Kiderült végül, hogy azért volt magas a co, mert hengerfejes lett a járgány, elment a hűtővíz, és megsültek a szelepszár szimeringek.
Megcsináltam az udvaron, becsiszoltam a szelepeket, hengerfejet megköszörültük, mindent kipucoltam, kicseréltem az összes tömítést, még a főtengelyét is. Kapott 5w40-es olajat, itt egy kicsit megkönnyeztem az egy héttel előtte betöltött olajból lett kapucsínót, amit leengedtem belőle.
Így utólag a legnehezebb része az volt, hogy a sok szkeptikus majdnem elvette a kedvem, az egésztől!
Örülök neki, hogy berágtam, és belecsaptam, jó volt látni azt, amiről itt elmélkedünk, tudom, hogy minden meg lett normálisan csinálva.
Eltűnt a kipufogó füst, sokkal csendesebb a motor, stabil az alapjárat! Szerintem a fogyasztás is javulni fog, meg kíváncsi vagyok, hogy a kormos gyertyákkal és dugattyúkkal milyen lesz a változás!?