mauser
Fórumlakó-
Hozzászólások
164 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
mauser névjegye
- Születésnap 1981-10-28
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Veszprém
MOTE klubkártya
-
Város
Veszprém
mauser's Achievements
Newbie (1/14)
0
Hírnév
-
Ne ezen vitatkozzatok, mert kapunk megint a fejünkre. A 2.2-es DTi G Astra Bertone coupe-ra gondoltam, de még a mobile-n is elég ritka madár (3-4 darab szokott belőle lenni). Sanci, hening: Ok.
-
Gondolkoztam, hogy hová menjen, de itt a probléma sokkal inkább a diesel-séggel van és nem a klímával. (Illetve a kettő keverékével.) Szívesen átköltözöm a problémámmal a fűtés topic-ba, de nem sok értelmét láttam oda megnyitni, mert klíma hivatalosan nem volt nálunk diesel Opelben, sőtt No-ban/Ausztriában sem, így nem hiszem, hogy bármely diesel-es olvasná azt a topic-ot, hacsak nincs klíma/fűtés problémája. Ráadásul nem a klímával van bajom, hanem az ékszíjtárcsák/ékszíjjak elrendezésével, ami Isuzu specifikus. Persze amennyiben úgy gondolod, hogy mégis oda való a téma, akkor átmegyek oda.
-
zotya975: Tudom, ezért lett anno egy régi Astra, mert ahhoz minden van több vagy kevesebb gombért, nem kellett hitel és a szerelők sem akarnak lehúzni.:huh: (Meg persze az Isuzu motor egy csoda, ha megy.:lol: ) Remélhetőleg X. év múlva meg lesz annyi a fizum, hogy a casco+garancia önrész fizetése ne legyen gond. Aztán ki tudja mi lesz. B verziónak még mindig ott van a Bertone coupe, főleg, hogy már nem fognak a válság előtti áraikra visszamenni ők sem, mert már elég öregek lesznek 2-3 év múlva. Csak ezekből megtalálni egyet a 2.2 diesellel szinte lehetetlen, bár az 1.8 benzines is bőven elég nekem, ahogyan én "száguldozom". Sanci: Abban nem lesz hiba. Jó szaki dolgozik rajta, meg a motoron kívül tényleg tökéletes a kocsi számomra és olyan amilyennek mindig is szerettem volna ^_^ Isuzus klímások továbbra se kíméljetek!
-
Hi! Sajnos teljesen más a rendszer. Ami info van eddig, hogy nem "gyári" kompival készültek az Isuzuk, hanem rendelésre jött hozzájuk Saiden kompresszor (Olaszországba, Indiába, Dél-Afrikába), amolyan félgyári az egész. Német kollégát megkértem, hogy csörögjön rá egy ottani Opel kereskedésre (itthon a harmadik 'szakszervíz' után feladtam, mert senki nem tud semmit), de állítólag Astra esetén No-ban nem lehetett Isuzuhoz klímát kérni a kereskedő szerint, csak Vectra-hoz... Az is kiderült, hogy az EPC nem sokat ér klíma ügyben Isuzu motor esetén. (Valamiből van klímához kötött, pl. adagoló, ékszíjtárcsa, de kompresszort és tartót nem ajánl Isuzuhoz.) Némi info-t sikerült szerezni Vectra-A és B katalógusból és úgy néz ki kell még egy plusz feszítő, de eddig nincs semmi biztos ez ügyben, mert ott a kompresszor felfogatása is más, mint nálam. Holnap még a hahu-n árult klímás Isuzuk tulajait tervezem hívni, remélem végre kiderül valami. Ügyvéddel beszéltem, semmi jóval nem biztat. :huh: Az a gáz egyébként, hogy pont annyiba kerül az egész felújítása, hogy bontott motorral is ugyanitt lennék, mert ugye azt is szét kell kapni és sok mindent cserélni kell rajta, aztán vagy jó lesz vagy nem. (A vezérlésem szerencsére egyben maradt, a dugattyú ugyan besült, de az már a víz miatt volt.) Úgy néz ki így lesz egy "új" motorom, de ha még egyszer baja lesz, nem tudom mit csinálok; de benzin, gyufa, meg a kocsi benne lesz az biztos... (Két év alatt háromszor hagyott cserben a drága/központi zár leszívta az akksit; nem tudtam, hogy nem hidrotőkés, így télen -20-ban egyszer nem indult; meg most lehalt az autópályán/ és már kicsit unom...) "Sajnos" elég sokat költöttem rá, hogy öröm legyen vele még parkolóhelyet keresni is (porlasztók újak, adagoló felújítva, kilakatolva, lefényezve, állítható Koni benne, új lámpák elől és hátul, GSi belső, meg rengeteg apróság, hogy a gyári állapotot visszaállítsam), eladni ráadásul nem sok értelme lenne, mert szinte semmit nem kapnék érte. Ráadásul a köv. két-három évet jó lenne vele kihúzni, míg váltani tudok egy 15 évvel fiatalabb és mondjuk három karikával többet az orrán hordó típusra. ^_^
-
Sziasztok! Továbbra is keresek egy Isuzu motoros, klímás autóval rendelkező segítőkész (bár ezt kár írnom, mert itt mindenki az :huh: ) cartársat. Érdekelne, hogyan van a klíma hajtása megoldva a szíjakkal. (murx: írtam privit te már ne jelentkezz :lol: ) Előre is köszönet!
