Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

starchild83

Fórumlakó
  • Hozzászólások

    343
  • Csatlakozott

  • Utolsó látogatás

starchild83 névjegye

  • Születésnap 1983-07-03

Elérhetőség

  • Weboldal URL
    http://

Személyes információ

  • Neme
    Férfi
  • Lakhely
    Budapest

MOTE klubkártya

  • Autó(k)
    OPEL Astra Classic II G Optima 1.4 Twinport
  • Város
    Budapest

Legutóbbi látogatók

2.441 profile views

starchild83's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Hírnév

  1. Szia! Nem tudom helyileg merre vagy, de ha budapesten ill vonzáskörzet és érdekel egy tuti megbízható, hozzáértő szerelő (én már csak hozzá hordom verdát!), akkor megadom elérhetőséget!
  2. Üdv! A korábbi fékpedál-felengedős-hüppögős dologra visszatérve, jobb hátsó fékmunkahenger csere. Most minden tuti
  3. Igen. Na majd kiderül, hétfőn viszem szakihoz, aztán majd írom fejleményeket.
  4. Sziasztok! Nem tudom mennyire hiba az adott jelenség, de pár napja arra lettem figyelmes, hogy a fékpedál felengedésekor az felső vége tartományban mikor teljesen kiengedem, ad egy ilyen tompa hüpp szerű hangot a kocsi. Mindegy, hogy menet közben vagy ha álló helyben próbálom fékpedált mindig hallom, és idegesítő nagyon. Erre valami 5let? Kösz
  5. Hűűű én is nagyon matekoztam cserén.... gyönyörű k astra fehér kombi, 1.4turbo, 2es felszereltséggel extrákból (nem full de közelít, annyi h manual váltó meg nincs full ledes lámpa), ~6m Ft körülre jött volna ki... de aztán elvetettem tervet. Még
  6. Így pár hét távlatából kijelenthetem, teljes a gyógyulásunk! Egy csepp fagyállót nem evett és az olajbetöltő sapka trutyisodás is teljesen megszűnt!
  7. Na igen, most egy jó ideig remélhetőleg nem kell hozzányúlni. Azért ebben az árban volt pár más is: - a szerelés során cserélt összes szűrők, tömítések, anyák, terelők, sínek: ~75e - dexos2 5w-30 + szűrő : 25e - vezérműlánc: 17e - hosszbordás szíj feszítő: 45e - olajgomba: 4e - munkadíj: 40e Mint írtam, márkaszervíz, és gyári alkatrész minden. Nyílván, maszekba, utángyártott alkatrészekkel, kihozhattam volna 100 körül, de konkrétan 2 hónapja ment a találgatás, 3 külön helyen is jártam, mi lehet a gond, miért eszi fagyállót, fejvakarás ment. Itt srác meg rögtön mondta mi lesz gebasz, és így is volt.
  8. Nos tehát, ez a tömítés nem más, mint az olajpumpa ház tömítése. Az olajpumpaház fedél és a motorblokk között helyezkedik el a vízpumpa alatt, ezért olyan macerás a cseréje. "Ember tömítésnek" is hívják, ha ez mond vmit Alapesetben így néz ki (nem biztos h pont g astráé ez a kép, csak gyorsan rákerestem neten, de alapból vmi ilyesmi!):
  9. Na megvan a bűnös... végre. Ő volt az, ahol áteresztette vizet olajtérbe:
  10. Nívópálcám nekem se, de olajbetöltő sapka habos trutyis. Erre mondta víz jut be, az csapódik ki, de szerinte biztos nem hengerfej/tömítés, hanem ez a másik tömítés lesz a hunyó. No holnap kiderül. Reggel nyitásra viszem gépet, délután mehetek is érte. Meglássuk.
  11. Megtörtént ez is. Vagyis szervízben kiegyenlítő tartály sapka helyére rátett srác vmi pumpás fedőt amivel nyomás alá tette, és úgy néztük végig az egész vízrendszert, sehol nem csöpögött, nem ersztett, nem ázik a padló szőnyeg, nincs fagyálló szag kocsiban, menet közben ha párátalaítóra teszem fúvokat és meleget tolom, nem párásodik üveg, szal radi se gáz, megnéztünk mindent amit lehetett.
  12. Nem az olajnyomás kapcsolót mondta, csak kb. ott helyezkedik el bent vmi tömítés, azért jelöltem képen, meg nekem is úgy magyarázta, szóval csak kb akartam jelölni hol helyezkedik el az a tömítés ami elvileg tropa, de nem a kapcsolóra értettem
  13. Sziasztok! Nah hossssszas kínlódás, kutatás, fejtörés, többszerelős-megnézetés után oda jutottam a hűtőfolyadék evéssel, hogy a mostani opel szervízes ismerős szerint a képen jelölt részen van vmi tömítés, ami ereszti át vizet motortérbe, és azt kell cserélni. Ellenben az elhelyezkedése miatt, konkrétan szét kell bontani motort teljesen, értelemszerűen tömítések, csavarok, minden ami kell ilyenkor kötelezően csere, ill ha már ott tartunk, azt ajánlotta, h vezérműláncot is cseréljük. Nos a lényeg ez a kis beavatkozás 138 ezer pénz lesz holnap. Reális a dolog? Illetve, annyit még hozzá, hogy ugye az alap probléma az volt, hogy ette a hűtővizet folyamatosan, ill eszi is perpill még, ilyen heti-10 naponta 1-3 dleket töltök utána. Már minden más végig lett nézve, csövek, csatik, tartályok, radiátor, minden patika, nem folyik nem ereszt, korábban lett vízpumpa is cserélve, az is fix h jó már, ennek ellenére fogy a hűtővíz. Szóba került h hengerfejtömítés v hengerfej. De az említett dolgon kívül semmi más tünete nincs, nem rángat, nem hagy ki henger, nem füstöl se kéket se fehéret indításkor, nincs hangja, semmi... csak eszi vizet. Feltételezem, ha már full szétszedi motort, akkor egy úttal ezt is meg tudja nézni, HÁTHA... de mint írtam, ő erre a nehezen elérhető helyen lévő tömítésre mondta, hogy az okozza gondot. Járt már vki hasonlóan? (ja, 86e km van benne, sosem gyilkoltam, rendszeres szervíz, minden ami kell)
  14. De. Mint kiderült volt, csak én nem voltam elég figyelmes... illetve konkrétan motortérbe nem is néztem a megfelelő helyet, csak miután mondták hol nézzem Meg szépen látszik motorháztető belső oldalán is, egyenes vonalban ahova szíj felcsapta fagyállót. Szóval megoldódni látszik a dolog, és mondjuk azért elég erős lenne ha hengerfejes lenne autó 80e km után (kímélve volt végig).
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.