Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Tom

Recommended Posts

Ha felmerül benned hogy:
Milyen tárcsa legyen, ferrodo racing betét jó-e, milyen fékfolyadék menjen bele, nagyobb tárcsa kell-e, hűtött legyen-e, perforált-e legyen, dob helyett tárcsa hogyan, stb.?
akkor értelemszerűen itt!! :)

Link to comment
Megosztás:

De Pista ha azt nézed szisztematikusan van értelme a topiknak, neeem? Van olaj, motor, guma,stb... amit mind be lehetne vágni a tuning alá.... és mégse!

Hát amit Tom kérdezett az pont nem általános jellegű, hanem inkább tuning :wink:

Azért van szétválasztva mert elképzelhető, hogy valaki csak az egyik "megközelítés" érdekli csak, az fogalakoztatja, stb....

Jól van nyomjátok, lássuk meg mi lesz belőle, de a nem normál alkatrészekre, gyári állapotra vonatkozó, stb. hozzászólásokat a másikban, ha kérhetem :)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 years later...

nos akkor kérdeznék is:)

nekünk delphis fékek vannak elől sima tárcsa hátul dob.

egész addig nem is volt bajom vele, amig egy este össze nem keveredtem egy 100as audival és meg nem néztük melyik kocsi a gyorsabb egy elég jo lejtős úton lefelé

végülis győztem, de eléggé megbántam a győzelmet.

a fékek ugy bemelegedtek, hogy onnantól sokkal nagyob pedálerő kell neki, mire elkezd rendesen fogni

szerencsére nem fog keresztbe meg semmi, csak a pedálerő az ami megnőtt.

első sorban az a kérdésem, hogy ha megszabályoztatom a tárcsát, és a dobot, amire rá is fér, illetve fékbetétetket cserélem elől, ami már dobandó, és hátul felcsiszolom(mert az még elég vastag), akkor visszajön a régi fékerő???

későbbiekben pedig egy teljes fék"tuning" léghűtéses tárcsa elől, esetleg hátul szimpla tárcsákkal kbre mennyibe jönne ki???

illetve mit érdemes venni Márka Tipus, ha a kocsi nem csak családi autokázásra van használva? :)

Link to comment
Megosztás:

nos akkor kérdeznék is:)

nekünk delphis fékek vannak elől sima tárcsa hátul dob.

egész addig nem is volt bajom vele, amig egy este össze nem keveredtem egy 100as audival és meg nem néztük melyik kocsi a gyorsabb egy elég jo lejtős úton lefelé

végülis győztem, de eléggé megbántam a győzelmet.

a fékek ugy bemelegedtek, hogy onnantól sokkal nagyob pedálerő kell neki, mire elkezd rendesen fogni

szerencsére nem fog keresztbe meg semmi, csak a pedálerő az ami megnőtt.

első sorban az a kérdésem, hogy ha megszabályoztatom a tárcsát, és a dobot, amire rá is fér, illetve fékbetétetket cserélem elől, ami már dobandó, és hátul felcsiszolom(mert az még elég vastag), akkor visszajön a régi fékerő???

későbbiekben pedig egy teljes fék"tuning" léghűtéses tárcsa elől, esetleg hátul szimpla tárcsákkal kbre mennyibe jönne ki???

illetve mit érdemes venni Márka Tipus, ha a kocsi nem csak családi autokázásra van használva? :)

Sztem egyszerűen megégett a betét felülete. Ha kicseréled őket, sztem megjavul a fék.

Link to comment
Megosztás:

bontóban 5-10e Ft a 256-os hűtött tárcsához való nyereg párja.

innentől akkor előlre mondjuk brembo tárcsa (hűtött, 256), és ferodo utcai (asszem premier) betét. lehet hallani fogod, ha fékezel, de fogni is fog. :)

Hátra meg ha tárcsában gondolkodsz, akkor egyszerűbb GSi hidat venni, csak ritka. Vagy oda is jó betét+dob esetleg. B)

Link to comment
Megosztás:

lehet hallani fogod, ha fékezel, de fogni is fog. :)

Hátra meg ha tárcsában gondolkodsz, akkor egyszerűbb GSi hidat venni, csak ritka. Vagy oda is jó betét+dob esetleg. B)

lehet hallani fogom ha fékezek?? ezt hogy értsem? gondolom nem blokkolni fog rögtön:)

tudok egy komplett hátsóhidat szerintem elég elfogadható áron kompletten!!!

