12. Ha kihúzod a kapcsolót (hátsóablak fűtés állásba) az egyik felén van egy rés oda kell beügyeskedni vmi drótot vagy csavarhúzót és addig piszkálni amíg le nem jön:)
  13. Nem a vízhőfok okozhatja, hanem pl egy hibás hőmérséklet jeladó (ahogy a zotya975 válaszban is szerepelt). Így az ecu a rossz adattal kalkulálja a vezérlést. pl ha hideg a motor dúsabb keverékre van szükség és ha a jeladó melegnek érzékeli, akkor nem fog az ecu dúsítani. És így tovább..
  14. Még a kereket sem kell levenni csak a kormányt beforgatod + a dobbetétet leszeded. Múltkor én is így műtöttem meg:) Ja és kicsit meg kell emelni.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.