-
Hozzászólások
1.921 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
29
grofbandi last won the day on Június 18 2016
grofbandi had the most liked content!
grofbandi névjegye
- Születésnap 1970-10-30
Elérhetőség
-
Weboldal URL
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=50962
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Tatabánya
-
Érdeklődés
Autók, motorok, tuning, grafikai programok.
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
Suzuki Swift 1.5 GS 2005
-
Város
Tatabánya
Legutóbbi látogatók
4.671 profile views
grofbandi's Achievements
Newbie (1/14)
352
Hírnév
-
Szia! Én szintén!
-
Ezek sem rosszak, de talán praktikusabb megoldás lenne a légrugó. http://www.legrugoszerviz.hu/comfort_legrugok.php Üres autónál csak le kell engedni belőle a levegőt, terhelésnél meg felfújni.
-
A 2.2-es Opel motoroknál kiegyensúlyozó tengelyt építettek be, a simább járás érdekében. Ezt egy külön lánc hajtja, amihez szintén tartozik feszítő, ill. görgők. Vagyis két láncszettet kell venni, ami anyagárban kb. 150 ezer ft.
-
Hallod ha már erőlködik a hangszóró, mert akkor torzít. Ha veszel fejegységet, bármelyiket választod, nagyjából ugyanakkora teljesítményűek. A gyárinál többet tudnak.
-
Ez az, pontosan.
-
A polírozás lényege, hogy eltávolítja a kisebb karcokat ill. a szennyeződéseket a fényezésről. Ehhez használunk pasztát, ami mikroszemcséket tartalmaz, és a lakkból egy minimális réteget lecsiszol. Ezért nem szabad túlzásba vinni, mert elfogy a lakkréteg, utána pedig már a festéket koptatja. A waxolás polírozás után ajánlott, egy viaszréteget képez a fényezésen, nehezebben tapad rá a kosz, még az UV-sugárzástól is véd valamennyire. Én a lámpabúrákat is waxolom. A wax egy folyadék, amit nem kell dörzsölni, csak rákenjük a kasznira, száradás után pedig fényesre töröljük. Nem tartalmaz szilárd szemcséket, ezért gyakran használható. Nálam 3-4 mosást kibír, kb. havonta szoktam waxolni.
-
Igaz sok munka, de elég évente egyszer. Ezen kívül kb. havonta Sonax Hart Waxot használok, az nem szed le a lakkból, csak képez egy viaszréteget a kasznin. Utána szinte élvezet az autómosás.
-
Én sem olvastam, hanem tapasztaltam. Műszakin.
-
Amit előttem leírtak a költségekről, az mind igaz. A kuplungszerkezet, vezérlés, stb, főleg a fő alkatrészek kb. duplája az 1.6-osénak. DE! Ha megengedheted magadnak, nem beszéllek le a nagyobb motorról. A fő alkatrészeket ritkán cseréljük, az autó pedig ad annyi pluszt vezetési élményben, hogy a hozzám hasonló emberkéknek megéri bevállalni. A 2.2-es motoroknak gyenge pontja a vezérlés, de ha egyszer normálisan ki van cserélve minden, akkor sokáig jó lesz. A turbósnak gondolom a turbó meg a hengerfej lehet, arról nincs igazán tapasztalatom.
-
Nemrég fóliáztattam a hátsó három ablakot. Llumar van rajta, a szaki szerint az a jobb, csak ezt rakja fel. A második legsötétebb van fent. Észrevehetően szűri a meleget, ugyanakkor este is elég jól kilátok. Szerintem a legjobb alternatíva, nem véletlen hogy a fóliás "demoautóján" is ez van körben. Az idei szabályozás szerint az AF-minősítésű fóliákat kötelező az NKH-nál bevizsgáltatni, majd a forgalmiba bejegyeztetni. Ez viszont a H-jelű fóliákra (még) nem vonatkozik. A fóliások többsége AF-est rak fel. A bevizsgáltatás nem nagy ügy, csinálnak pár képet róla, meg nagyjából az autót is körbejárják, hogy nincs-e valami gáz vele. Viszont ha a műszaki egy hónapon belül lejár, akkor azt is ott lehet csak megcsináltatni.
-
Sziasztok! Van itt valakinek sötétzöld autója? Maradt több mint egy fél flakon Simoniz színes pasztám. Nagyon jó anyag, és nehéz beszerezni. Odaadom ha jár erre az illető, pénzt nem kérek érte, sajnálnám ha beszáradna.
-
De fog...
-
Ennek nem szabadna bekövetkeznie, már jó ideje kopogásérzékelővel szerelik ezeket a motorokat. Kb. a C20XE-óta, abban láttam először.
- 5.469 válasz
-
- 1