20 pénzért egy itteni sráctol, akitől én vettema hátsó hidat csupaszon 5 ezerért

egyébként, egyenlőre a gyári állapot elérése a cél, és ha lesz elkölteni való pénzem, majd akkor lehet belegondolok ebbe a nyeregcserés részébe is

köszi hello

Link to comment
Megosztás:

egyébként, egyenlőre a gyári állapot elérése a cél, és ha lesz elkölteni való pénzem, majd akkor lehet belegondolok ebbe a nyeregcserés részébe is

Szerintem ennek nem sok értelme van. Ha meg akarod csinálni, akkor pont itt van az alkalom, amikor úgyis cserés lenne sokminden. Ha most felújíttatod, aztán meg lecseréled, akkor csak kidobtál egy csomó pénzt.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ennek nem sok értelme van. Ha meg akarod csinálni, akkor pont itt van az alkalom, amikor úgyis cserés lenne sokminden. Ha most felújíttatod, aztán meg lecseréled, akkor csak kidobtál egy csomó pénzt.

két dolog sajna:

1. nem a saját kocsim B)

2. még nem főztem fel addig bőven jovolt :omg:

3. most csak a kisebbik csomo pénz van, pl a hátulja maitt is :)

ja bocs ez 3 volt :)

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Power Disc nevü tárcsát használt már valaki?

Azok a tárcsák amiken vannak bemarások azok jobban koptatják a betéteket?

Én most is azt használok 256*24-es mérteben (Cali gyári méret).

Elvileg a mart tárcsák azért jobbak, mert egyrészt elvezetik a fékport másrészt meg jobb a hűtésük, és így nem ég meg a betét olyan könnyen, másrészt viszont az is igaz hogy valamivel jobban kopik, de engem ez bőven kárpótol a jobb fékhatásért. Egy tanács: ATE PowerDisc tárcsa nagyon jó, de ATE betéttel párosítva picit csalódtam a fékhatásban, egy ismerősnek ugyanez a tárcsa van de Textar betéttel, ami puhább és jobban fog a fék, igaz gyorsabban is kopik. Ezt nem úgy kell érteni hogy az ATE betét rossz volna, mert így is jobb mint a gyári, csak lehetne jobb is...

Link to comment
Megosztás:

Én most is azt használok 256*24-es mérteben (Cali gyári méret).

Elvileg a mart tárcsák azért jobbak, mert egyrészt elvezetik a fékport másrészt meg jobb a hűtésük, és így nem ég meg a betét olyan könnyen, másrészt viszont az is igaz hogy valamivel jobban kopik, de engem ez bőven kárpótol a jobb fékhatásért. Egy tanács: ATE PowerDisc tárcsa nagyon jó, de ATE betéttel párosítva picit csalódtam a fékhatásban, egy ismerősnek ugyanez a tárcsa van de Textar betéttel, ami puhább és jobban fog a fék, igaz gyorsabban is kopik. Ezt nem úgy kell érteni hogy az ATE betét rossz volna, mert így is jobb mint a gyári, csak lehetne jobb is...

Hali

Köszi a választ.

Csak azért érdeklödtem mert fékezéskor kicsit ráz, biztos rossz minöségü van benne.

És csere lessz v.mikor, de ha engedi lehet hogy szabályozva.

Még nem mértem mennyire kopott.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is volt ilyen rázós történetem:Sielésből jöttünk haza tele cuccokkal, meg emberekkel.Hirtelen kellett fékeznem 170-ről 90-re és el kezedett rázni 1re jobban.Na mondom most vmit q-ra elfékeztem.Aztán késöbb újrapróbáltam, akkor nem rázott.Mondom na most akkor mi van?

Előtte 1 hónappal volt cserélve a tárcsa is, betét is.Kiderült, hogy vmi fost raktak bele és megsült a tárcsa, csere stb...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.