-
Hozzászólások
1.452 -
Csatlakozott
-
Utolsó látogatás
-
Days Won
47
DarthVödör last won the day on Augusztus 18 2020
DarthVödör had the most liked content!
DarthVödör névjegye
- Születésnap 1968-01-03
Személyes információ
-
Neme
Férfi
-
Lakhely
Tamási
MOTE klubkártya
-
Autó(k)
ASTRA G CARAVAN 1.6 16V CLUB
-
Város
Tamási
DarthVödör's Achievements
-
Fedélzeti computer, automenedzsment - épített megoldások, extrák
DarthVödör replied to tgabika76's topic in Astra G
MID kijelző+ bulb test modul tudja. Arduinos megoldás nem lehetséges. (esetleg a bulb test-tel összekapcsolva, de még nem csinálta senki) -
Észter-higítóval óvatosan eltávolítható a sárgítás a fóliáról, és a km számlálóról. Onnantól bármilyen színre lehet ledezni. 4 db SMD1206 led, és 2 db (1 piros, 1 zöld) SMD3528. Ez a 4 ablakos kapcsoló. A 2 ablakosban csak 2 led van, de úgy emlékszem ott nincs pcb.
-
Ha kicserélted, mérd meg a nagy alkatrész alatti kis izét. Valószínűleg az a hibája. Egy hőbiztosíték. https://opeleseknek.hu/opel-astra-zafira-huto-ventilator-motor-klimas-gyari-1341372-gm-13128687 163Ft. https://www.hestore.hu/prod_10023769.html
-
Engine code A B C D BRAKE-1 BRAKE-2 CLUTCH-3 CLUTCH-4 E.C.U. X17DTL A45 12V A63 A64 12V A65 A31 12V EDC15M
-
http://www.patacsi.hu/pages/index.php?sid=87963975e766fb0252f80d3&p=12&catf=
-
3 típusú tempomat van. 1: vákuumos, 2: bowdenes, 3: elektronikus. X motorkódhoz bowdenes (léptetőmotoros) tempomat volt. A WEG (sebességjelet) értéket figyelte, és a beállított értékhez húzta/engedte a bowdent. A csatlakozóban gyújtás, test, kapcsolók-pedálok jelei és a DIAG (K vonal) kapott helyet. (és a kijelzését vezérlő érintkező) Működése nagyon egyszerű. A beállított sebességet és a WEG jelet kell egyenlően tartani. Ha kevesebb húzni, ha több engedni a bowdent. ECU-val nem kommunikál. Csak egy elektro-mechanikus gázledál.
-
video Würth WOW 5.00.8 R2
-
A kulcsos zárásra sem megy? (kulccsal zárod az ajtókat, tartsd a kulcsot és felhúzza az ablakokat amíg tartod a kulcsot)
-
A motorra megy állandó (akku) feszültség. az első ablakoknak közös a biztosítékja. Ez akkor kizárható, megy a másik oldal. A kapcsolót szétszedted, mérj feszültséget a mikrokapcsolón.(gyújtáson) Átvezető csatlakozón is mérj. Lehet vezeték szakadás.kép Lehet, hogy csak behülyült, csinálj egy teljes törlést. Kösd le az akkut 1 percre.
-
óccókínai külső szenzor. Ez nem szelepházba épülő belsőszenzor, Toyota/Ford típus.
-
Lehet időnként eladó tetőablakot látni tetőlemezzel, oszlop csonkokkal. Hozzá kell még a tetőkárpit, és a kezelőegység. Van mechanikus és elektromos. Az omiban is olyan az árnyékoló mint a linken. webasto.
-
TPMS szenzorra a garancia 2 év. Ez haszálattól függ. Elem van bennük. Hidegben, télen alacsonyabb az elemek feszültsége. A "beltéri" egység elveszti a kapcsolatot. Elemcsere után ismét jó. The sensor battery lasts up to 2 years, so there is no need to replace the sensor battery first.
-
Huuuuu. Ez nem olyan egyszerű, az nem az ECU, a csati számozása motorkód szerint változik. Kormányhoz 3 szál megy, fék és kuplungpedál kapcsoló kell, és lehet programozni az ECU-t. 2009.06.20? Nem biztos hogy válaszol...
-
Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések
DarthVödör replied to Amusing's topic in Astra G
Nem egészen, akkor van kint a kis óra ikon, ha már szinkronizálta az RDS időt/dátumot, a TID idővel/dátummal. Rádióban lehet ki és bekapcsolni. A TID azt hiszem vagy tudja, vagy nem.- 19.232 válasz
-
- 1
-
Világításkapcsoló lesz az. Első fokozat: első helyzetjelző, műszerek háttér világítása, rendszámtábla megvilágítás. Ezt mind ebben a fokozatban kapcsolja, de mind különálló áramkör. A háttér világításnak van még a szabályozó áramköre. Dimming. Második fokozat: világítás. (csak ilyenkor lehet a ködlámpákat első/hátsó felkapcsolni. A felkapcsolt lámpáról jön a visszajelzésre. Tehát ha nem lehet felkapcsolni, nincs visszajelzés!) Esetleg egy áramtalanítás is segít a multitimert újraindítani/resetelni.