-
Honnan ismered te a kezemet? <_< A tippet köszöntem!
-
Sziasztok! Nem biztos, hogy ez a legjobb topic neki, de igazából egyikbe sem illik a problémám. Szóval: műszakin kiderült, hogy lóg a fogasléc a kormányműben. Én vezetés közben ezt nem igen érzem, de felemelve és megrángatva látszik a lógás elég szépen. Lehet ezzel valamit csinálni? Van itt állító csavar vagy lehet perselyeztetni? Mennyibe fájhat a javítása? üdv, mauser
-
Zsanérban a tüskék mikor voltak cserélve? Nálam amiatt adott az ajtó érdekes hangokat.
- 15.600 válasz
-
Azért megnyugtató, hogy legalább egyvalamiben hasonlít a motorterünk: pont ugyanígy van eltörve az kitámasztó kis rögzítő füle az enyémben is. :lol: ;)
- 15.600 válasz
-
Annyira azért nem vészes, én 20-at fizettem egy éve, de ha a kárpitot is hozzá veszed, messze beljebb vagy. Ha eladással jutsz valamire tedd közzé hagy okuljunk. Nálam a régi szürkék mennek lomtalanításra kínomban. Bontóknak nem kellenek, eladni meg nehéz, mert olcsón vannak jó állapotú (classic-ból való) szettek is. (Az elsőket valszeg megtartottam, mert abból az egyik Vectra A Recaro. Csak nem tudom mit csinálok vele. Ez az az ülés aminek csak az alján lévő Recaro matricából derül ki, hogy miért is lehet benne kibírni 7 órát is akár kiszállás nélkül.;) )
- 15.600 válasz
-
Áááá, lementem lemosni a kocsit és azzal nyugtattam magam, hogy nem kell áthúzatni az ülést, annyira nem nagy a különbség a szép gyári szürke és a tiéd között. Hát most revideálnom kellett álláspontomat. ;) Nagyon jól néz ki :lol: Tisztára mintha az Overhaulin' egyik kocsiját látnám belülről. :lol:
- 15.600 válasz
-
Gratula, jól néznek ki az ülések! A váltógomb utólagos? Hol sikerült ilyen szépet szerezned és főleg hogy sikerült rárakni?
- 15.600 válasz
-
Ha a design nem érdekel (bár ez is relatív, mert van akinek a gyári jobban tetszik) és nem akarsz xenon-t, akkor fényerő szempontjából sokkal jobban jársz egy új üvegburás gyári lámpa + emelt fényerejű izzó kombinációjával. Ha üvegburás a tiéd, meg lehet próbálni a felújítást is (foncsor + külső polír, ha kívülről recézett-e a búra akkor ez ugye felejtős). Mondom ezt emelt fényerejű izzós, angel eye tulajként. :) Még köv. tél előtt kap egy esélyt, kicserélem a mostani megalight plus-okat, megalight ultra-ra (ha lesz végre h1-esben) aztán ha az sem jó, akkor nem úszom meg a xenont sajnos. :huh: Fényerőre egyébként édesapám 10 éves Astra kombijának lámpája (üveg Bosch, nemrég cserélték neki, mert beleszálltak oldalról) sima 1000Ft-os Bosch izzókkal jobban világít, mint nekem a lemosott lámpa+emelt fényerejű izzó. Sajnos a műanyag búra és a prizma minősége ezeknél a lámpáknál eléggé megöli a fényerőt, de legalább nem vakítanak xenon-nal sem.
-
Oh bakker, tényleg halál logikus. Lehet ezért kellett nekem kétszer nekimenni annak a fránya villanytannak. :huh: Novyy: Még a te beírásod előtt elkezdtem gépelni, csak közben jött egy telefon, nem vagyok ám write-only módban. :)
- 15.600 válasz
-
Lehet hülye kérdés, de hogy használod a multimétert? Az egész kör össze van zárva annyiszor, ahány szál van. Vagy annyira nagy az ellenállása egy szálnak, hogy meglátszik ha másik szálon zár a kör? (Ekkor rúgom magam virtuálisan tökön, mert én nem álltam neki méregetni, csak szemre javítottam. Fóliázás miatt javítottam, de a kezdeti 7-ről csak háromra sikerült redukálni a hibás szálak számát.)
- 15.600 válasz